Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ailill

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-22 16:16

Wij gaan voor het eerst kamperen. Samen. In een tent.

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-22 16:27

Hier ook niks te melden helaas. Lees lekker op de achtergrond mee

present

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-22 16:45

Ailill schreef:

Ojee. Sterkte. :+ En veel plezier natuurlijk! ;)

Mijn Tinder leek stuk? Ik kreeg helemaal geen matches meer, zelfs niet als ik mannen die ik 99% zeker herkende bij 'heeft je geliked' een like gaf. Na opnieuw installeren wel gelijk 3 nieuwe matches.

Ondertussen op Secondlove ook 30+ berichten, dus ik raak een beetje overspoeld. Nu met een stuk of 10 mannen in contact, maar tot dusver nog niemand waar ik echt warm van word.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-22 17:13

Ailill schreef:

<<)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-22 17:52

Ailill schreef:

Why... -O-

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-22 19:03

Urbanus schreef:
Exitium schreef:
Ken je die stoomtreinen die af en toe stoom uitblazen? :+

'
Komt er rook uit je piemel?

Na een bepaalde leeftijd wel

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-22 20:02

Ailill schreef:

Ik heb dit ook laatst gedaan om de tent even te testen voor Pinkpop. Ik ben ook geen kampeerder en hij had het nog nooit gedaan. We zijn net een jaar samen via tinder.
Ik vond het super leuk alleen echt niet normaal koud snachts. Toen we een paar dagen daarna met een aantal biertjes achter de kiezen en 6 uur in de rij staan de tent nogmaals gingen opzetten was het wel wat minder gezellig, maar we hebben het overleefd!

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 11:13

Had hem in het biechttopic gepost, maar blijkbaar paste ie hier beter:

Vanaf vrijdag was ik bij een tinderdate, inmiddels sekspartner. Zou daar het hele weekend zijn. Appt gister mijn allereerste tinderdate (en ook sekspartner) ineens dat zijn afspraken niet doorgingen: of ik nog een gaatje had ~~}>
Zag dit pas twee uur later (iets met druk bezig zijn O:) ) dus appte terug dat het wel kon ws maar dat ik nog ergens anders was. Belt ie mij ineens: dat hebben we dus nooit gedaan :')
Dus ik zat naast mijn ene partner half af te spreken met andere.
Na overleg met ene, stuurde ie me dus juist naar 1e sekspartner. Ik vond het eerst een beetje banketstaaf want had dus voor het hele weekend afgesproken, maar hij vond het juist hartstikke leuk en wij konden ook veel makkelijker/vaker afspreken, dus geen probleem.

Bij eerste sekspartner dus dit hele verhaal ook verteld(dat ie belde terwijl ik bij een ander was) en die kon er ook om lachen. Wederom leuke gesprekken over vrijheid/openheid/seksuele ontdekkingstocht: heerlijk!

Dus hier nog steeds heel blij met mijn Tinder matches: Naast al die mannen die alleen platte seks zoeken zitten er echt wel hele goede tussen :))

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 12:02

Is absoluut zo, maar je moet ze maar net treffen

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 12:54

Marocje schreef:
Dus hier nog steeds heel blij met mijn Tinder matches: Naast al die mannen die alleen platte seks zoeken zitten er echt wel hele goede tussen :))

Wat is hier dan anders aan dan platte seks?

present

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 13:21

Mooi dat je er met die mannen zo open over kunt praten Marocje. Ik heb nu ook iemand waarmee ik ontzettend vrij over seks en relaties kan praten, ook al zijn we het erover eens dat we geen match zijn. Waardevol, zulke gesprekken, daar is niets plats aan.

Ik heb de knoop doorgehakt en mijn saaie date van laatst definitief afgewezen. Ik was al vrij zeker dat er tussen ons niets romantisch in zat en dat had ik hem ook verteld, maar hij bleef zijn best maar doen met zoete berichtjes/liedjes/plaatjes, brrr. Daardoor volledig afgeknapt, dus een les voor mezelf voor de volgende keer, beter in één keer doorpakken, want dit is voor niemand leuk.

Heb dinsdag weer een Tinderdate.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 13:26

Platte seks is voor mij niks zeggend. Ik wil echt uren doorgaan en puur genieten. Dat kan alleen wanneer je een connectie hebt met iemand. Dat je elkaar aanvoelt en echt samen gaat ontdekken. Dat ie naast de seks dus ook echt op dezelfde golflengte zit qua gedachten en uren kan praten met elkaar..

Wat ik van mijn sekspartners hoor toch heel anders dan hoe veel dates gaan: na wat drinken de standaard seks en weer naar huis: ook zij beleven hier geen plezier aan.

Edit: das idd weer een les Present: beter maar gelijk duidelijk. Veel plezier alvast dinsdag!

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 09:07

Suzanne F. schreef:
Marocje schreef:

Wat is hier dan anders aan dan platte seks?

Dat dacht ik dus ook, meer is het niet.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 09:13

Ik snap wel wat ze bedoelt denk ik. Platte sex zie ik meer als dronken een wipje maken, of een ONS. Daar heb je niet perse een klik voor nodig.

Maar als je met iemand echt je grenzen verlegd en dingen uit probeert dan moet er sowieso vertrouwen, respect en een klik zijn. Dus wel iets meer dan alleen platte sex. Meer een fwb

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 09:21

capopjekop schreef:
Ik snap wel wat ze bedoelt denk ik. Platte sex zie ik meer als dronken een wipje maken, of een ONS. Daar heb je niet perse een klik voor nodig.

Maar als je met iemand echt je grenzen verlegd en dingen uit probeert dan moet er sowieso vertrouwen, respect en een klik zijn. Dus wel iets meer dan alleen platte sex. Meer een fwb

Hoeveel fwb kun je dan hebben ? Met de een aan het sexen zijn terwijl de ander belt en dan ga je daarheen, voor mij is dat het afgelikte boterham idee. Maakt niet uit of het een man of vrouw is overigens, geldt net zo goed voor mannen. Weet niet wat voor ideeën mensen hebben bij Tinder, maar dat is niet wat ik daar zoek.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 09:31

Iedereen staat er anders in. En zolang men open en eerlijk is over intenties naar de belanghebbenden is dat prima wat mij betreft. Zou wel fijn zijn als we respect over en weer kunnen hebben. Afgelikte boterham sneren zijn toch niet nodig?

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 09:32

hahahatsjoe schreef:
capopjekop schreef:

Hoeveel fwb kun je dan hebben ? Met de een aan het sexen zijn terwijl de ander belt en dan ga je daarheen, voor mij is dat het afgelikte boterham idee. Maakt niet uit of het een man of vrouw is overigens, geldt net zo goed voor mannen. Weet niet wat voor ideeën mensen hebben bij Tinder, maar dat is niet wat ik daar zoek.

Ik kom ook weer eens binnenvallen, ik probeer elk deel mee te praten maar vergeet toch vaak te reageren

Het is toch ook helemaal prima dat jij dat niet zoekt?Waarom maak je je dan druk om wat een ander uitspookt op Tinder?Ook niet echt netjes om iemand zo te slutshamen.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 09:38

Het enige wat ik jammer vind is dat tinder wel meer en meer een app wordt voor zulke contacten. Terwijl ik het wel een fijne app vind om te gebruiken, fijner als de meeste andere haha. Maar ik zoek geen sekspartners en ik kom wel continu mannen tegen die niks serieus zoeken.
of die wel wat serieus zoeken, maar met mij alleen een avontuurtje

Nu is dat natuurlijk al een tijd zo, maar wordt ook wel steeds erger voor mijn gevoel. Ook de hoeveelheid mensen die iemand zoeken voor een trio, of een open relatie hebben en noem maar op. Soms denk ik wel eens dat die gewoon maar op moeten rotten naar apps die speciaal daarvoor ontwikkeld zijn :')

Maar slutshamen is nergens voor nodig.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 09:46

capopjekop schreef:

Klopt. Het eerste deel is overigens niet alleen bij dronken een wipje maken of ONS; ook in relaties kan het vooral om de man draaien en is het wat standjes afwisselen en klaarkomen. Als beiden daar gelukkig mee zijn: helemaal prima!

Het tweede deel beschrijft wat ik graag wil, en wat deze 2 partners dit weekend dus ook weer zeiden: ik ben echt aan het ontdekken en kan me hierbij volledig geven. Puur genieten vol overgave. Daarom dekt voor mij de term Fwb niet, maar zijn het echt partners. Dat de 1 dit nog niet eerder had meegemaakt maar wel altijd naar op zoek was, zegt ook wat. En dat vind ik het fijne van Tinder: er zit vanalles tussen. Heel veel rotzooi, een paar lieve mensen, en een paar echte matches voor mij.

present

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 09:50

De afgelikte-boterham-reacties maken dat ik het mooi vind dat er mensen zoals Marocje zijn die openlijk en onbeschaamd hun verhalen delen. Daar kunnen velen nog een voorbeeld aan nemen en daarmee bedoel ik niet dat iedereen meerdere sekspartners zou moeten hebben, maar het omarmen van de eigen seksualiteit, trouw zijn aan jezelf, een eigen koers varen en anderen eerlijk en respectvol behandelen.

Voor mij is Tinder net de echte wereld, je komt er van alles tegen, vooral ook veel wat je niet zoekt. Heb zelf via Secondlove nu de leukere contacten.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 10:09

Ik vind ook dat iedereen lekker zelf moet kunnen doen wat ze willen. Marocje doet ook niemand kwaad en heeft veel lol en is daar blij mee :D hoeveel mensen zouden wel niet wat meer jeu in hun leven willen maar durven dat niet? Of zijn bang dat anderen wat vinden? Ik heb alleen maar respect voor het feit dat ze daar lekker schijt aan heeft :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 10:21

hahahatsjoe schreef:

Jij komt hier alleen maar om te rellen, zo jammer.

Lekker boeiend met hoeveel mannen ze naar bed gaat, dat zegt precies niks over haar zelfrespect, eigenwaarde of wat je van haar moet vinden.

Ze doet er precies niemand kwaad mee en is heel gelukkig.

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 12:30

hahahatsjoe schreef:
afgelikte boterham

:') jij komt ook even je two cents geven, well done, ga nu maar weer met poppenhuisjes spelen oma

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 12:51

Ik kan het alleen maar vanuit mezelf bekijken, maar als een man bij mij op de bank meteen doorgaat naar een volgende, dan was dat meteen de laatste keer. Ik ga daar geen onderdeel van zijn en hoef zo'n man dan echt niet meer :n En ja, ik heb dat meegemaakt, ook al was hij maar een scharrel/fwb, ik ben geen k*t op afroep die je kunt bellen wanneer het jou uitkomt en ondertussen er nog een aantal op je lijstje hebben staan :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 12:51

luxx schreef:
hahahatsjoe schreef:
afgelikte boterham

:') jij komt ook even je two cents geven, well done, ga nu maar weer met poppenhuisjes spelen oma

Je haalt alleen dit uit haar hele tekst, dat is ook niet erg volwassen he ;)