Ervaring met vinted

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pmarena

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-21 18:46

Dat meen je niet _O-

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-21 18:49

Hier iemand die 3 jurkjes wilde ik hoorde niks meer zei zal ik je label sturen van de echtheid ging om populaire bobo choses merk
Ja was goed en toen binnen 5 uur betaald .. hup 70€ in Dap pocket voor kinderjurkjes....heerlijk toch
Kom maar op met de sale of kleding van volgend jaar al past dochter alles nog :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 17:18

Ik heb zonet de reservering van dat ene pakket afgehaald, kans genoeg gehad denk ik zo. Onlangs 3 pakjes verzonden: eentje was er heel snel, de andere 2 zijn nu pas aangekomen. Dus als het goed is over enkele dagen weer €6 erbij :D

Dat vind ik wel zo fijn, dat je het bedrag in je portefeuille ook echt kan zien en van daaruit prima kan peilen hoeveel het nou al echt heeft opgebracht.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 17:29

Ik hou het in notes bij want ik boek momenteel alles gelijk naar mijn rekeningen. Ben aan het sparen voor de sale

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 18:33

In de sale enzo wil ik zelfs niets meer kopen... als je zoekt en wat geduld hebt, vind ik het uiteindelijk altijd goedkoper op vinted..... :+ *\o/*

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 18:44

Ik heb twee pakketjes tegelijkertijd verzonden. De eerste is al aangekomen in Spanje, andere nog onderweg terwijl die binnen Nederland blijft :+

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 19:00

tengeltje11 schreef:
In de sale enzo wil ik zelfs niets meer kopen... als je zoekt en wat geduld hebt, vind ik het uiteindelijk altijd goedkoper op vinted..... :+ *\o/*

Ik heb een wishlist van kinderkleding welke ik in de sale wil kopen. Wachten op vinted duurt te lang

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 19:51

Ik heb net eens uitgerekend wat ik verdiend en uitgegeven heb. Het komt bijna met elkaar overeen, maar er komt nog wel wat binnen qua verkochte dingen, dus dat zal net wat meer zijn.

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 11:01

Hebben jullie tips? Ik heb hier een cap liggen die maar 5-10 keer een half uurtje in een stap/draf lesje is gedragen door mijn dochtertje. We hebben hem (met hulp van de ruitersportzaakmedewerker) gepast maar hij bleek toch te strak te zitten..
Zelf zou ik nooit een tweedehands cap kopen, maar dat ding is verdorie gloednieuw, nooit gevallen oid en heeft 70,- gekost :+
Ik vind het zo zonde van mijn geld!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 11:37

Ja dat is lastig inderdaad met een cap. Zullen toch veel mensen zijn die dat een artikel vinden dat ze niet 2e hands willen kopen. Maarja je kan het altijd proberen natuurlijk, een paar tientjes is altijd meer dan niks toch :)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 13:45

Nou voor wie het interessant vindt: het lijkt er op dat ik toch nog goed weg kom met die piepkleine handschoentjes. Vinted ingeschakeld omdat verkoopster niks aanbood behalve "is het niet makkelijker voor je om ze te houden en de koop goed te keuren" en zij hebben haar gecontacteerd dat ze haar adres door moest geven zodat ik het pakje terug kon sturen...op mijn kosten (echt belachelijk!).

Maar nu kreeg ik bericht van Vinted dat de tijd voor verkoopster om te reageren om is, en dat ze de verkoop hebben geannuleerd en ik mijn geld gewoon terug krijg. Zonder dat ik daarvoor de wantjes terug hoef te sturen lijkt het...?

Vinted vindt het afgehandeld iig en ik zie in de mailwisseling van de aankoop ook staan dat de aankoop geannuleerd, en de betaling teruggestort is.

Ik ben benieuwd of verkoopster nu nog contact met mij opneemt nu ze geen geld èn geen wantjes heeft :=

Wat ik wel suf vind.... ik zie niet zoals normaal een knop om een aantal sterren en een review te geven.
Maar Vinted heeft ook geen automatische review gegeven. Ben benieuwd of dat nog komt!

Want nu ziet niemand dat dit een waardeloze actie van deze verkoopster was....

Ze heeft overigens wel meerdere slechte reviews maar ook genoeg hele goede om toch 4-en-een-halve ster te hebben dus zo op het eerste gezicht lijkt het een prima verkoopster. Dat zal het misschien ook best zijn als ze gewoon opstuurt wat ze adverteert. Maar als er een keer iets fout gaat dan is ze niet thuis -O-

Bootsiebob

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 13:59

Oh wat een gedoe, maar wel fijn dat je je geld terug hebt en niets hoeft op te sturen!
Ik wacht op antwoord van Vinted, mijn kopie paspoort wordt steeds afgewezen. Ik heb het Burgerservicenummer afgedekt, dat mag volgens de voorwaarden. Maar accepteert hij dus steeds niet. Ook kun je maar één afbeelding uploaden, terwijl ze voor-en achterkant erop willen, dus ik had al wat geknutseld met een bewerkingsprogramma, maar na tig pogingen nog niet geaccepteerd. Geen idee wat ik fout doe...

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 14:24

Oh ik had daar ook zo'n gedoe mee met de bank toen dat moest.
Sowieso word ik ontzettend opstandig van zulke dingen dus ik stel het zo lang mogelijk uit....nu bij Vinted ook. Maarja er staat nu 500 euro op (bizar wel want heb best veel gekocht ook weer := ) en dat wil ik er eigenlijk toch wel af hebben.... misschien ga ik dan toch een keer een robot stofzuiger kopen ofzo <<)

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 14:24

Pff, jurkje verkocht aan Spaans iemand. Dezelfde dag verstuurd, echt niet duur. Dit is de feedback:
Alles is perfect, ik houd van de jurk en ga hem veel dragen. (Vertaald door Google). En ze geeft me alsnog 4 sterren :+

Heb ook een kindershirtje verstuurd. Blijkt dat er een gaatje in de mouw zit. Dat wist ik niet. Kan ik ergens de optie aanvinken om gewoon geld terug te geven? Het gaat maar om 2€ ofzo, het hoeft ook niet retour wat mij betreft.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 14:28

Ik heb ook mijn eerste 4 sterren, feedback: top!
Ja oké, als het zo top is, haal dan verdomme niet mijn topscore naar beneden. Ik heb zin om nu 4 sterren terug te geven, ik heb zo’n kant van mezelf die vreselijk kinderachtig en haatdragend is. Maar dan komt weer die aardige kant van mezelf die het dan weer allemaal wegwuift en me een aai geeft: goed gedaan hoor, het is goed zo.

Dus ik doe het niet. Maar man, wat een ergernis. Vinted topscore, één van de goede dingen die gaande waren. Sjonge.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 14:32

Ja suf hè. Misschien dat je gewoon zo kunt denken: diegene vind 4 sterren blijkbaar de juiste score voor als alles prima is, dus dan krijgt die er ook 4 terug?

Jouw ervaring met de verkoop is trouwens minder goed dan die van je koper, die was volmaakt tevreden, maar jij niet door die stomme 4 sterren :=

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 20:24

Zeker druk bij de bezorgdiensten. Meerdere pakketjes zijn vertraagd.

Het kindershirtje is wel wat gek. De koper zei dat de verpakking ook kapot was. Ik keek nog een foto van de laatste keer dat mijn dochtertje het droeg. Geen gat te zien. Is ook echt zo’n gat alsof het is blijven haken.

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 20:27

Hier nu de meidenkleding er nog eens opgezet, allemaal in setjes. Als het nu nog niet verkoopt, gaat het de container in.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 21:52

Wat is je gebruikersnaam?

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 22:27

Tengeltje11 ook denk ik

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 23:28

Flying_Angel schreef:
Zeker druk bij de bezorgdiensten. Meerdere pakketjes zijn vertraagd.

Het kindershirtje is wel wat gek. De koper zei dat de verpakking ook kapot was. Ik keek nog een foto van de laatste keer dat mijn dochtertje het droeg. Geen gat te zien. Is ook echt zo’n gat alsof het is blijven haken.

Mijn pakketjes zijn ook allemaal vertraagd, drie met Mondial Relay.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-21 06:46

Die vertraging heb ik ook al een paar keer gehad en soms waren ze er gewoon binnen een dag of 2. Soms ook pas na een week. Het zegt niet altijd wat.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-21 07:36

Hier ook een met mondial relay vertraagd. Ik wacht geduldig af :D

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-21 08:07

Is het verschil tussen 4,5 en 5 sterren op je profiel zo erg dan? :D Ik let persoonlijk niet zo op sterren, ik vertrouw op het systeem van Vinted dat dingen eerlijk verlopen. Maar ik koop dan ook geen dure merkkleding, misschien ligt het daar aan.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-21 08:18

Haha, geen ramp. Maar het kan wel je gemiddelde beïnvloeden, en dat vind ik persoonlijk jammer als de service als perfect gezien werd.