Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-21 12:58

Veulen84 schreef:
xPabloBokt schreef:
Twee collega's met positief geteste kinderen en ik heb beide deze week nog op kantoor gezien.. moet straks naar mijn moeder omdat de artsen gaan bellen over hoe nu verder en nu weet ik dus écht niet wat ik moet doen.. ik trek deze idioterie niet meer

Zelftest halen, dan weet je veel meer. En misschien voor de zekerheid een mondkapje op.

Heb al een zelftest gedaan, negatief

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 13:08

taartjee schreef:
Bikinistruggles,

Ik heb een moeilijke maat en de bikinisoort die ik kan dragen zonder dat ik bij iedere kleine beweging m'n bikini weer naar beneden moet trekken (kleine cupmaat) is dit jaar echt heel schaars. Ik heb echt heel erg een nieuwe bikini nodig, maar ik wil geen saaie zwarte of donkerbruine.
Heb ik een bikini gevonden die ik leuk vind en die betaalbaar is, is het broekje wat ik erbij wil niet in mijn maat, dus ik heb maar een broekje erbij besteld die ik eigenlijk minder leuk vind, maar ik heb toch echt een broekje nodig :roll:

Ik krijg net een bericht dat de bikinitop met een nalevering wordt geleverd, mogelijk pas over 3 weken... Ik ga over 2 weken op vakantie.

Ik ga wel gewoon geen bikini kopen, ben er nu al klaar mee en ik kan dus ook niet meer annuleren. Echt stik maar in je bikini bonprix

lifeofmarit

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 13:22

ING -:(- -:(- -:(-

Thincla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 13:40

Dat mensen die roken denken dat ze zomaar hun peuk op de grond mogen gooien. |o

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 13:55

Ik erger mij aan mijzelf dat ik nu pas inzie dat ik een situatie moet leren accepteren en het niet moet afreageren op de betreffende persoon. Ik heb gigantisch veel moeite met mij in woorden uit te drukken als het om iets emotioneels gaat en ik zeg dan dingen die ik niet wil of zo bedoel. Terwijl ik in geschrift juist weer heel goed ben om mijzelf uit te drukken. En het heeft verdomd lang geduurd om dit te realiseren. Ik moet voor mijn eigen geluk op een andere manier kiezen en leren omgaan met sommige zaken en het maar te accepteren, het heeft veel te lang geduurd en hoop niet dat het teveel schade aan heeft gericht.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 13:58

Pinautomaat in het dorp. Ze vonden het verstandig om hem in de supermarkt te plaatsen, die niet zulke ruime openingstijden heeft. Kan nog, maar dat ding is of kapot of leeg of zoals nu alleen maar 50 of 100 euro biljetten. Daar heb ik niks aan...

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 14:12

Echte vrienden bestaan niet.

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 14:16

Bizare prijzen in de kringloop, pfffff.

Siesjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 14:28

Dilan93 schreef:
taartjee schreef:
Bikinistruggles,

Ik heb een moeilijke maat en de bikinisoort die ik kan dragen zonder dat ik bij iedere kleine beweging m'n bikini weer naar beneden moet trekken (kleine cupmaat) is dit jaar echt heel schaars. Ik heb echt heel erg een nieuwe bikini nodig, maar ik wil geen saaie zwarte of donkerbruine.
Heb ik een bikini gevonden die ik leuk vind en die betaalbaar is, is het broekje wat ik erbij wil niet in mijn maat, dus ik heb maar een broekje erbij besteld die ik eigenlijk minder leuk vind, maar ik heb toch echt een broekje nodig :roll:

Lastig idd :=

Ik koop altijd een topje en dan het broekje van een ander setje of gewoon een los broekje.
Ik vind namelijk de string-type broekjes die vaak bij de setjes zitten niet zo fijn. Of de gewone slip-broekjes die alsnog in mn hol kruipen :+

Dat dus. Of dan heb je een fijn broekje en is het topje niks. Ik ben al maanden opzoek, maar ik kan gewoon echt niks vinden :(

xPabloBokt schreef:
Twee collega's met positief geteste kinderen en ik heb beide deze week nog op kantoor gezien.. moet straks naar mijn moeder omdat de artsen gaan bellen over hoe nu verder en nu weet ik dus écht niet wat ik moet doen.. ik trek deze idioterie niet meer

Ben je in contact geweest met die kinderen of alleen met die collega's? Want als het alleen met die laatste is, is het risico niet zo groot. Gewoon goed jezelf monitoren, afstand houden en eventueel een mondkapje. Maar snap heel goed je gevoel hoor, hier laatst ook dikke stress omdat ik contact had met iemand die contact had.

Ik erger mij aan leeggehaalde berichten en ik mij afvraag wat er nu weer gezegd is wat niet mocht :')

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 14:32

Dat mensen een bod doen op marktplaats, ik ga akkoord en dan reageren ze niet meer. -:(-

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 15:16

Ik heb net de vertaling ingeleverd waarmee ik wel of geen toegang ga krijgen tot een cursus die ik heel graag wil doen. Ik ben al vijf jaar professioneel vertaler en ik schijt alsnog zeven kleuren dat het niet goed genoeg is :')

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 15:22

De brief voor de verbouwing in mijn flat binnen. Ik ben niet blij :(
Verbouwing duurt 4 werkdagen maar ze starten op woensdag, dus kan ook het hele weekend nog in de bende zitten. Op dag 2 en 3 geen water. (In de hoop dat ze dan ook daadwerkelijk op woensdag starten anders zit ik in het weekend zonder water) Inbouw kast komt op een hele andere plaats dan eerst aangegeven waardoor ik de hele kamer van mijn zoon moet verbouwen (ze hadden wc aangegeven). Bed van mijn dochter moet ook uit elkaar. Keuken moet leeg.

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 15:41

Oooh bah, wat een gedoe!
Dat van dat water wel heel duidelijk aangeven, vaak genoeg mee gemaakt dat het een enorme janboel was met een verbouwing

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 16:31

Oke het was dus niet mijn collega vanmorgen die de peuk in de auto had gelaten.
Heb hem er normaal op aangesproken.
En voor zover ik hem nu ken, als hij iets verkeerds doet geeft hij het ook toe.
Hij was gister niet ver weg, dus zegt hij neuh... Gister niet in de vrachtauto gerookt omdat ik kleine Touren had.
Plus dat merk wat er ligt qua filter rook ik niet.

En nu komt de volgende ergenis....
Wie the fiets is dan in de vrachtauto geweest {:)-:(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 16:37

Dat ik bijna niet kan eten. Iets met verstandkies die nu helemaal afgebroken is en een amandel ontsteking. Dit is zo naar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 17:17

Net mijn 2de enting gehad en stiknerveus om flink ziek te worden. Zowat iedereen rondom mij was flink ziek van de 2de.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 17:27

Moestuin schreef:
Net mijn 2de enting gehad en stiknerveus om flink ziek te worden. Zowat iedereen rondom mij was flink ziek van de 2de.

Ik ken genoeg die er amper iets van hebben gemerkt :(:)

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 17:29

Overstromingen.....

En flinke ook er zijn al huisjes ontruimt := Ons huisje ligt wat hoger en op een weg naar beneden dus misschien hebben we mazzel. Anders wordt het dus evacueren :')

Er gaan nog sluizen opengezet worden en dat riviertje stroomt vlakbij ons huisje.

Spannend zo'n vakantie in Zuid-Limburg.

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 17:33

Moestuin schreef:

Volgens mijn collega kan je er maar beter flink ziek van worden, volgens hem maak je dan betere anti stoffen aan die een betere herinnering aan het virus hebben. Of het waar is is een 2de :o

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 17:34

Miscommunicatie tussen mij en mijn moeder. Achja de paarden hebben verlopig genoeg voer. :+

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-21 17:39

Ziekenhuis zou mijn moeder bellen over de behandelopties om 16.55. Inmiddels 17.40 bijna en nog steeds niet gebeld.

Ben echt niet te spreken over dit ziekenhuis, bah. Vorige week vrijdag heeft ze al door de telefoon moeten horen dat ze niet meer te genezen is, daar is ook het laatste woord nog niet over gezegd. Corona en onderbezetting my ass, dat is gewoon onmenselijk.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 17:41

xPabloBokt schreef:
Ziekenhuis zou mijn moeder bellen over de behandelopties om 16.55. Inmiddels 17.40 bijna en nog steeds niet gebeld.

Ben echt niet te spreken over dit ziekenhuis, bah. Vorige week vrijdag heeft ze al door de telefoon moeten horen dat ze niet meer te genezen is, daar is ook het laatste woord nog niet over gezegd. Corona en onderbezetting my ass, dat is gewoon onmenselijk.

Wat?! Jemig wat slecht zeg, inderdaad onmenselijk. Heel veel sterkte voor jullie

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 17:48

Of mensen in de trein geen tas op de stoel naast zich neer willen zetten zodat daar mensen kunnen zitten. Ehm, nee? Ik had voor corona al graag mijn persoonlijke ruimte, en nu helemaal. :evaw:

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 17:59

tirzasarah10 schreef:
Moestuin schreef:

Volgens mijn collega kan je er maar beter flink ziek van worden, volgens hem maak je dan betere anti stoffen aan die een betere herinnering aan het virus hebben. Of het waar is is een 2de :o

Heb dit ook gehoord :j

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 18:01

tirzasarah10 schreef:
Moestuin schreef:

Heb dit ook gehoord :j

Ik was er ook even niet lekker van , maar het virusje wat ik laatst had opgelopen vond ik erger!

Ik dacht wel als je dit met echt corona krijgt , maar nog erger moet ik niet aan denken. Dan maar 1,5 dagje even niet lekker van de prik.

Overigens vond ik het ook heel eng , maar dat vindt ik met wel meer dingen.