Soms gaat de aangebrande smaak overal doorheen en is het niet meer te eten, bah. En dan heb je ook niets anders in huis.
(ja, sarcastische opmerking omdat blijkbaar veel mensen het topic niet begrijpen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tigress schreef:Schijnbaar unpopulair, gezien de hoeveelheid haat die ik over mij heen heb gekregen die ene keer dat ik het uit sprak
Niet elk dier kan gered worden. Probeer het dan ook niet.
Dit gaat van dieren met ernstige gedragsproblemen, tot dieren met heftige aandoeningen zoals kanker in het gezicht. Vaak zijn die laatste ook nog gecombineerd met vragen om donaties om het dier te helpen.
Nee. Gewoon nee. Ik vind dat niet kunnen. Laat het dier gaan. Misschien wordt het in de toekomst beter, maar is het de pijn waard die het dier nu door gaat?
Tigress schreef:Schijnbaar unpopulair, gezien de hoeveelheid haat die ik over mij heen heb gekregen die ene keer dat ik het uit sprak
Niet elk dier kan gered worden. Probeer het dan ook niet.
Dit gaat van dieren met ernstige gedragsproblemen, tot dieren met heftige aandoeningen zoals kanker in het gezicht. Vaak zijn die laatste ook nog gecombineerd met vragen om donaties om het dier te helpen.
Nee. Gewoon nee. Ik vind dat niet kunnen. Laat het dier gaan. Misschien wordt het in de toekomst beter, maar is het de pijn waard die het dier nu door gaat?
IMJ schreef:Shenavallie schreef:Ik weet niet of deze 'unpopular opion' al genoemd is: alle feestdagen moeten afgeschaft worden.
Nee joh.. ik pleit voor meer nationale feestdagen en dus vrij..
Heb 5 weken vakantie in het jaar.. werk er dus 47.. ik weer niet hoor.. eer lijkt wat mis te gaan
Unpopular indeed!!