Dingen die je je af vraagt deel 4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-22 13:43

Captain schreef:
Weet iemand of er een bokker in Zuid-Afrika woont?

Volgens mij wel. Laatst iemand voorbij zien komen in een boomloos en barefoot topic.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-22 13:56

Captain schreef:
Ja, Marije112 woont er, en afhankelijk van wat je nodig hebt: Iriscope zit in Namibië, maar heeft in SA gewoond, en yours truly komt er ook "weleens." :)) O, en Nyaleti zit er momenteel geloof ik ook!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-22 14:05

Captain

Re: Dingen die je je af vraagt deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-22 14:09

Oh wat goed!!!! :)) Dank jullie wel!! +:)+

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 19:04

Steeph schreef:
Wat hoor ik de laatste tijd? Ik hoor rondom ons huis een raar geluid. Het geluid is een beetje te omschrijven als een erg moeizame miauw, ongeveer een 'rrriauw'. Redelijk luid, als in gemakkelijk binnen hoorbaar. De ene keer aan de voorkant van het huis, de andere keer aan de achterkant. Soms vijf keer achter elkaar, soms één keer. Ik heb het de eerste keer gehoord een paar weken terug, en nu vanavond is het ineens een stuk vaker. Ons huis staat midden in een woonwijk, redelijk aan de rand van een stad.

Ik heb zelf nog niet kunnen spotten of opnemen wat het is. Ik verwacht ook eigenlijk niet dat het een kat is, daar is het echt veel te luid voor. Ik heb een filmpje gekeken met uilen-geluiden, maar daar klinkt het ook niet echt naar. Heeft iemand nog andere ideeën?

Misschien wordt ik gewoon gek :+

De 'boosdoener' is gevonden. Het is toch een kat, helemaal zwart en nog niet eerder gespot in onze buurt voorafgaand hieraan. Ik verwacht helaas dat er iets niet helemaal goed is met het beestje (dementie bijvoorbeeld). Hij heeft geen bandje om voor zo ver ik tot nu toe heb gezien.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 19:11

Mkango schreef:
Captain schreef:
Ja, Marije112 woont er, en afhankelijk van wat je nodig hebt: Iriscope zit in Namibië, maar heeft in SA gewoond, en yours truly komt er ook "weleens." :)) O, en Nyaleti zit er momenteel geloof ik ook!

Marije niet denk ik?

Idd laughterline in zuid Afrika of Nyaleti. De eerste in het westen en de ander in het oosten.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 19:43

poes schreef:
[b/quote]

Marije niet denk ik?

Idd laughterline in zuid Afrika of Nyaleti. De eerste in het westen en de ander in het oosten.

Volgens haar profiel toch wel?

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 19:46

Ik heb het op iemand anders zie ik. Maar niet zeker wie haha.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 20:36

Steeph schreef:
Steeph schreef:
Wat hoor ik de laatste tijd? Ik hoor rondom ons huis een raar geluid. Het geluid is een beetje te omschrijven als een erg moeizame miauw, ongeveer een 'rrriauw'. Redelijk luid, als in gemakkelijk binnen hoorbaar. De ene keer aan de voorkant van het huis, de andere keer aan de achterkant. Soms vijf keer achter elkaar, soms één keer. Ik heb het de eerste keer gehoord een paar weken terug, en nu vanavond is het ineens een stuk vaker. Ons huis staat midden in een woonwijk, redelijk aan de rand van een stad.

Ik heb zelf nog niet kunnen spotten of opnemen wat het is. Ik verwacht ook eigenlijk niet dat het een kat is, daar is het echt veel te luid voor. Ik heb een filmpje gekeken met uilen-geluiden, maar daar klinkt het ook niet echt naar. Heeft iemand nog andere ideeën?

Misschien wordt ik gewoon gek :+

De 'boosdoener' is gevonden. Het is toch een kat, helemaal zwart en nog niet eerder gespot in onze buurt voorafgaand hieraan. Ik verwacht helaas dat er iets niet helemaal goed is met het beestje (dementie bijvoorbeeld). Hij heeft geen bandje om voor zo ver ik tot nu toe heb gezien.

Is het een optie om te laten kijken of hij een chip heeft? (weet niet hoe tam hij is natuurlijk) Of misschien dat hij op amivedi staat?

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 20:43

poes schreef:

Ik denk dat jij idd een andere Marije bedoeld. Maar die is niet meer op Bokt. (Anoniem)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 21:13

fohadie schreef:
poes schreef:

Ik denk dat jij idd een andere Marije bedoeld. Maar die is niet meer op Bokt. (Anoniem)
Ik gok eerder MarijeR, die zit nog wel op Bokt en komt veel in Afrika als fotograaf, maar woont er niet. :P

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 21:46

8-)
Mkango schreef:
fohadie schreef:

Ik gok eerder MarijeR, die zit nog wel op Bokt en komt veel in Afrika als fotograaf, maar woont er niet. :P

Jaaaaa die! Haha dank je :D

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-22 17:20

Meer mensen bij wie de zoek functie van FB ineens kuren vertoond?
"U zoekt Jan Janssen? Nee, maar ik ken wel een Melanie Verboom. Ook goed?"

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-22 22:23

Captain schreef:
Meer mensen bij wie de zoek functie van FB ineens kuren vertoond?
"U zoekt Jan Janssen? Nee, maar ik ken wel een Melanie Verboom. Ook goed?"

Hier werkt het prima.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 14:52

Wat zijn goede betaalbare schoenen om minimaal 6 uur op te kunnen staan/lopen?

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 15:28

fotolijstje schreef:

Ik weet niet wat jouw definitie is van betaalbaar maar ik loop al een paar jaar zeer gelukkig op mijn salomons!

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 15:35

fotolijstje schreef:

dit lijkt me heel persoonlijk, maar ik loop prima op Lowa's en Skechers Arch Fit

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 15:47

fotolijstje schreef:

Ik heb Nike running shoes die heerlijk zitten! Kan ik uren op wandelen! Waren 55 euro.

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 16:22

fotolijstje schreef:

Skechers en Nike air max 90 zijn de enige waar ik een dag op kan lopen en staan :)

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 17:43

Skechers met memory foam in de zolen. U warm aanbevolen door het gros van mijn collega's in de zorg (en mezelf).

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 12:30

Ik vraag mij af of reclamemakers zich wel bewust zijn van hoe hun slogans (kunnen) klinken over de autoradio. Eerder was er een reclame met een ezel :o? . En nu hoor steeds iets over "kût care" }:0 .

chantalboes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 18:15

Ik wil een auto huren in het buitenland (Australie) voor 5 weken. Wanneer kan ik dat het best boeken qua prijs... Ik wil de auto vanaf 20 mei, is het nu te vroeg, of beter juist vroeg van tevoren?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 18:41

chantalboes schreef:
Ik wil een auto huren in het buitenland (Australie) voor 5 weken. Wanneer kan ik dat het best boeken qua prijs... Ik wil de auto vanaf 20 mei, is het nu te vroeg, of beter juist vroeg van tevoren?
Vroeg van tevoren. :j Dan heb je om te beginnen meer keus en de prijzen liggen dan idd een stuk lager.

chantalboes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 20:52

Mkango schreef:
chantalboes schreef:
Vroeg van tevoren. :j Dan heb je om te beginnen meer keus en de prijzen liggen dan idd een stuk lager.

Thanks! Toch maar snel boeken dan :D

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 01:03

Vroeg boeken idd. Veel aanbieders hebben op de eigen website ook geen aanbetaling dus geen risico als je moet annuleren. Goed de kleine lettertjes lezen en eigen kredietkaart met voldoende borg voorzien.