Captain schreef:Weet iemand of er een bokker in Zuid-Afrika woont?
Volgens mij wel. Laatst iemand voorbij zien komen in een boomloos en barefoot topic.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Captain schreef:Ja, Marije112 woont er, en afhankelijk van wat je nodig hebt: Iriscope zit in Namibië, maar heeft in SA gewoond, en yours truly komt er ook "weleens."Weet iemand of er een bokker in Zuid-Afrika woont?
Steeph schreef:Wat hoor ik de laatste tijd? Ik hoor rondom ons huis een raar geluid. Het geluid is een beetje te omschrijven als een erg moeizame miauw, ongeveer een 'rrriauw'. Redelijk luid, als in gemakkelijk binnen hoorbaar. De ene keer aan de voorkant van het huis, de andere keer aan de achterkant. Soms vijf keer achter elkaar, soms één keer. Ik heb het de eerste keer gehoord een paar weken terug, en nu vanavond is het ineens een stuk vaker. Ons huis staat midden in een woonwijk, redelijk aan de rand van een stad.
Ik heb zelf nog niet kunnen spotten of opnemen wat het is. Ik verwacht ook eigenlijk niet dat het een kat is, daar is het echt veel te luid voor. Ik heb een filmpje gekeken met uilen-geluiden, maar daar klinkt het ook niet echt naar. Heeft iemand nog andere ideeën?
Misschien wordt ik gewoon gek
Mkango schreef:Captain schreef:Ja, Marije112 woont er, en afhankelijk van wat je nodig hebt: Iriscope zit in Namibië, maar heeft in SA gewoond, en yours truly komt er ook "weleens."Weet iemand of er een bokker in Zuid-Afrika woont?O, en Nyaleti zit er momenteel geloof ik ook!
Steeph schreef:Steeph schreef:Wat hoor ik de laatste tijd? Ik hoor rondom ons huis een raar geluid. Het geluid is een beetje te omschrijven als een erg moeizame miauw, ongeveer een 'rrriauw'. Redelijk luid, als in gemakkelijk binnen hoorbaar. De ene keer aan de voorkant van het huis, de andere keer aan de achterkant. Soms vijf keer achter elkaar, soms één keer. Ik heb het de eerste keer gehoord een paar weken terug, en nu vanavond is het ineens een stuk vaker. Ons huis staat midden in een woonwijk, redelijk aan de rand van een stad.
Ik heb zelf nog niet kunnen spotten of opnemen wat het is. Ik verwacht ook eigenlijk niet dat het een kat is, daar is het echt veel te luid voor. Ik heb een filmpje gekeken met uilen-geluiden, maar daar klinkt het ook niet echt naar. Heeft iemand nog andere ideeën?
Misschien wordt ik gewoon gek
De 'boosdoener' is gevonden. Het is toch een kat, helemaal zwart en nog niet eerder gespot in onze buurt voorafgaand hieraan. Ik verwacht helaas dat er iets niet helemaal goed is met het beestje (dementie bijvoorbeeld). Hij heeft geen bandje om voor zo ver ik tot nu toe heb gezien.
chantalboes schreef:Vroeg van tevoren.Ik wil een auto huren in het buitenland (Australie) voor 5 weken. Wanneer kan ik dat het best boeken qua prijs... Ik wil de auto vanaf 20 mei, is het nu te vroeg, of beter juist vroeg van tevoren?
Mkango schreef:chantalboes schreef:Vroeg van tevoren.Ik wil een auto huren in het buitenland (Australie) voor 5 weken. Wanneer kan ik dat het best boeken qua prijs... Ik wil de auto vanaf 20 mei, is het nu te vroeg, of beter juist vroeg van tevoren?Dan heb je om te beginnen meer keus en de prijzen liggen dan idd een stuk lager.