Raam dicht werkt niet want blijkbaar is het mijn buurman.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zebrastreep schreef:Zit mij nog steeds dood te irriteren aan die verkouden en hoestende mevrouw in de winkel die gewoon zo de lucht inhoeste zit mij niet lekker nu denk ik bij iederen die 1 keer hoest gelijk PANIEK
lenaa_tje schreef:Zebrastreep schreef:Zit mij nog steeds dood te irriteren aan die verkouden en hoestende mevrouw in de winkel die gewoon zo de lucht inhoeste zit mij niet lekker nu denk ik bij iederen die 1 keer hoest gelijk PANIEK
Voor hetzelfde geld stikte ze in een dropje. Niet overdrijven. Gewoon logisch blijven nadenken.
lenaa_tje schreef:Zebrastreep schreef:Zit mij nog steeds dood te irriteren aan die verkouden en hoestende mevrouw in de winkel die gewoon zo de lucht inhoeste zit mij niet lekker nu denk ik bij iederen die 1 keer hoest gelijk PANIEK
Voor hetzelfde geld stikte ze in een dropje. Niet overdrijven. Gewoon logisch blijven nadenken.
Zebrastreep schreef:Haha hier moet ik toch weer om lachennou ja ze sprak geen Nederlands drukte zich ook even overal tussendoor dus voelde mij niet prettig.
Zebrastreep schreef:Oh wat asociaal bedenk mij nu dat ik door paniek niet wist waar ik de kar neer moest zetten en dat gewoon random gedaan heb en zelfs vergeten ben mijn muntje eruit te halen jemig wat dom sorry personeel!
Telpeva schreef:Zebrastreep schreef:Oh wat asociaal bedenk mij nu dat ik door paniek niet wist waar ik de kar neer moest zetten en dat gewoon random gedaan heb en zelfs vergeten ben mijn muntje eruit te halen jemig wat dom sorry personeel!
Lol als ik een verdwaald karretje zie met een muntje dan is mijn enige reactie YESSSS! Geld! Gratis! Mijn!
Maar goed ik ben dan ook een zeer rastypisch gierige Hollander
Jolien87 schreef:Maar wat doet het feit dat ze geen Nederlands spreekt ertoe?
Voor de rest snap ik je hoor, ik hou sowieso niet van niezende, hoestende, snurkende en boerende mensen om me heen. Eigenlijk ben ik best vies van andere (voornamelijke vreemde) mensen. Dat was voor deze heisa ook al zo dus wat dat betreft deel ik je ergernis.
Zebrastreep schreef:Jolien87 schreef:Maar wat doet het feit dat ze geen Nederlands spreekt ertoe?
Voor de rest snap ik je hoor, ik hou sowieso niet van niezende, hoestende, snurkende en boerende mensen om me heen. Eigenlijk ben ik best vies van andere (voornamelijke vreemde) mensen. Dat was voor deze heisa ook al zo dus wat dat betreft deel ik je ergernis.
Dat ik het idee heb dat die mensen de maatregelen niet begrijpen. Als ik een winkel binnenstapt staat alles in het Nederlands aangegeven. Als je dan slecht de taal beheerst lijkt mij het nogal frustrerend om iets te moeten begrijpen wat al zo ingewikkeld is. Of ze hebben niet goed door wat er aan de hand is. In ieder geval anders heeft ze de hele winkel aangestoken. Nu scheelt het dat we hier echt weinig besmettingen hebben 53 op bijna 70.000 inwoners dus de kans echt nog steeds laag is. Maar bang ben ik wel ze kwam zo dichtbij en het kwam echt net niet in mijn gezicht...