rockwitch schreef:Ik ben pas dit jaar begonnen met de Pabo. Moet volgende week de hogeschooltaaltoets maken en de wiscat. Dus als iemand me nog wat extra taal en rekenknobbels kan sturen ben ik heel blij.
als docent Nederlands en wiskunde wil ik je best helpen hoor als je vragen hebt (en ik tijd).

En omdat we niet echt konden wachten, hebben we vandaag gewoon alvast het eerste doosje opengemaakt. Vanaf volgende week doen we 2 doosjes per week zodat we er gespreid lol van hebben. 

Speculaas vind ik dan weer super lekker, gewoon de simpele zonder iets erop. Sommige zullen me raar vinden maar ik ben ook helemaaal niet van de sushi!
. Om te voorkomen dat ik opeens een paar uur *poef* zou zien verdwijnen doordat ik op Bokt interessante topics tegenkom om mee te lezen, mezelf maar gewoon niet op Bokt ingelogd
.
. Met het versturen van mijn pakket geprobeerd creatiever te zijn met mijn hint...maar dat is niet mijn sterke kant dus verwacht dit jaar niet teveel
. De afgelopen jaren twee keer te laat geweest om me nog in te schrijven, ofwel omdat ik nauwelijks op Bokt was en het topic over het hoofd had gezien, danwel omdat de inschrijving in een paar dagen al vol was en aanmelden geen zin meer had. Ook een jaar gehad waarin ik vantevoren door een baanwissel al wist dat ik onvoldoende tijd zou hebben in okt/nov.
. Ik zal er voor zorgen dat ik komende tijd naast het meelezen wat ik heel veel doe op Bokt, ook weer wat actiever ga posten om mijn Secret Santa nog wat meer te helpen met tops en flops. Ik heb een lijstje meegestuurd bij mijn inschrijving, maar sluit me ook aan bij
. Maar tot het moment dat je lootje het pakket post en daarbij schrijft wat hij/zij vindt, blijft het spannend of je het wel goed hebt gekozen.
kan die dingen alleen bijna nergens vinden