Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Had helaas geen foto waar ik alleen op sta want aan selfies doe ik niet (buiten die met mijn kat).

)
Is dus eigenlijk niet best.

Maar het is wel een belangrijke, er zitten ook vrouwen (of mannen) tussen die absoluut geen kinderwens hebben, het is jammer als je daar pas achterkomt na weken of maanden daten. Of zelfs na een paar dates. Nummus schreef:![]()
![]()
Ik krijg hier net de vraag of ik een kinderwens heb.
Ehmmmmm... Ja maar nu nog even een tijdje niet dank u?
Ik date dus ook bij voorbaat al niet als men wel een kinderwens heeft.. Gelukkig heeft mijn match nog minder met kinderen dan ik, en daar kwamen we op de eerste date achter terwijl het daarvoor nog helemaal niet ter sprake was gekomen.
Nummus schreef:Ja vind het een goede vraag hoor, ik wist alleen het antwoord eigenlijk niet. Ik zit in de twijfelfase.
Maar dat is logisch - vroeger wou ik ABSOLUUT geen kinderen. Maar nu zie ik mezelf eigenlijk niet altijd kinderloos blijven.
Nummus schreef:Ja vind het een goede vraag hoor, ik wist alleen het antwoord eigenlijk niet. Ik zit in de twijfelfase.
Maar dat is logisch - vroeger wou ik ABSOLUUT geen kinderen. Maar nu zie ik mezelf eigenlijk niet altijd kinderloos blijven.
. Die staat wel in m'n profiel omdat ik het een leuke foto vind en verder enkel maar selfies, zowel met als zonder make up.