Personal shopper van Zalon!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 16:46

DoretteK schreef:
Gaat de blousejurk ook terug? Die vind ik errrruuugg leuk! :D

Bedoel je die blauwe? Hij staat opzich wel leuk, maar ik vond hem niet 'wauw' genoeg. :')

Edit: lijkt mij ook een stof waar je veel in zweet en bij donker blauw zie je dat meteen. Kreeg het al warm van hem alleen te passen :o

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door _Femkeeex op 12-05-20 16:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Dimphyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 16:47

Thanks nog voor de reacties :o ik heb alleen de panteprint rok gehouden, de rest is terug gestuurd.

Femkeee, wat zonde! Die blouse jurk is leuk, ook wel mijn ding, maar ook daarvan denk ik dat je zoveel leukere kan vinden dan simpel donkerblauw, voor 35 euro.. de groene cargo broek is ook leuk!
Had je stylist wel een beetje uitgekozen waar je om gevraagd had?

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 16:50

Ik bedoelde eigenlijk ze zwarte kortere, van de een na laatste foto! Deze blauwe vind ik mwahhh, maar weet niet zo goed waar het aan ligt eigenlijk... Die zwarte lijkt wel een ander stofje, veel dunner of lijkt dat maar zo?

Die panterrok van jou vond ik ook erg leuk Dimphyl!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 16:52

Sky_As schreef:
Hierbij zoals beloofd nog de bestelling van 77online. Ik ben echt positief verrast. Natuurlijk is de kwaliteit niet super maar dat kan ook niet voor dat geld. (daar waar je blote buik ziet zou ik een wit topje eronder doen maar die had ik nu niet bij de hand. Ik zou niet met een blote buik over straat gaan...)

[ [url=m/XijjaA.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/zyCw9i.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/k5uskL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/oX09tK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BO9Bie.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Pz8n9C.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pgqSFg.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pArWof.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zou er zeker vaker bestellen

Heeeeeel leuk dit! Lekker matchend allemaal, echt top gedaan. Dit brengt me meer in verleiding dan al die 'mwah' boxen van Zalando :=

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 16:56

DoretteK schreef:
Ik bedoelde eigenlijk ze zwarte kortere, van de een na laatste foto! Deze blauwe vind ik mwahhh, maar weet niet zo goed waar het aan ligt eigenlijk... Die zwarte lijkt wel een ander stofje, veel dunner of lijkt dat maar zo?

Die panterrok van jou vond ik ook erg leuk Dimphyl!

Afbeelding

Heb daar ook een fotootje van :D Ik was wel aangenaam verrast over de stof van de jurk. Hij viel ook mooi, maar toch teveel twijfel.

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 16:59

@Dimphyl: De kleren staan je heel mooi vind ik. Alleen het jasje en het rode shirtje vind ik niet mooi. Die off shoulder top vind ik juist leuk <3

@Sky_As: Wauw!! Ik vind dat een van de leukste boxen die ik hier voorbij heb zien komen.

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 17:06

Volgens Zalon is het nog steeds "Spannend, je box komt er aan" maar hij is toch echt al 12 dagen geleden bezorgd en ik kan nog steeds geen feedback geven wat ik hou of terugstuur. En zonder dat doe ik dus ook echt die doos niet terug op de post, straks moet ik alles betalen of dubbel of weet ik wat. Ik heb zo wel heeeeel lang de tijd te twijfelen over de ene écht leuke broek die ik eigenlijk veel te duur vind, dat is deze:
https://www.zalando.nl/desigual-pant-co ... 5-m11.html
Hij is nu wel 35% korting in plaats van 20% zie ik waar ie bij mij voor in mijn lijstje staat -O-
De rest gaat sowieso terug want was allemaal veel te groot. Niet raar als je me XL-en gaat sturen als ik M/38 aangeef, dat was bij mij de domper, naast dat ik jurkjes met taille-accent afkeurde maar ze toch gewoon kreeg want dat zou echt leuk zijn volgens haar. Niet dus.

Twijfel of ik nog een keer doe, maar dan zeker andere stylist, maar misschien eerst eens 77online proberen. Maar eerst maar zien dat ik dit nu keer gewoon kan afronden?

@Yontheke leuke box, wel raar dat ze er dan twee artikelen in doet met de horizontale strepen, dan ga je er al vanuit dat je er maar 1 kiest denk ik?

@denise-storm, die jumpsuit staat je wel echt geweldig, als het qua prijs kan zou ik die zeker houden ook al zou je hem niet wekelijks dragen, je hebt dan wel iets tofs voor een gelegenheid

@memories, jammer dat jij ook zoveel missers qua maat had, had ik ook

@Marjan1984 jij hebt er echt leuke dingen bij, de ruitjesbroek vooral, en de combi daarvan met de blazer erbij staat super, jammer dat die out of je pricerange was.

@dymphyl, laatste jurk is leuk, de rest niet echt om te juichen, denk dat je niet veel reakties krijgt omdat je zelf al niet enthousiast was en het duidelijk is waarom.

@fleurtjeuh, de jumpsuit en de flared broek vind ik leuk, had je de schoenen niet gepast? Die vind ik stoer.

@charisma leuk die groene gstar broek staat je goed

@nightingale, het spijkerjasje kan leuker, maar rest staat je geweldig, echt goed getroffen

@astridastrid de bloemetjesshort en bloemetjesjumpsuit allebei heel leuk, en de tweede jeans ook. Leuk zo'n blog.

@sky=As ik ga toch ook maar eens bij 77online kijken, leuk hoor

@_femkeeex het zwarte blousejurkje en de khaki broek zijn wel leuk!

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 20:07

Yay, Aline uit Gent had beter mijn stijl in de gaten. Had aangegeven een fijne loszittende zomerbroek te willen en een paar leuke sleehakken met dichte neus.
Dat heeft ze goed gedaan!
Outfit 1:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Prima jas, shirt vind ik leuk!
Broek lijkt me perfect! De tijgers heb ik afgewezen. Dierenprints zijn niet mijn ding. Schoenen laat ik komen!

Outfit 2:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Opzich vind ik de soorten kleding prima, de zwarte top vind ik leuk!
Maar de off white blouse(van linnen) heb ik geweigerd, maar gevraagd om een andere kleur
De 2 broeken ook geweigerd, ik vind de prints te druk en de short te kort. Ik heb stevige bovenbenen en wil die liever iets meer verbergen.

Stylist choice:
Afbeelding
Alweer een jumpsuit... -O-
Geweigerd. Gezegd liever een zomerse jurk of rok te ontvangen.

Verder ben ik super blij! Ben heel benieuwd naar de kleding en wat ze erbij gaat doen als vervangers!

Uit de vorige box gaat bijna alles retour, behalve de geruite broek. De flared jeans vond ik prachtig, maar bijna 130 euro vond ik echt te duur.
Afbeelding
Deze rechtse blijft dus

DoretteK

Re: Personal shopper van Zalon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 20:15

@_Femkeeex, Hmmm ik vind hem ook wat anders nu op de foto. Terwijl hij je wel heel leuk staat! Maar iets is er wat ik niet helemaal kan plaatsen. Maar mijn regel is altijd bij twijfel niet doen :o

@Karina, Wat gek dat je je box nog steeds niet 'geleverd' is. En ook raar dat ze niet naar jouw feedback luistert... Hopelijk slaag je de volgende keer beter!

@fleurtjeuh, oehhhh van jouw box word ik wel blij! Hopelijk kan ze een paar leuke nieuwe items toevoegen voor de dingen die je niet zo leuk vond.
Heb je toevallig nog een linkje van de short met print en de zomerbroek? O:)

Ik vind het echt heel leuk om jullie boxen te zien, maar ik ben nog steeds niet voor gaan zitten om het zelf te gaan doen :+ Heb ondertussen wel een leuk lijstje met items die ik wil proberen!

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 20:30

DoretteK schreef:
@fleurtjeuh, oehhhh van jouw box word ik wel blij! Hopelijk kan ze een paar leuke nieuwe items toevoegen voor de dingen die je niet zo leuk vond.
Heb je toevallig nog een linkje van de short met print en de zomerbroek? O:)

Ik vind het echt heel leuk om jullie boxen te zien, maar ik ben nog steeds niet voor gaan zitten om het zelf te gaan doen :+ Heb ondertussen wel een leuk lijstje met items die ik wil proberen!

Poeh, dat zou betekenen dat ik nig wist welk merk ze waren...
Zodra ze bij mijn bestellingen staan(en ik het me herinner) dan zal ik je linkjes geven!

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 20:37

Werkt 77online hetzelfde als zalon? Ik ben erop aan het kijken, maar ik vind het niet zo duidelijk.

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 20:39

fleurtjeuh schreef:
Yay, Aline uit Gent had beter mijn stijl in de gaten. Had aangegeven een fijne loszittende zomerbroek te willen en een paar leuke sleehakken met dichte neus.
Dat heeft ze goed gedaan!
Outfit 1:
[ [url=m/WxihhO.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/IZjoxf.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/FngDVY.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Q8i4sS.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/rbBUbK.png]Afbeelding[/url] ]
Prima jas, shirt vind ik leuk!
Broek lijkt me perfect! De tijgers heb ik afgewezen. Dierenprints zijn niet mijn ding. Schoenen laat ik komen!

Outfit 2:

[ [url=m/y6G87K.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/ifAi6l.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/GUdA0O.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/cyCq0h.png]Afbeelding[/url] ]
Opzich vind ik de soorten kleding prima, de zwarte top vind ik leuk!
Maar de off white blouse(van linnen) heb ik geweigerd, maar gevraagd om een andere kleur
De 2 broeken ook geweigerd, ik vind de prints te druk en de short te kort. Ik heb stevige bovenbenen en wil die liever iets meer verbergen.

Stylist choice:
[ [url=m/BLufaS.png]Afbeelding[/url] ]
Alweer een jumpsuit... -O-
Geweigerd. Gezegd liever een zomerse jurk of rok te ontvangen.

Verder ben ik super blij! Ben heel benieuwd naar de kleding en wat ze erbij gaat doen als vervangers!

Uit de vorige box gaat bijna alles retour, behalve de geruite broek. De flared jeans vond ik prachtig, maar bijna 130 euro vond ik echt te duur.
[ [url=m/177NK4.png]Afbeelding[/url] ]
Deze rechtse blijft dus

Oehh leuke box <3 Mooie kleuren!

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 20:39

No worries Fleur als het niet lukt! Misschien kom ik ze nog wel tegen :D

ARCTN

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 23:19

Oeh wat gaat het topic hard!

Ik zal nog even proberen te reageren op de boxen van iedereen, eerst even mijn eigen showen :D

Dit was de preview:
Afbeelding

Afbeelding

Mensen, ik heb geen maatje 36. Maar qua commentaar kan ik wel wat hebben, dus wees maar eerlijk.
Ik ben bezig met afvallen, maar wil er nú ook leuk uitzien, en niet wachten tot ik ooit mijn streefgewicht eens haal. Daarom de styliste gevraagd om kleding die mijn hangbuik wat verbergen.

Ik begin met de flaters:

Afbeelding
Tot zo ver het verbergen van mijn hangbuik :') De mouwen staan mij ook voor geen meter.
De broek zit om de middel te strak, en gaat denk ik slobberen om de bovenbenen als ik een maat groter neem. Beide gaan dus retour.

Afbeelding
Retour!

Afbeelding
Dit shirt vind ik saai en wat oubollig. Ik ben 32, geen 70 :+ ook een retour dus.
De broek moet een maat groter, want vind hem wel heel leuk! De foto doet hem geen recht.

Dan de twijfel gevallen:

Afbeelding
Shirt wil ik nog even passen als de groene broek een maat groter is. Simpel ding, maar voor op het werk prima!

Afbeelding
Vind hem wel oké, niet bijzonder. Niet duur, dus denk dat ik hem alsnog hou voor op het werk.

Afbeelding
Super leuk jurkje! Van voren lijkt hij qua pasvorm oké.
Totdat je hem van opzij ziet:
Afbeelding
Hallo buik! :n Mijn man vond het meevallen, maar ik weet nu al dat ik hem laat hangen en dat is wel zonde voor een jurk van 80 euro. Vind het wel heel jammer want hij is super mooi en hele mooie stof!

Dan de blijvers:
Afbeelding
Dit setje word ik blij van! Ik voel me er goed in en het is weer eens wat anders dan dat ik gewend bent. Positief verrast dus!

Afbeelding
Van de kleur word ik super blij! Nog nooit zo'n lange jurk aangehad, dus weer positief verrast.

Afbeelding
Jumpsuit. Eerst mijn bedenkingen of ik het praktisch vond, maar even gekeken hoe dat ging met naar de wc gaan, en dat gaat dus prima. Wederom positief verrast!

De sandalen blijven ook.

Hoe krijgt iedereen zichzelf trouwens zo goed op de foto? Ik ben daar veel te onhandig voor volgens mij. De foto's laten niet alle kleding heel mooi lijken. De jumpsuit bijv. lijkt op de foto mij breder te maken, maar in het echt niet. Naja, maakt ook niet uit, ben best blij met het resultaat. Leuk om zo eens dingen te proberen die je normaal nooit zou passen, maar waaruit blijkt dat je ze wel kan hebben.

Mochten jullie van mening zijn om mij van een mode flater te moeten behoeden: zeg het aub! :D

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 23:23

Wauw die gele trui is wel de flater van het jaar wat een beroerde pasvorm

Maar die gele jurk staat je echt super leuk!! Net als de andere twee outfits die je houdt, dus goed besloten :D
Ik vind zelf het zwartje jurkje je ook erg leuk staan, maar goed om hem te retourneren als je nu al verwacht niet te dragen.

Fleurtjeuh, ik heb dat spijkerjasje ook! En zit heerlijk, ben er al helemaal gek op. En vind zelf de korte broek met print ook erg leuk, wel benieuwd naar een linkje daarvan.

Eleeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 23:27

Van je twijfel gevallen vind ik de zwarte met rode top je wel heel goed staan. Verder kan ik het alleen maar met je eens zijn. Degene die je het mooiste staan heb je al gekozen en ik kan me voorstellen dat je man die andere jurk leuk vindt, die staat best goed, maar..... Ik herken het gevoel dus als je er O over denkt ga je het nooit dragen hoe mooi anderen hem ook vinden.

Jamiefris

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 23:31

ARCTN ; vindt dat de stylist mooie maar ook minder mooie keuzes voor je heeft gemaakt. Die set met gestreepte broek vindt ik erg leuk!

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 23:47

@ ARCTN: ik deel jouw smaak. De 3 laatste staan je goed! Maar ik vind ook het laatste bloesje waar je over twijfelt, je mooi passen. Vind ik toch wel tof voor op een broek hoor.

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 23:51

ARCTN schreef:
Oeh wat gaat het topic hard!

Ik zal nog even proberen te reageren op de boxen van iedereen, eerst even mijn eigen showen :D

Dit was de preview:
[ [url=m/3Fe3Xa.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/4JJW8t.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mensen, ik heb geen maatje 36. Maar qua commentaar kan ik wel wat hebben, dus wees maar eerlijk.
Ik ben bezig met afvallen, maar wil er nú ook leuk uitzien, en niet wachten tot ik ooit mijn streefgewicht eens haal. Daarom de styliste gevraagd om kleding die mijn hangbuik wat verbergen.

Ik begin met de flaters:

[ [url=m/mcplra.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tot zo ver het verbergen van mijn hangbuik :') De mouwen staan mij ook voor geen meter.
De broek zit om de middel te strak, en gaat denk ik slobberen om de bovenbenen als ik een maat groter neem. Beide gaan dus retour.

[ [url=m/E0VpcZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Retour!

[ [url=m/J8dd68.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit shirt vind ik saai en wat oubollig. Ik ben 32, geen 70 :+ ook een retour dus.
De broek moet een maat groter, want vind hem wel heel leuk! De foto doet hem geen recht.

Dan de twijfel gevallen:

[ [url=m/ZCTJjp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Shirt wil ik nog even passen als de groene broek een maat groter is. Simpel ding, maar voor op het werk prima!

[ [url=m/Yr3kGN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vind hem wel oké, niet bijzonder. Niet duur, dus denk dat ik hem alsnog hou voor op het werk.

[ [url=m/8rT94P.jpg]Afbeelding[/url] ]
Super leuk jurkje! Van voren lijkt hij qua pasvorm oké.
Totdat je hem van opzij ziet:
[ [url=m/s8lLFs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hallo buik! :n Mijn man vond het meevallen, maar ik weet nu al dat ik hem laat hangen en dat is wel zonde voor een jurk van 80 euro. Vind het wel heel jammer want hij is super mooi en hele mooie stof!

Dan de blijvers:
[ [url=m/QRVMDf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit setje word ik blij van! Ik voel me er goed in en het is weer eens wat anders dan dat ik gewend bent. Positief verrast dus!

[ [url=m/KfGGhr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Van de kleur word ik super blij! Nog nooit zo'n lange jurk aangehad, dus weer positief verrast.

[ [url=m/BMx2oT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jumpsuit. Eerst mijn bedenkingen of ik het praktisch vond, maar even gekeken hoe dat ging met naar de wc gaan, en dat gaat dus prima. Wederom positief verrast!

De sandalen blijven ook.

Hoe krijgt iedereen zichzelf trouwens zo goed op de foto? Ik ben daar veel te onhandig voor volgens mij. De foto's laten niet alle kleding heel mooi lijken. De jumpsuit bijv. lijkt op de foto mij breder te maken, maar in het echt niet. Naja, maakt ook niet uit, ben best blij met het resultaat. Leuk om zo eens dingen te proberen die je normaal nooit zou passen, maar waaruit blijkt dat je ze wel kan hebben.

Mochten jullie van mening zijn om mij van een mode flater te moeten behoeden: zeg het aub! :D

Wow daar zitten een aantal flinke missers bij inderdaad. Die stylist wist met die eerste sets nog niet zo goed wat de bedoeling was denk ik. De rest wat je houd is wel heel tof! En staat je super goed.
Ben ook verliefd op je streepjes broek setje. Heb je een link van de broek?

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 00:58

Nou, aan de hand van dit topic ook een box besteld. Ik ben heel benieuwd!! Ik kon trouwens nergens voor een prijs kiezen? Komt dat dan later nog? Ik kon nu alleen aangeven hoeveel ik wilde uitgeven aan de items.

Ik was trouwens te langzaam met bestellen dus heb nu een andere stylist gekregen waarvan ik niet zo goed weet of hij bij mij past :'). Ik draag zelf echt 100 stijlen door elkaar, ook vanwege werk. Ik moet mij kleden naar de omstandigheden en naar de opdrachtgever. Dit gaat van (super) casual tot (super) netjes. Daardoor draag ik in het 'dagelijks leven' ook van alles door elkaar. Benieuwd of hij er wat van kan maken :)).

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 08:35

ARCTN; best een leuke box toch? Zullen altijd wel wat missers in zitten, maar je hebt echt wel leuke items er tussen!

Heb je een linkje voor het zwart met rode shirt?

Dimphyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 08:45

Arctn wat zonde dat de stylist zo mis heeft gepakt!! Die gestreepte broek en het zwart/rode bloemen shirt staan je leuk!
Ik vind persoonlijk de jumpsuit niks voor je doen, maar dat kan ook door de foto komen.
Zonde dat er geen leuke, losvallende A-lijn jurkjes bij zitten. Je duurdere jurk is tof, maar ik snap je twijfel, niet doen dan hoor!

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 09:03

Harten shirtje vind ik ook leuk.
Jumpsuit leuk met het kant.

En corrigerend ondergoed eronder bij bv jurkjes?

Ik heb helaas ook een buik loop ook tegen dit soort dingen aan.
Ik moet mijn eerste box nog krijgen.

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 10:14

Wauw... ik had contact met P.S. Zoë opgenomen om te horen of mijn order überhaupt al werd verwerkt (2 weken geleden geplaatst), en erbij gezegd dat als ze er nog niet mee bezig waren dat ik dan wilde annuleren.

Vervolgens geen normale reactie terug, alleen een mail dat mijn order is geannuleerd op mijn verzoek :')

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 10:26

Ok dan :+