Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Neonlight schreef:Definieer ernstig, want er is daar best wel het een en ander gebeurd.
Ik heb vandaag een poging gedaan om een afspraak te maken maar alleen Weert, Veghel, Boxtel of Helmond komen tevoorschijn, en heb best wel wat data geprobeerd en ook 3 keer opnieuw ingelogd. Eindhoven komt als dichtstbijzijnde locatie niet naar boven.
MarijeR schreef:Hier lijkt covid redelijk te verlopen, een aantal dagen erg benauwd maar heb het zonder extra zuurstof kunnen doen.
Het hoesten was wel erg vervelende en ook nog niet helemaal weg.
Conditie heeft wel weer een extra klap gekregen en mentaal ook wel moet ik zeggen.
Gisteren bleek ik ook nog een resistente bacterie te hebben dus mocht niet op de covid kamer blijven maar lig nu alleen in strikte isolatie.
Hopelijk eind volgende week naar huis…
purny schreef:Neonlight schreef:Definieer ernstig, want er is daar best wel het een en ander gebeurd.
Ik heb vandaag een poging gedaan om een afspraak te maken maar alleen Weert, Veghel, Boxtel of Helmond komen tevoorschijn, en heb best wel wat data geprobeerd en ook 3 keer opnieuw ingelogd. Eindhoven komt als dichtstbijzijnde locatie niet naar boven.
Andere browser al geprobeerd? Of pagina teruggegaan of ververst?
MarijeR schreef:Hier lijkt covid redelijk te verlopen, een aantal dagen erg benauwd maar heb het zonder extra zuurstof kunnen doen.
Conditie heeft wel weer een extra klap gekregen en mentaal ook wel moet ik zeggen.
Gisteren bleek ik ook nog een resistente bacterie te hebben dus mocht niet op de covid kamer blijven maar lig nu alleen in strikte isolatie.
Sizzle schreef:MarijeR schreef:Hier lijkt covid redelijk te verlopen, een aantal dagen erg benauwd maar heb het zonder extra zuurstof kunnen doen.
Oef een resistente bacterie is wel het laatste wat je wilt. Ontzettend veel sterkte met je isolatie en ik duim voor je dat je snel naar huis nag.
Sheran schreef:Wat vinden jullie hiervan? Ik lig met mijn twee vrienden een beetje overhoop en weet niet wat wijsheid is.
Omdat we in andere steden wonen hebben we elkaar al best even niet gezien en we wilden allemaal wel wat vaker afspreken. Dus nu stond er eindelijk een afspraak. Nu is echter een van de 2 erg verkouden (nog niet getest, we gaan even uit van negatief). Ik heb in de komende twee weken twee belangrijke evenementen waarop ik dansles moet geven en die ik mee moet organiseren. Ik wilde dus liever afspreken als ze weer beter was of na de evenementen. Heb wel aangegeven dat ik wel wilde wandelen/iets buiten wilde doen, maar dat was geen optie. Nu liggen we hier dus een beetje over overhoop. Nu weet ik dat ik extreem verantwoordelijk en voorzichtig ben (wellicht té), maar aan de andere kant vind ik het ook vreemd om te 'eisen ' dat iemand bij je op bezoek komt terwijl je ziek bent.
Hoe staan jullie hierin?
Zebrastreep schreef:Nou als daar vriendschappen al door sneuvelen is niet best... Dan moet je jezelf ook wel afvragen of het echte vrienden zijn.
Ik heb ook altijd begrip gehad van mijn vrienden omdat ik in de zorg werk. Nooit gedoe mee gehad.
Sheran schreef:Zebrastreep schreef:Nou als daar vriendschappen al door sneuvelen is niet best... Dan moet je jezelf ook wel afvragen of het echte vrienden zijn.
Ik heb ook altijd begrip gehad van mijn vrienden omdat ik in de zorg werk. Nooit gedoe mee gehad.
Ik had het idee van wel. Tijdens corona waren ze ook wel begripvol. Maar het zijn eigenlijk ook de enige die ik een beetje in de buurt heb, dus ben wel zuinig op ze. Ik vind het dus wel erg naar wat er nu gebeurt. Maar jullie opmerkingen sterken mijn idee wel een beetje, ik was al bang dat ik iets onredelijks in mijn hoofd had (wat ik nooit uitsluit, ik ben dus wel hyperverantwoordelijk en niet het meest sociale beest)