Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ailill schreef:Wij gaan voor het eerst kamperen. Samen. In een tent.
Ailill schreef:Wij gaan voor het eerst kamperen. Samen. In een tent.
capopjekop schreef:Ik snap wel wat ze bedoelt denk ik. Platte sex zie ik meer als dronken een wipje maken, of een ONS. Daar heb je niet perse een klik voor nodig.
Maar als je met iemand echt je grenzen verlegd en dingen uit probeert dan moet er sowieso vertrouwen, respect en een klik zijn. Dus wel iets meer dan alleen platte sex. Meer een fwb
hahahatsjoe schreef:capopjekop schreef:Ik snap wel wat ze bedoelt denk ik. Platte sex zie ik meer als dronken een wipje maken, of een ONS. Daar heb je niet perse een klik voor nodig.
Maar als je met iemand echt je grenzen verlegd en dingen uit probeert dan moet er sowieso vertrouwen, respect en een klik zijn. Dus wel iets meer dan alleen platte sex. Meer een fwb
Hoeveel fwb kun je dan hebben ? Met de een aan het sexen zijn terwijl de ander belt en dan ga je daarheen, voor mij is dat het afgelikte boterham idee. Maakt niet uit of het een man of vrouw is overigens, geldt net zo goed voor mannen. Weet niet wat voor ideeën mensen hebben bij Tinder, maar dat is niet wat ik daar zoek.
capopjekop schreef:Ik snap wel wat ze bedoelt denk ik. Platte sex zie ik meer als dronken een wipje maken, of een ONS. Daar heb je niet perse een klik voor nodig.
hahahatsjoe schreef:Hoeveel fwb kun je dan hebben ? Met de een aan het sexen zijn terwijl de ander belt en dan ga je daarheen, voor mij is dat het afgelikte boterham idee. Maakt niet uit of het een man of vrouw is overigens, geldt net zo goed voor mannen. Weet niet wat voor ideeën mensen hebben bij Tinder, maar dat is niet wat ik daar zoek.