Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 18:07

Nayomie schreef:
Ik erger me aan de aan de deur verkopers. Heb een bordje naast de deur staan dat we geen verkoop aan de deur verkopen. Dus ik doe open, zegt ze "ja zag het bordje hoor", waarop ik zeg "lijkt me dan duidelijk toch?". Gaat ze vervolgens als een idioot lopen hoesten en mededelen dat ze niks wil verkopen. Nee, je komt in je postcode loterij jas gewoon even hoi zeggen. :+

Gewoon zeggen: “ Voor 25 euro luister ik naar uw verhaal, graag vooraf betalen. “

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 18:08

Dat mocht vorig jaar ook niet. :)

Maar Hornbach is misschien te groot.

En als je 2 zakken koopt en er meteen 1 retour doet? }>

Veldbloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 18:13

fleurtjeuh schreef:
Zebrastreep schreef:
Bouwmarkten zijn wel open , maar alleen voor click and collect dus als je echt wat nodig hebt kun je het wel ophalen :D

Haha Fleurtje,
Dat vond ik ook, toen wij naar Groningen verhuisden. Maar hier is dat echt goed taalgebruik, dus kan best dat het ook ABD is.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 18:13

Waarom zijn de platform boots zooooo duur ;(

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 18:18

MarlindeRooz schreef:
Helaas mag dat officieel niet. Je moet vooraf bestelen. Hopelijk gaat alles snel weer open. :)

Bestelen nog wel :D Foei toch! }:)

Ro0sje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 18:21

Cayenne schreef:
MarlindeRooz schreef:
Helaas mag dat officieel niet. Je moet vooraf bestelen. Hopelijk gaat alles snel weer open. :)

Laatst naar de Primera om een pakket te retourneren. Wilde meteen een gas aansteker mee nemen voor de kaarsjes. Mocht niet. Ik moest eerst bestellen en dan pas kon ik het ophalen.

Dus netjes buiten de winkel gebeld dat ik een gasaansteker wilde bestellen. En toen weer naar binnen om hem op te halen.
Was toch wel een beetje gek maar dat is nu wel zoals het gaat.

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 18:57

Vriend die de aller kleinste rot spruitjes heeft gekocht die hij kon vinden en nu zit te mopperen omdat hij ze zelf moet schoonmaken.. >;)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 19:09

Froukje schreef:
Vriend die de aller kleinste rot spruitjes heeft gekocht die hij kon vinden en nu zit te mopperen omdat hij ze zelf moet schoonmaken.. >;)

Oeehhh, heerlijk! :9

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 19:21

Froukje schreef:

Oh die zijn het allerlekkerste die kleintjes :j
Ik lust die grote kolen echt niet!

fotolijstje

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 19:32

Mijn zus, echt waar wat is zij kinderachtig. Ik had twee!!! broeken van haar aangepast en vergat ze op te ruimen. Zij werd helemaal boos dat ik er een rommeltje van heb gemaakt en ze gooit mijn hele kast in mijn kamer. -:(-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 19:32

Ineke2 schreef:
Nayomie schreef:
Ik erger me aan de aan de deur verkopers. Heb een bordje naast de deur staan dat we geen verkoop aan de deur verkopen. Dus ik doe open, zegt ze "ja zag het bordje hoor", waarop ik zeg "lijkt me dan duidelijk toch?". Gaat ze vervolgens als een idioot lopen hoesten en mededelen dat ze niks wil verkopen. Nee, je komt in je postcode loterij jas gewoon even hoi zeggen. :+

Gewoon zeggen: “ Voor 25 euro luister ik naar uw verhaal, graag vooraf betalen. “

Zit nu nog met een andere zak in de ton, maar die gooien ze voor een groot gedeelte de voerbak uit. Echt zo van muizen voor jullie.

Dus eerst ton leeg dan kunnen er gelijk weer 2 zakken in. Gaat met 7 kippen inclusief haan hard zat.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 19:35

fotolijstje schreef:
Mijn zus, echt waar wat is zij kinderachtig. Ik had twee!!! broeken van haar aangepast en vergat ze op te ruimen. Zij werd helemaal boos dat ik er een rommeltje van heb gemaakt en ze gooit mijn hele kast in mijn kamer. -:(-

Grote leer voor de volgende keer :) Niet vergeten andermans spullen weer netjes op te ruimen.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 19:38

Ineke2 schreef:
fotolijstje schreef:

Grote leer voor de volgende keer :) Niet vergeten andermans spullen weer netjes op te ruimen.

Moet dat nou? Ik denk dat fotolijstje zich al rot genoeg voelt.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 19:39

Ineke2 schreef:
fotolijstje schreef:

Het waren maar twee broeken.. dat ze daarom mijn hele kast in mijn kamer gooit is wel heel overdreven.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 19:40

Boos ja, zou ik ook even zijn maar schiet je niks mee op.

Ro0sje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 20:12

Is irritant fotolijstje maar later, als je oud en saai bent en een hypotheek, baan en een stel kinderen hebt, dan wens je dat je nog even terug kan in de tijd waarin je ruzie met je zus kon krijgen over zulke onbenulligheden ;)
Maar voor nu is het gewoon schijt irritant !

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 20:13

Schijt NS / ProRail / OV. Weer dubbele reistijd omdat hun enige andere optie naar Nijmegen omreizen via Utrecht is. :n

Leuk man

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 20:27

fleurtjeuh schreef:
Ik zie net een foto van mn vader en realiseer me ineens hoe oud hij eruit ziet..
Bleh, kreeg er ineens een naar gevoel van. Hij is nu in de 50 en ik krijg ineens zo'n stomme realisatie dat hij zal gaan aftakelen enzo..
Niet perse nu al, zo oud is in de 50 nou ook weer niet. Maar toch

Herkenbaar... Mijn vader is 67 en dan ben ik wel eens bang dat ie idd ziek wordt ofzo. Merk al aan bepaalde dingen dat ie niet alles meer (goed) kan.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 20:30

Ergens iets van vinden maakt iets niet irritant, het maakt het vervelend of je kan je eraan ergeren. Irritatie is wat je aan je huid voelt wanneer je door meters brandnetels gaat tijgeren in je bikini

Of zonder bikini, om genderneutraal en open minded te blijven

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 20:33

Telpeva schreef:
Ergens iets van vinden maakt iets niet irritant, het maakt het vervelend of je kan je eraan ergeren. Irritatie is wat je aan je huid voelt wanneer je door meters brandnetels gaat tijgeren in je bikini

Of zonder bikini, om genderneutraal en open minded te blijven

Ik vind dit soort berichten anders rete irritant

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 21:03

fotolijstje schreef:
Waarom zijn de platform boots zooooo duur ;(

Had dus leuke gevonden zijn ze uitverkocht -O-

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 21:06

Er is een wolf gespot op een kleine 300 meter van mijn pony's.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 21:28

Het einde van Desperate Housewives. Stom. Ze moeten voor altijd vriendinnen blijven en samen oud worden ;(.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 21:37

:')
Cayenne schreef:
MarlindeRooz schreef:

:') Ik vind deze regel ook zo bizar! Mijn broer en ouders mogen wel wat afgeven wat van te voren besteld is (dus contact) maar als dezelfde persoon in hun winkel komt om te kiezen (net zoveel contact) dat kan niet... En vervolgens doen ze in dezelfde supermarkt boodschappen :')

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-22 21:57

Gisteravond de kat gevonden op de stoel met zijn ondertand vast in zijn borst. Arme ding kon helemaal niks meer, was helemaal aan het kwijlen want kon zijn bek niet dicht doen en kon niet van de stoel af (wij dachten eerst dat die buiten was want als we binnen komen loopt die meestal gelijk naar je toe)
Los gekregen en heeft w een gat in zijn borst van de tand. Hoe dan :n

Maandagochtend even dierenarts bellen om er even naar te laten kijken (ruikt sinds vandaag niet zo fris)