Ook zo leuk om zoveel creativiteit te zien (zelfgemaakte boekenleggers en andere mooie dingen).
Nog maar een paar pakketjes te gaan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fem schreef:Zo leuk dat er zelfs op zondag 2 pakketjes bij hun lootje zijn gekomen!
Ook zo leuk om zoveel creativiteit te zien (zelfgemaakte boekenleggers en andere mooie dingen).
Nog maar een paar pakketjes te gaan
LWDaisy schreef:Ik heb een vraagje voor het beheer![]()
In afwachting van mijn pakketje, ben ik alvast een lijstje gaan maken met wie er meedoet en wie al geraden is. Ik kwam een post tegen (ik weet niet meer van wie, sorry!), die telde 21 deelnemers - ik tel er 22..
Ik tel 15 geraden SS, 1 nog niet geraden SS en dus 16 aangekomen pakketjes.. Klopt dat, of ben ik nog niet wakker genoeg om dit te doen?
LWDaisy schreef:Fem schreef:Ik was degene die 21 zei![]()
Dat is gebaseerd op de namen die staan vermeld op lootjetrekken.nl
[ [url=m/5zVFvM.jpg]Afbeelding[/url] ]
En verdertel ik net als jou (LWDaisy) 16 ontvangen pakketjes, waarvan 15 geraden.
Net even naast mijn lijstje gelegd - op het jouwe ontbreekt EvaC meen ik
Autumnn schreef:Ik denk dat ynskek mijn SS is, klopt dat? Mijn hintboek kwam uit een tweedehands winkeltje bij jou uit het dorp en ik las ergens in het topic dat je daar regelmatig komt
Autumnn schreef:Ah okeik kreeg al een vermoeden toen je zei in dit topic dat mijn pakketje bij de buren lag. Want ik dacht, anders doe je dat wel via lootjestrekker
![]()
Ik ben heel blij met je boeken! Vanavond gelijk mee beginnen
Citaat:Naam--------------- Pakket van
YnskeK ------------- Moonlight91
Adamootje---------- LWDaisy
Autumnn------------ Ynskek
Cynn-----------------
DWitzel-------------- Fem
Eef-Bam------------- Zertab
Fem------------------
Kaatastrof----------- Urbanus
Lian------------------ M_D_H
Lughnassadh-------- Marjo
LWDaisy-------------
M_D_H-------------- Xoranlover
Marjo---------------- Eef_Bam
MarloesHJ----------- Cynn
Mkango--------------
Moonlight91--------- Lughnassadh
Suliko---------------- Autumnn
topsylover-----------
Urbanus------------- Suliko
xoranlover----------- Kaatastrof
Zertab--------------- DWitzel
Mkango schreef:historische fictie zijn echter wel mijn drie hoofdgenres en ik vind het ook altijd leuk om boeken te lezen van auteurs die niet uit Nederland of België, het VK of de VS komen. Qua talen lees ik Nederlands, Engels, Duits, Frans en Afrikaans.
Mkango schreef:Ik lees vrij weinig non-fictie, behalve als het historische boeken betreft. Daarin ligt mijn zwaartepunt vooral in zuidelijk Afrika en de Grieks-Romeinse oudheid, hoewel ik ook meer wil lezen over Centraal-Azië en het Midden-Oosten.
Cynn schreef:Jaaa mijn pakket is ook binnenErg blij mee! Als ik de woordzoeker goed heb opgelost, dan kan mijn Secret Santa niemand minder dan mijn eigen lootje MarloesHJ zijn
Super bedankt voor de mooie boeken, hier ga ik vanavond gelijk in duiken.
Zo kwam het binnen: ook nog chocolade en thee erbij, wat tof!
[ [url=m/5uLbzW.jpg]Afbeelding[/url] ]
En uitgepakt en gelijk twee chocolaatjes minder!
[ [url=m/1j0PCv.jpg]Afbeelding[/url] ]