Lau schreef:Zo jammer!
I know, moet nog meer zelfvertrouwen kweken gok ik

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Es_ther schreef:Lau schreef:Zo jammer!
I know, moet nog meer zelfvertrouwen kweken gok ik
MyWishMax schreef:Snap ik wel, Es_ther! Ik draag jurkjes makkelijker in de winter als ik ergens heen ga (niet gewoon overdag, dat is te koud) maar nu moet ik ook telkens over een drempel heen. Ik heb dus én wat leukere shirtjes gekocht en trek af en toe toch een jurkje aan, ondanks de witte melkflessen met blauwe versieringen. Dit topic is gewoon heel fijn, eerlijk en complimenteus.
Maar dan is het af en toe wel extra hard als je in het echt wel commentaar krijgt. Heb je eindelijk het vertrouwen om iets aan te doen, beginnen mensen over je gewicht...
MyWishMax schreef:Snap ik wel, Es_ther! Ik draag jurkjes makkelijker in de winter als ik ergens heen ga (niet gewoon overdag, dat is te koud) maar nu moet ik ook telkens over een drempel heen. Ik heb dus én wat leukere shirtjes gekocht en trek af en toe toch een jurkje aan, ondanks de witte melkflessen met blauwe versieringen. Dit topic is gewoon heel fijn, eerlijk en complimenteus.
Maar dan is het af en toe wel extra hard als je in het echt wel commentaar krijgt. Heb je eindelijk het vertrouwen om iets aan te doen, beginnen mensen over je gewicht...
KletsKoekje schreef:Zie weer leuke outfits voorbij komen. San mijn complimenten jij zoet er altijd tip top uit met je prachtige jurken.
Gisteren flink geshopt. Vandaag nieuwe outfit aan, totaal uit mijn comfortzone
[ [url=m/UeHgXq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dochtertje ook nieuwe outfit aan vandaag
[ [url=m/ciW2uO.jpg]Afbeelding[/url] ]
MyWishMax schreef:Ja, ze beginnen bij mij over gewicht. Ze vinden me te mager. Ik moet meer eten, krijg tig keer de vraag of ik afgevallen ben of krijg opmerkingen dat ik mijn kont thuis heb gelaten.Oh en de mooiste? Je moet echt aankomen hoor, mannen willen niet iemand die breekt. Er wordt gewoon verwacht dat ik wat meer eet, maar zo makkelijk gaat het niet. Heeft er wel voor gezorgd dat ik bepaalde dingen niet meer draag naar bepaalde plekken, helaas. Ik heb een hele tijd gewoon maar spijkerbroeken met wat lossere shirts en truien gedragen, dan zagen mensen het minder.
Maar goed, daarom vind ik dit topic gewoon fijn. Eerlijk als iets net niet staat, hulp hoe je het kan veranderen, maar ook complimentjes. En inspiratie. Dit is wel de reden van een hoop dingen die ik nieuw gekocht heb, maar durf het nog niet helemaal aan allemaal. Moet eigenlijk handig worden met naaimachine of goede kleermaker vinden om sommige dingen nét iets aan te passen.
Kletskoekje, wat leuk! En de outfit van dochtertje!!!
Es_ther schreef:KletsKoekje schreef:Zie weer leuke outfits voorbij komen. San mijn complimenten jij zoet er altijd tip top uit met je prachtige jurken.
Gisteren flink geshopt. Vandaag nieuwe outfit aan, totaal uit mijn comfortzone
[ [url=m/UeHgXq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dochtertje ook nieuwe outfit aan vandaag
[ [url=m/ciW2uO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Super mooi jurkje!
Mensen zijn soms zo hard.. altijd zeuren, waar dan ook op.
sofieiets schreef:@kletskoekje wat een leuke kleuren zitten er in dat jurkje, echt heel vrolijk.
En @needje. Zijn jouw benen echt zo lang of lijkt dat maar zo?
Needje schreef:Mezelf kennende zou ik voor iets in de kleur van Mn broek gaan voor er over NoLimit
Aight schreef:Waar zijn die gekleurde shirtjes (rood/geel) en het zwarte shortje van?