Verder brengt de wind ook behoorlijk wat warmte met zich mee, dus de dikke winterjas kan je morgen ook achterlaten.

Overigens heb ik ook nog best een interessant account gevonden voor informatieve video's. Z'n editing is niet altijd je van het, maar wat hij zegt is wel interessant en goed te volgen.
Dit is bijvoorbeeld een video over zijn verwachting van het aankomende stormseizoen in de US. Hij zegt zelf ook meerdere malen dat het echt koffiedik kijken is, maar ik vind de manier hoe hij tot z'n voorspelling komt wel interessant.
En deze is qua editing iets minder irritant en gewoon aandoenlijk kneuzig. Deze video gaat over typische kleine Amerikaanse dorpjes die zo goed als van de kaart geveegd zijn door een tornado.
Oh, en nog een héél ander account. Ik ben zelf nogal gek op de 'vintage' tornado's. Zo vind ik oude foto's uit krantenartikelen echt schitterend en ook video's uit de jaren 90 interessant om te kijken. Het geeft op één of andere manier net iets tastbaarder aan het geweld. Al dat HD haalt een beetje de 'angst' factor er soms uit. Hoe dan ook, dit is een documentaire uit de jaren 90.
En nog één laatste video. Opgenomen door een cameraploeg in de jaren 90. De colourgrading is heerlijk ouderwets, maar de kwaliteit is echt achterlijk goed verder voor de tijd. Ik heb zelf een auto uit 1984, dus ik geniet ook behoorlijk van de shots van al het verkeer.