Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 19:13

Dat iemand blijkbaar een basgitaar + versterker heeft gekocht. Wat een luid geluid. Wilde eigenlijk net een dutje doen. :+

Raam dicht werkt niet want blijkbaar is het mijn buurman.

Steeph

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 20:27

Herinnerd worden aan de sterfelijkheid van mensen die je als zelfsprekend hebt genomen.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 20:37

Dat ik een leuk konijntje heb gezien in de dierenwinkel en ik helemaal verliefd ben -O-
Mijn ram word gecastreerd dinsdag en heeft daarna een vriendinnetje nodig -O-
Maar ik wil eigenlijk niks in de winkel kopen en via mp had ik ook een leuk konijntje gezien -O-
Ruimte genoeg dat wel Maarja :x

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 20:51

Zit mij nog steeds dood te irriteren aan die verkouden en hoestende mevrouw in de winkel die gewoon zo de lucht inhoeste zit mij niet lekker nu denk ik bij iederen die 1 keer hoest gelijk PANIEK

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 20:53

Ik wilde een visserspetje maken voor mezelf op de naaimachine, heb niet goed gekeken naar de maat en heb dus veel te klein petje nu :')

Edit: HAHA ik ben echt een knurft, het is ook gewoon een kinderpatroon :')

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 20:56

Zebrastreep schreef:
Zit mij nog steeds dood te irriteren aan die verkouden en hoestende mevrouw in de winkel die gewoon zo de lucht inhoeste zit mij niet lekker nu denk ik bij iederen die 1 keer hoest gelijk PANIEK

Voor hetzelfde geld stikte ze in een dropje. Niet overdrijven. Gewoon logisch blijven nadenken.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 21:00

lenaa_tje schreef:
Zebrastreep schreef:

Voor hetzelfde geld stikte ze in een dropje. Niet overdrijven. Gewoon logisch blijven nadenken.

Haha hier moet ik toch weer om lachen :') nou ja ze sprak geen Nederlands drukte zich ook even overal tussendoor dus voelde mij niet prettig.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 21:46

Dat ik m'n kop gestoten heb tegen een deksel van een douchegoot, eerst viel het wel mee nu doet het pijn.

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 22:38

Dat er geen fatsoenlijke, 2ehands paardrijspullen te koop zijn in m’n omgeving. Of de maat klopt niet of ze vragen er hoofdprijzen voor of het is te ver uit de buurt en willen niet versturen. -O-

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 22:51

Oh wat asociaal bedenk mij nu dat ik door paniek niet wist waar ik de kar neer moest zetten en dat gewoon random gedaan heb en zelfs vergeten ben mijn muntje eruit te halen jemig wat dom sorry personeel!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 22:56

lenaa_tje schreef:
Zebrastreep schreef:

Zebrastreep schreef:
Haha hier moet ik toch weer om lachen :') nou ja ze sprak geen Nederlands drukte zich ook even overal tussendoor dus voelde mij niet prettig.

Fun fact: niet alleen Nederlands sprekende mensen kunnen zich in een dropje verslikken. ;)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 22:58

Zebrastreep schreef:
Oh wat asociaal bedenk mij nu dat ik door paniek niet wist waar ik de kar neer moest zetten en dat gewoon random gedaan heb en zelfs vergeten ben mijn muntje eruit te halen jemig wat dom sorry personeel!

Lol als ik een verdwaald karretje zie met een muntje dan is mijn enige reactie YESSSS! Geld! Gratis! Mijn!

Maar goed ik ben dan ook een zeer rastypisch gierige Hollander :')

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 23:05

Telpeva schreef:
Zebrastreep schreef:

Lol als ik een verdwaald karretje zie met een muntje dan is mijn enige reactie YESSSS! Geld! Gratis! Mijn!

Maar goed ik ben dan ook een zeer rastypisch gierige Hollander :')

En dan zit er zo'n goedkoop plastic muntje in _O-

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 23:22

Schoonmoeder :roll:

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 23:28

50 cent zelfs nog dus als iemand nog geld wil

Hele jackpot dat dan wel weer!

@jolien87

Verslikken en je neus snuiten zit nog wel verschil in. *hoort ondertussen iemand benenden heel erg hoesten, niezen en neus ophalen maar denk niet aan corona maar wel bij een vreemde* mijn hersenen zijn gewoon raar ofzo

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 23:31

Maar wat doet het feit dat ze geen Nederlands spreekt ertoe?

Voor de rest snap ik je hoor, ik hou sowieso niet van niezende, hoestende, snurkende en boerende mensen om me heen. Eigenlijk ben ik best vies van andere (voornamelijke vreemde) mensen. Dat was voor deze heisa ook al zo dus wat dat betreft deel ik je ergernis. :(:)

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 01:01

Jolien87 schreef:

Voor de rest snap ik je hoor, ik hou sowieso niet van niezende, hoestende, snurkende en boerende mensen om me heen. Eigenlijk ben ik best vies van andere (voornamelijke vreemde) mensen. Dat was voor deze heisa ook al zo dus wat dat betreft deel ik je ergernis. :(:)

Dat ik het idee heb dat die mensen de maatregelen niet begrijpen. Als ik een winkel binnenstapt staat alles in het Nederlands aangegeven. Als je dan slecht de taal beheerst lijkt mij het nogal frustrerend om iets te moeten begrijpen wat al zo ingewikkeld is. Of ze hebben niet goed door wat er aan de hand is. In ieder geval anders heeft ze de hele winkel aangestoken. Nu scheelt het dat we hier echt weinig besmettingen hebben 53 op bijna 70.000 inwoners dus de kans echt nog steeds laag is. Maar bang ben ik wel ze kwam zo dichtbij en het kwam echt net niet in mijn gezicht...

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 02:44

Sorry, maar ik vind dat je best wel denigrerend doet. Buitenlandse mensen komen niet uit een ei en zijn ook niet wereldvreemd. Als je zo ongelofelijk bang bent, doe dan een mondkapje op of ga op een minder druk tijdstip. Verbeter de wereld en begin bij jezelf :)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 05:55

Wat een prutnacht, again.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 05:57

Je weet dat de alarmdrempel 20 besmettingen op 100 000 is eh? Dus 53 op 70 000 is best hoog

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 06:18

Veel te vroeg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 06:35

M'n moeder die me nog steeds niet los kan laten. Ik appte haar dat ik niet wist hoe laat het zou worden. Eind goed al goed had gedronken, ga dan niet meer rijden. Dus had gezegd kom morgen weer thuis.

Word ze pislink ofzo? Hallo laat mij appelflap een sociaal leven hebben. Nu loop ik weer half te janken, lekker wakkerworden na pak em beet 3 uurtjed

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 06:39

Dat ik een half uur voor de wekker al wakker was, maar ik ben echt zo moe zucht ik wil gewoon eens écht goed slapen -O-

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 07:57

Zebrastreep schreef:
Jolien87 schreef:

Dat ik het idee heb dat die mensen de maatregelen niet begrijpen. Als ik een winkel binnenstapt staat alles in het Nederlands aangegeven. Als je dan slecht de taal beheerst lijkt mij het nogal frustrerend om iets te moeten begrijpen wat al zo ingewikkeld is. Of ze hebben niet goed door wat er aan de hand is. In ieder geval anders heeft ze de hele winkel aangestoken. Nu scheelt het dat we hier echt weinig besmettingen hebben 53 op bijna 70.000 inwoners dus de kans echt nog steeds laag is. Maar bang ben ik wel ze kwam zo dichtbij en het kwam echt net niet in mijn gezicht...

Dat is een vooroordeel. Ik werk met kinderen die sinds afgelopen jaar in Nederland zijn, sommige zijn zelf pas in februari aangekomen en daar is juist aandacht voor. En die houden zich beter aan de regels dan een aantal van m’n eigen klas die het zo oneerlijk vinden dat het gala niet door ging.
Dan kon je benoemen dat ze een toerist was want nu suggereer je iets heel anders.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 08:08

Dat ik ga overstappen van werkzaamheden A naar werkzaamheden B op mijn werk. Dit zou al per 1 juli moeten zijn geweest. We hebben hier lege laptops voor gekregen onder het mom van "zoek maar uit hoe je de systemen erop krijgt" en doordat er nog overal toestemming voor gegeven moest worden, en iedereen die dit kon op vakantie was, al met al pas sinds gistermiddag de systemen aan de praat. Fijn, zou je denken, als die "nieuwe" laptop niet zo sloom wad geweest. Het heeft mij zojuist 23 minuten gekost om de laptop alleen al op te starten, Teams en Outlook te openen. Die laatste loopt vast bij elke mail die je wil openen en het typen van een mail duurt ook gerust 6x langer, doordat ie dus steeds vastloopt.

Ik ga hier zo slecht op.