Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rennie89 schreef:Was er geen aanleiding dat die naar links ging? Je hebt soms die moraalridders die vinden dat niemand hard mag rijden
Marije_1997 schreef:Rennie89 schreef:Was er geen aanleiding dat die naar links ging? Je hebt soms die moraalridders die vinden dat niemand hard mag rijden
Nee was geen kip op de weg. Even voor de mensen die de weg kennen, was tussen Steenwijkerwold en wolvega om half 12 snachts op de snelweg. Even later zat ie wel weer in m'n kont te douwen toen ik afrit oudeschoot nam. Dus hij gaf ineens wel gas bij ofzo want ik heb vanaf dat moment gwn 150 gereden en pas bij de afrit gas los gelaten.
Ik vermoed iets van afleiding in de zin van telefoon of slaperigheid.
Ghostattack schreef:Wij reden net over de A50 over de brug zonder vluchtstrook. Roept mn pa ineens HO EENS en stuurt rap naar links. Stond iemand zonder alarmlichten stil op de rechterbaan, zat nog in de auto. Heb t op dashcam.. Achter ons reden vrachtwagens..
x_Jeanine_x schreef:Ghostattack schreef:Wij reden net over de A50 over de brug zonder vluchtstrook. Roept mn pa ineens HO EENS en stuurt rap naar links. Stond iemand zonder alarmlichten stil op de rechterbaan, zat nog in de auto. Heb t op dashcam.. Achter ons reden vrachtwagens..
Toevallig thv Heteren.... Zo ja, stond eerder vandaag ook zo'n sukkel.
Ghostattack schreef:Wij reden net over de A50 over de brug zonder vluchtstrook. Roept mn pa ineens HO EENS en stuurt rap naar links. Stond iemand zonder alarmlichten stil op de rechterbaan, zat nog in de auto. Heb t op dashcam.. Achter ons reden vrachtwagens..
luuntje schreef:Domino gelukkig letten jullie op.
Ik vind zomaar afslaan of zomaar stilstaan echt gevaarlijk.