Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fleurtjeuh schreef:Ik schrok zojuist vreselijk naar wakker met de realisatie dat ik mn wekker niet had gezet en ik begin vandaag bij mn nieuwe baan
Ik zag al helemaal voor me dat het de tijd was dat ik aanwezig had moeten zijn...
Godzijdank was het een paar minuten voor de tijd die mn wekker af had moeten gaan
fleurtjeuh schreef:Ik schrok zojuist vreselijk naar wakker met de realisatie dat ik mn wekker niet had gezet en ik begin vandaag bij mn nieuwe baan
Ik zag al helemaal voor me dat het de tijd was dat ik aanwezig had moeten zijn...
Godzijdank was het een paar minuten voor de tijd die mn wekker af had moeten gaan
Sherivey schreef:Ik zet mijn wekker altijd dubbel op een eerste dag en vraag mijn vriend om ook de wekker te zetten op die tijd
fohadie schreef:Schoonmoeders die twee kittens van iemand heeft overgenomen want " zielig" en ze zien er zo schattig uit! Aan de foto te zien zijn ze nog geen vijf weken oud, laat die gewoon bij de moeder!! Ook is op de foto te zien dat een katje ontstoken oogjes heeft. Schoonmoeder heeft geen geld en ook ziet ook niet dat de katjes waarschijnlijk ziek zijn. Ze zegt wel dat ze er " volgende week ofzo" mee naar de dierenarts gaat, want ze moeten vast nog wel een prikje en ze is benieuwd welk geslacht de kittens hebben. Daarnaast snapt ze niet waarom de katjes diarree hebben. Ze krijgen mensen melk en het goedkoopste kattenvoer, dat is toch juist goed?!Naar mij luisteren doet ze niet, nooit gedaan ook, ook niet naar mijn waarschuwing dat de katten het weekend niet gaan overleven op deze manier!
Ik kan ze zelf niet in huis nemen en schoonmoeders woont te ver weg om " even langs te gaan." Helaas is dit niet de eerste keer dat ze "zielige diertjes" in huis neemt en waarschijnlijk ook niet de laatste. Helaas ziet ze alleen zelf niet dat zij zelf ook niet goedvoor de diertjes zorgt. En dat is mijn grootste ergernis.
Tova schreef:Aan Instagram. Wanneer ik bij mensen die ik volg hun verhaal wil bekijken begint het altijd helemaal vanaf het begin terwijl ik deze eerste vaak al gezien heb. Eerder was dit niet.
Meer die hier last van hebben? Of heb ik alleen dit probleem en een instelling verkeerd staan?
[***] schreef:Beetje verdrietig. Ik ben in contact geweest met iemand met corona. Ik hou me braaf aan de regels en doe zelfs meer dan dat, ik doe iedere dag een zelftest nu. Test alle 4 de dagen tot nu toe gewoon negatief.
Mijn vader reageerde chagrijnig omdat ik zaterdag jarig ben en ik mag echt geen corona hebben want dan verpest ik zijn vakantie.
Toen mijn zusje positief was getest en echt ziek was ging hij daar gewoon langs en vond hij het geen kwaad kunnen omdat hij toch afstand had gehouden. Daarna kwam hij direct naar mij om iets op te halen terwijl ik de week erna echt belangrijke dingen had en hij was boos dat ik niet wilde dat hij binnen kwam en dat ik wilde dat hij afstand hield.
Waarom ben ik nooit belangrijk?
Ineke2 schreef:[***] schreef:Beetje verdrietig. Ik ben in contact geweest met iemand met corona. Ik hou me braaf aan de regels en doe zelfs meer dan dat, ik doe iedere dag een zelftest nu. Test alle 4 de dagen tot nu toe gewoon negatief.
Mijn vader reageerde chagrijnig omdat ik zaterdag jarig ben en ik mag echt geen corona hebben want dan verpest ik zijn vakantie.
Toen mijn zusje positief was getest en echt ziek was ging hij daar gewoon langs en vond hij het geen kwaad kunnen omdat hij toch afstand had gehouden. Daarna kwam hij direct naar mij om iets op te halen terwijl ik de week erna echt belangrijke dingen had en hij was boos dat ik niet wilde dat hij binnen kwam en dat ik wilde dat hij afstand hield.
Waarom ben ik nooit belangrijk?
![]()
Als ik de verhalen lees, stop met proberen het in hun ogen goed te doen. Dat is heel lastig met je ouders, maar het scheelt zoveel verdriet
fjordjes schreef:Al voor de 3e keer dat ze de wc deur open trekken als ik op de wc zit!
Ik werk op een kleinschalige woonafdeling voor mensen met dementie en het personeelstoilet is altijd op slot omdat anders de bewoners erop gaan wat niet de bedoeling is. Dus van buitenaf zit ie op slot, er zit een bordje op het toilet met vrij/bezet dus ik schuif m naar bezet als ik ga. Maar niemand leest dat dus iedere keer doen ze gewoon de deur open!