Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LadyMadonna schreef:De onzin die mensen uitkramen....
Vannacht is er hier op de Rijksweg een stoffelijk overschot gevonden. Uiteindelijk blijkt het om zelfdoding te gaan.
Dan zit je even door de reacties te bladeren, en serieus, Mark Rutte krijgt de schuld...
Het is dat ik zakelijk niet zonder socials kan....
xPabloBokt schreef:Dat ik financieel blijkbaar een miscalculatie heb gemaakt en mijn zorgverzekering ineens morgen gaat afschrijven terwijl ik pas weer op een afschrijving na de studiefinanciering van deze maand had gerekend. En ik heb het geld dus niet.
Boterbloem90 schreef:xPabloBokt schreef:Dat ik financieel blijkbaar een miscalculatie heb gemaakt en mijn zorgverzekering ineens morgen gaat afschrijven terwijl ik pas weer op een afschrijving na de studiefinanciering van deze maand had gerekend. En ik heb het geld dus niet.
Ik krijg een mailtje dat het niet gelukt was om af te schrijven. Vergeten dat in januari 2x betaald moet worden
Boterbloem90 schreef:xPabloBokt schreef:Dat ik financieel blijkbaar een miscalculatie heb gemaakt en mijn zorgverzekering ineens morgen gaat afschrijven terwijl ik pas weer op een afschrijving na de studiefinanciering van deze maand had gerekend. En ik heb het geld dus niet.
Ik krijg een mailtje dat het niet gelukt was om af te schrijven. Vergeten dat in januari 2x betaald moet worden