Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
verootjoo schreef:Vliegen voor de elite vind ik nog niet zo’n gek idee milieutechnisch.
Het was toch al van de zotte dat je voor een paar tientjes binnen Europa kan vliegen?
Autumnn schreef:Geen idee hoe ik dat doe op m’n iPad maar de FB-pagina heet “Canada reis forum”. Bericht is van 2 uur geleden
Zonnetje81 schreef:Ik gebruikte het woord elite. En wat is de elite...? Iemand vond het een vaag begrip.....tja vanaf wanneer ben je ‘rijk’? Het zou jammer zijn maar vroeger was een ticket naar amerika niet te betalen.....Misschien komt dat wel weer als we niet meer massaal mogen/ kunnen reizen. En volgens mij nog heel ontopic voor een vakantie/corona topic.
LadyMadonna schreef:Zonnetje81 schreef:Ik gebruikte het woord elite. En wat is de elite...? Iemand vond het een vaag begrip.....tja vanaf wanneer ben je ‘rijk’? Het zou jammer zijn maar vroeger was een ticket naar amerika niet te betalen.....Misschien komt dat wel weer als we niet meer massaal mogen/ kunnen reizen. En volgens mij nog heel ontopic voor een vakantie/corona topic.
Maar waarom moet alles voor iedereen betaalbaar zijn? Ik zou ook wel een Maserati willen rijden, kan ik ook niet betalen...
www.canada.ca schreef:Mandatory quarantine
The Government of Canada has put in place emergency measures to slow the introduction and spread of COVID-19 in Canada. You MUST quarantine for 14 days and monitor yourself for symptoms subject to the Minimizing the Risk of Exposure to COVID-19 in Canada Order (Mandatory Isolation) No. 2.
Your compliance with this Order is subject to monitoring, verification and enforcement. Those in violation may face detention in a quarantine facility as well as fines and/or imprisonment.
Citaat:On April 15, 2020, an update to the Order was issued.
Travel to Canada is also currently being restricted for all foreign nationals coming from any country. These new restrictions prohibit foreign nationals, including U.S. nationals, from entering Canada for non-essential travel. Exemptions to the prohibition exist for certain groups of foreign nationals, for example, temporary foreign workers, some students, and persons delivering urgent medical supplies, as long as they do not exhibit symptoms of COVID-19.
If you must travel, please visit the Government of Canada's travel advice and advisories page for your destination(s) regularly to verify travel health recommendations and safety and security information.
miccamaaike schreef:Hoorde net dat er bij venlo massaal Duitsers over de grens komen om te winkelen etc. Die hebben t ook niet echt begrepen dan.