Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Varekaj schreef:Hmpf. De ene verjaardag in de familie moet nog komen waarbij ik met wurm opgescheept ga zitten, begint vriend al te zeuren over wat ik ga doen op mijn verjaardag volgende maand.
Eh... Niks? Ik wil niks vieren met die mensen? Niet zelf thuis en niet uit eten? Zat me daar al over op te jutten dat het pas een dag later inviel dat ik ook die kakbom erbij zou krijgen natuurlijk. Nu wil ik helemaal er onderuit muizen.
Goddank is het dan weer eventingseizoen en wedstrijdseizoen, dus ik ga elke week gewoon op competitie
Hij begrijpt mijn standpunt prima, zeker nu ik sinds begin deze maand weer voltijds werk. Helemaal onderuit zal niet lukken, maar hij is inderdaad wel van plan om ze met enige regelmaat af te wimpelen. Hoe hij dat doet is zijn zaak.
en krijg je dat dus echt niet uitgelegd dat die hele hoempapa niet hoeft. Al zijn er best veel mensen die dat nogal een aparte mening vinden heb ik al ontdekt. 
Varekaj schreef:Ik gebruik verjaardag inhalen vooral graag in de warmere maanden van het jaar als excuus om een terrasje te gaan doenmaar verder heb ik er iig vrij weinig mee.
Vriend viert net heel graag verjaardag en lekker uitgebreid ook. Uit eten of zelf uitgebreid koken dan wel.
.