Oeh wat gaat het topic hard!
Ik zal nog even proberen te reageren op de boxen van iedereen, eerst even mijn eigen showen
Dit was de preview:
[ [url=m/3Fe3Xa.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4JJW8t.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mensen, ik heb geen maatje 36. Maar qua commentaar kan ik wel wat hebben, dus wees maar eerlijk.
Ik ben bezig met afvallen, maar wil er nú ook leuk uitzien, en niet wachten tot ik ooit mijn streefgewicht eens haal. Daarom de styliste gevraagd om kleding die mijn hangbuik wat verbergen.
Ik begin met de flaters:
[ [url=m/mcplra.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tot zo ver het verbergen van mijn hangbuik

De mouwen staan mij ook voor geen meter.
De broek zit om de middel te strak, en gaat denk ik slobberen om de bovenbenen als ik een maat groter neem. Beide gaan dus retour.
[ [url=m/E0VpcZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Retour!
[ [url=m/J8dd68.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit shirt vind ik saai en wat oubollig. Ik ben 32, geen 70

ook een retour dus.
De broek moet een maat groter, want vind hem wel heel leuk! De foto doet hem geen recht.
Dan de twijfel gevallen:
[ [url=m/ZCTJjp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Shirt wil ik nog even passen als de groene broek een maat groter is. Simpel ding, maar voor op het werk prima!
[ [url=m/Yr3kGN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vind hem wel oké, niet bijzonder. Niet duur, dus denk dat ik hem alsnog hou voor op het werk.
[ [url=m/8rT94P.jpg]Afbeelding[/url] ]
Super leuk jurkje! Van voren lijkt hij qua pasvorm oké.
Totdat je hem van opzij ziet:
[ [url=m/s8lLFs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hallo buik!

Mijn man vond het meevallen, maar ik weet nu al dat ik hem laat hangen en dat is wel zonde voor een jurk van 80 euro. Vind het wel heel jammer want hij is super mooi en hele mooie stof!
Dan de blijvers:
[ [url=m/QRVMDf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit setje word ik blij van! Ik voel me er goed in en het is weer eens wat anders dan dat ik gewend bent. Positief verrast dus!
[ [url=m/KfGGhr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Van de kleur word ik super blij! Nog nooit zo'n lange jurk aangehad, dus weer positief verrast.
[ [url=m/BMx2oT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jumpsuit. Eerst mijn bedenkingen of ik het praktisch vond, maar even gekeken hoe dat ging met naar de wc gaan, en dat gaat dus prima. Wederom positief verrast!
De sandalen blijven ook.
Hoe krijgt iedereen zichzelf trouwens zo goed op de foto? Ik ben daar veel te onhandig voor volgens mij. De foto's laten niet alle kleding heel mooi lijken. De jumpsuit bijv. lijkt op de foto mij breder te maken, maar in het echt niet. Naja, maakt ook niet uit, ben best blij met het resultaat. Leuk om zo eens dingen te proberen die je normaal nooit zou passen, maar waaruit blijkt dat je ze wel kan hebben.
Mochten jullie van mening zijn om mij van een mode flater te moeten behoeden: zeg het aub!