[18+] Bijzonder luguber deel 2

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

beert

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-22 08:28

Citaat:
Vraag me ook heel erg af of de verdachte gerichte slachtoffers had of willekeurige.. komen we misschien in de rechtbank achter..

Het is gissen hoor, maar ik zou gaan voor willekeurig. Als je eerst gericht (denk ik?) een pedofiel afslacht, dan is het contrast met schieten op een 16-jarig meisje en 12-jarige jongen te groot. Het doden van een (veroordeelde) pedofiel kan ik ergens nog wel begrijpen (zonder het goed te keuren), maar het schieten op kinderen niet.

Of er moet ergens een connectie liggen.

Dagahra

Re: [18+] Bijzonder luguber deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-22 08:39

Hier hoorde ik van de week, dat in het huis waar ik ben opgegroeid, de nieuwe eigenaar zelfmoord heeft gepleegd in het huis. Doormiddel van een vuurwapen. Eerst zijn hondje en toen zichzelf.

Vind dat best een luguber idee. Heb daar tot mijn 21e met veel plezier gewoond.

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-22 09:10

Komt mijn lugubere brein weer aan.

Het zou zomaar kunnen dat er straks een lief gezin in die woning komt te wonen, zonder te weten wat zich daar heeft afgespeeld.

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-22 10:30

Wat een vreselijk iets zeg.

Klinkt ook zo raar dat je naar een zorgboederij gaat om (kinderen) te doden

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-22 12:06

Dagahra schreef:
Hier hoorde ik van de week, dat in het huis waar ik ben opgegroeid, de nieuwe eigenaar zelfmoord heeft gepleegd in het huis. Doormiddel van een vuurwapen. Eerst zijn hondje en toen zichzelf.

Vind dat best een luguber idee. Heb daar tot mijn 21e met veel plezier gewoond.

In mijn vorige woonplaats was er een stel waarvan eentje zijn partner en zichzelf overhoop geschoten heeft. Huis was een aardige tijd hermetisch afgesloten voor de buitenwereld, maar na enkele maanden in de verkoop gezet. Kon me toen niet voorstellen dat iemand dat huis überhaupt wilde kopen, maar als je het niet weet... Lijkt we wel zuur dat zo iemand na de koop van buurtgenoten alsnog op de hoogte gebracht wordt.

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-22 12:39

Dan ben ik wel heel erg benieuwd naar de details hoe de man gevonden is..
njiloj schreef:
Jolliegirl schreef:
Dezelfde dader als die hier 300m verderop een schietpartij is begonnen in de zorgboerderij..

Een zwarte dag in het dorp hier madat er eerst vanacht 2 jonge meiden op een scooter zijn doodgereden bij een ongeluk.

Ik zag het op het nieuws inderdaad, heel heftig! Hopelijk zelf niks gezien of bekenden van je aanwezig?

En ja, blijkbaar dezelfde dader.
Fijn dat ze hem te pakken hebben.

Wat betreft de vermoorde buurman: Ik was bekend met het feit dat hij zijn eigen 2 (toen nog jonge) kinderen heeft misbruikt en verkracht. Hij heeft hiervoor vastgezeten.
Mijn eerste reactie was dan ook: Karma. Maar als ik de details hoor van hoe deze man is gevonden… brrrr! De persoon die deze man heeft omgebracht moet wel een psychopaat of iets dergelijks zijn. Onmenselijk gewoon.

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-22 12:48

Een collega van mij wilde dat huis in Ruinerwold ook wel kopen. Lijkt mij dus echt helemaal niets. Maar ja..

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-22 13:10

Ik denk dat het voor mij echt afhankelijk zou zijn van wat er gebeurd is. 'Gewoon' doodgaan oké, maar een familiedrama zou ik niet willen.
Is de verkoper/makelaar eigenlijk verplicht zoiets te vertellen?

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-22 13:19

idylle schreef:

Dat wilde ik nou ook net vragen. We zitten tenslotte in het luguber topic :D

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-22 13:22

Heel eerlijk denk ik dat mij de voorgeschiedenis niet veel uitmaakt :o

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-22 13:26

Ik heb eens een woning geweigerd omdat de vorige bewoner vermoord is en ik me daar niet prettig bij voelde.
Bij gewoon overlijden vind ik het op zich al niet heel fijn om de volgende bewoner te zijn maar daar kan ik als het huis goed aanvoelt prima mee leven. :)

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-22 13:28

Ik ben wel nieuwsgierig
Voor de mensen die NIET in een woning zouden willen wonen waar iemand vermoord of overleden is, waarom niet?

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-22 13:30

Ik denk dat ik daar ook wel moeite mee zou hebben ja. Blijft toch in je achterhoofd zitten knagen, het idee dat er zoiets gewelddadigs heeft plaatsgevonden in 'jouw' huis :brr:

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-22 13:31

Voor mij is het puur het gevoel dat er een bepaalde energie hangt ofzo.

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-22 13:37

fleurtjeuh schreef:
Ik ben wel nieuwsgierig
Voor de mensen die NIET in een woning zouden willen wonen waar iemand vermoord of overleden is, waarom niet?

Idd ons ons koophuis waar we nu al ruim 12 jaar wonen heeft vorige bewoner ook zelfmoord gepleegd

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-22 13:40

moonsparkle schreef:
Heel eerlijk denk ik dat mij de voorgeschiedenis niet veel uitmaakt :o
Ik ben zelfs ooit een stap verder gegaan, in mijn geboortedorp was er op vrij brute wijze iemand vermoord (als in het had echt onderzoek nodig om überhaupt het geslacht te kunnen bepalen).

Na 2 weken ben ik op zoek gegaan naar het nummer van de verhuurder van het pand, enorm toffe woning op een droomlocatie :o

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-22 13:43

lor1_1984 schreef:
Voor mij is het puur het gevoel dat er een bepaalde energie hangt ofzo.
Daar zou het ook aan kunnen liggen ja. Vroeger woonde ik in een huis uit begin 1300, de gedachte dat er daar sowieso weleens iemand in is overleden, leek me vrij logisch.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-22 14:32

Wij hebben een keer een woning bezichtigd waarvan de bewoonster zichzelf in de brand had gestoken en overleden was.
Roetvlekken zag je nog op de muur.
We kwamen er niet uit betreft de prijs... anders hadden we het waarschijnlijk zelfs nog wel gedaan :')

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-22 14:37

Noisy schreef:
idylle schreef:

Ik durfde het ook al niet :+

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-22 15:52

c_alsemgeest schreef:
Wij hebben een keer een woning bezichtigd waarvan de bewoonster zichzelf in de brand had gestoken en overleden was.
Roetvlekken zag je nog op de muur.
We kwamen er niet uit betreft de prijs... anders hadden we het waarschijnlijk zelfs nog wel gedaan :')

Origineel aandenken :j

njiloj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-22 19:00

Noisy schreef:
idylle schreef:

Oké, ik heb het (gelukkig) zelf niet gezien, en ik heb het gehoord van iemand die dus heeft gesproken met het forensisch team.

Hij hing op aan zijn armen achterin zijn winkel, naakt aan een paar kettingen, zijn mond afgeplakt met tape, en het zag eruit alsof hij levend gevild was.

Nu lees ik net dat de dader foto’s van zijn daad naar rtl boulevard heeft gestuurd, en dat de man door een vuurwapen om het leven is gebracht. Vreemd, aangezien alle panden daar van begin 1900 zijn en absoluut niet geïsoleerd, en niemand iets heeft gehoord. En dat terwijl het dodenherdenking was en dus muisstil…

https://www.omroepzeeland.nl/nieuws/14642237/vlissingse-schoenmaker-was-willekeurig-slachtoffer

Een bizar verhaal in elk geval. Ik ben benieuwd wat we nog meer gaan horen hierover…

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-22 19:30

Wauw, wat heftig! Dat zie je alleen in films of series zoiets….

Loei

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-22 19:38

Vreselijk verhaal...

Vriendin van mij heeft een huis in groningen gekocht met haar vriend, waarin de oude bewoner zijn vrouw in bad heeft doodgeschoten en daarna zichzelf. Hij belde eerst 112, en daarna maakt hij zichzelf van kant zodat ze gevonden zouden worden.

Toen ze het huis kochten, mochten ze zelf nog de bloedspetters van de muur wegschrobben.

De badkamer hebben ze zo gelaten en in datzelfde bad wast ze haar 1 jarig dochtertje.. Zij is er heel nuchter in, maar ik krijg al de kriebels als ik daar op bezoek ben en ik moet even naar het toilet. Nooit dat ik zoiets gekocht zou hebben.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-22 20:05

Ik kreeg al kriebels toen de buurvrouw van een vriendin van mij was vermoord.
Vriendin heeft haar gevonden, ze waren heel hecht met de buren en vonden het al vreemd dat de 2 jongste kinderen nog niet thuis waren/ opgehaald waren van school.
Dus moeder van mn vriendin ging de kids halen en mn vriendin ging naar binnen om te kijken of alles oke was .

Ze was vermoord door haar neef die geld wilde hebben.

https://moordzaken.com/Savern_Khen

Ze laat trouwens 3 kinderen en haar man achter, niet 2.

beert

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-22 20:30

Ik vind het heel moeilijk voor te stellen dat je willekeurige slachtoffer een veroordeelde pedofiel is. En dat je daar dan op wil oefenen, maar die blijkbaar op een hele andere manier vermoord dan de anderen? Als je wilt oefenen met een wapen, dan kun je toch beter dat in een verlaten bos doen dan midden in een centrum?

Blijft vaag. En ook een nogal slecht excuus dat je kinderen vermoord / neerschiet, omdat jij geen hulp krijgt.