xmarritw schreef:Ik vind het echt best wel lelijke flessen. En de fles kan niet in de vaatwasser, wat betekent dat je elke dag die fles speciaal met de hand moet gaan wassen. Daarbij krijg je altijd dat de smaak van je drankje in zo'n fles blijft hangen, dus als je een keer koffie meeneemt proef je dat na drie weken nog. En om de fles goed schoon te maken moet je er nog een speciale borstel bij kopen. Niet doen dus.
Edit: Ik zie dus net dat de flessen met printje 30 euro kosten. Als je echt een thermosfles wil, kijk dan even bij bol.com daar heb je ze voor 10 euro.
Zeker omdat dit van die flessen zijn die je na een jaar of twee weer weggooit of kwijt bent.
Vaatwasser hebben we niet. Dus afwassen moet ik sowieso

Dammie schreef:lenaa_tje schreef:Wie praat mij af van een chilly’s waterfles met leuk printje. https://www.teaandlemonade.nl/c-4609311 ... -editions/
Hoeveel waterflessen heb je al?
Het doel van die dingen is het sparen van het milieu. Als je er meerdere hebt, dan gaat dat nut verloren.
Eentje, en die dan afwassen, dan ben je goed bezig.
Plus, dan doe je jaren ,met zó n fles, over 10 jaar ben je die print echt zat.
Geen! Mijn dopper is helaas gescheurd dus ik had sowieso een flessen zoektocht waar ik dus een fles zoek die het drinken ook echt koel houdt.