[FOTOVERZ] post je outfit topic 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 09:27

Lau schreef:
Zo jammer!

I know, moet nog meer zelfvertrouwen kweken gok ik :')

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-19 09:30

Es_ther schreef:
Lau schreef:
Zo jammer!

Jaa!!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 09:33

Snap ik wel, Es_ther! Ik draag jurkjes makkelijker in de winter als ik ergens heen ga (niet gewoon overdag, dat is te koud) maar nu moet ik ook telkens over een drempel heen. Ik heb dus én wat leukere shirtjes gekocht en trek af en toe toch een jurkje aan, ondanks de witte melkflessen met blauwe versieringen. Dit topic is gewoon heel fijn, eerlijk en complimenteus.

Maar dan is het af en toe wel extra hard als je in het echt wel commentaar krijgt. Heb je eindelijk het vertrouwen om iets aan te doen, beginnen mensen over je gewicht...

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 09:34

Es_ther schreef:
Lau schreef:
Zo jammer!

Dit komt me zo bekend voor! Ik heb nu voor de zomer echt leuke jurkjes gekocht omdat ik echt goed op dreef ben met afvallen & strakker worden, waardoor ik ook een stuk meer zelfvertrouwen krijg :)

& In de winter is t bij mij ook vaak spijkerbroek & trui. Al heb ik vorige winter wel 2 van die Sweaterjurkjes gekocht, maar verder vind ik het erg lastig...

Ook die witte melkflessen met blauwe versieringen klinken heeeel bekend, & ik heb daarbij ook echt nog zwarte haren op m'n benen, dus zodra die ook maar iets groeien, is dat echt heeeel lelijk , dus moet eigenlijk elke dag scheren maar dat lukt niet altijd

Afgelopen dagen van mij geen foto's want ik was helpen bij een wedstrijd dus echt makkelijke kloffie aan
Laatst bijgewerkt door Jessica_1998 op 17-06-19 09:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-19 09:35

MyWishMax schreef:
Snap ik wel, Es_ther! Ik draag jurkjes makkelijker in de winter als ik ergens heen ga (niet gewoon overdag, dat is te koud) maar nu moet ik ook telkens over een drempel heen. Ik heb dus én wat leukere shirtjes gekocht en trek af en toe toch een jurkje aan, ondanks de witte melkflessen met blauwe versieringen. Dit topic is gewoon heel fijn, eerlijk en complimenteus.

Maar dan is het af en toe wel extra hard als je in het echt wel commentaar krijgt. Heb je eindelijk het vertrouwen om iets aan te doen, beginnen mensen over je gewicht...

Wie begint over je gewicht? Wie moet ik slaan?

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 09:37

MyWishMax schreef:

Beginnen ze bij jou over je gewicht? :oo
Wat kunnen mensen toch erg zijn... gewoon dragen die jurkjes hoor!!!

Ik vind het vooral lastig om leuke zomerjurkjes te vinden. Loop al weken winkel in winkel uit om iets leuks te vinden wat ook mooi zit _O-
Winterjurkjes vind ik dan een stuk makkelijker maar zou ze graag nu ook meer dragen *D

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 09:37

Zie weer leuke outfits voorbij komen. San mijn complimenten jij zoet er altijd tip top uit met je prachtige jurken.

Gisteren flink geshopt. Vandaag nieuwe outfit aan, totaal uit mijn comfortzone
Afbeelding

Dochtertje ook nieuwe outfit aan vandaag
Afbeelding

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 09:40

MyWishMax schreef:

Jezus wat. Waarom?

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 09:42

KletsKoekje schreef:
Zie weer leuke outfits voorbij komen. San mijn complimenten jij zoet er altijd tip top uit met je prachtige jurken.

[ [url=m/UeHgXq.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/ciW2uO.jpg]Afbeelding[/url] ]

Super mooi jurkje!

Mensen zijn soms zo hard.. altijd zeuren, waar dan ook op.

MarlindeRooz

Re: [FOTOVERZ] post je outfit topic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 09:47

Gewoon lekker aandoen! Ik heb brede benen en rode vlekken op mijn onderbenen. En ik heb gewoon schijt, mensen zeggen wel eens van "wat heb jij daar voor rode vlek". Dan zeg ik dat het aangeboren is en dat ik dat ook in mijn nek en op mijn rug heb. :P

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 10:02

Ja, ze beginnen bij mij over gewicht. Ze vinden me te mager. Ik moet meer eten, krijg tig keer de vraag of ik afgevallen ben of krijg opmerkingen dat ik mijn kont thuis heb gelaten. -O- Oh en de mooiste? Je moet echt aankomen hoor, mannen willen niet iemand die breekt. Er wordt gewoon verwacht dat ik wat meer eet, maar zo makkelijk gaat het niet. Heeft er wel voor gezorgd dat ik bepaalde dingen niet meer draag naar bepaalde plekken, helaas. Ik heb een hele tijd gewoon maar spijkerbroeken met wat lossere shirts en truien gedragen, dan zagen mensen het minder.

Maar goed, daarom vind ik dit topic gewoon fijn. Eerlijk als iets net niet staat, hulp hoe je het kan veranderen, maar ook complimentjes. En inspiratie. Dit is wel de reden van een hoop dingen die ik nieuw gekocht heb, maar durf het nog niet helemaal aan allemaal. Moet eigenlijk handig worden met naaimachine of goede kleermaker vinden om sommige dingen nét iets aan te passen.

Kletskoekje, wat leuk! En de outfit van dochtertje!!! :+:

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-19 10:21

MyWishMax schreef:
Ja, ze beginnen bij mij over gewicht. Ze vinden me te mager. Ik moet meer eten, krijg tig keer de vraag of ik afgevallen ben of krijg opmerkingen dat ik mijn kont thuis heb gelaten. -O- Oh en de mooiste? Je moet echt aankomen hoor, mannen willen niet iemand die breekt. Er wordt gewoon verwacht dat ik wat meer eet, maar zo makkelijk gaat het niet. Heeft er wel voor gezorgd dat ik bepaalde dingen niet meer draag naar bepaalde plekken, helaas. Ik heb een hele tijd gewoon maar spijkerbroeken met wat lossere shirts en truien gedragen, dan zagen mensen het minder.

Maar goed, daarom vind ik dit topic gewoon fijn. Eerlijk als iets net niet staat, hulp hoe je het kan veranderen, maar ook complimentjes. En inspiratie. Dit is wel de reden van een hoop dingen die ik nieuw gekocht heb, maar durf het nog niet helemaal aan allemaal. Moet eigenlijk handig worden met naaimachine of goede kleermaker vinden om sommige dingen nét iets aan te passen.

Kletskoekje, wat leuk! En de outfit van dochtertje!!! :+:

Stelletje achterlijke :x
Gewoon negeren het is toch nooit goed. Wacht maar tot je aan komt dan moet je weer afvallen. Zo gaat het helaas.
Gewoon lekker jezelf zijn je bent goed zoals je bent! En die mensen mogen hun mening ergens steken waar de zon niet schijnt.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 10:22

Es_ther schreef:
KletsKoekje schreef:

[ [url=m/UeHgXq.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/ciW2uO.jpg]Afbeelding[/url] ]

Super mooi jurkje!

Mensen zijn soms zo hard.. altijd zeuren, waar dan ook op.

Gelukkig is dit topic er.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 10:54

MWM super vervelend is dat, als mensen je zo aanspreken. Ik herken het. Heb zelf spillepoten. En durfde ook nooit in iets korts te lopen.
Tegenwoordig heb ik wat meer schijt aan de mening van anderen. Als het warm is en ik wil wat korts dragen draag ik dat.
Maar vind het soms nog wel lastig.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 10:59

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 11:10

Needje schreef:
[ [url=m/fLoxUo.jpg]Afbeelding[/url] ]

Héél leuk zo in combinatie met die schoenen! :)

Wdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 11:28

Halllooooo…… ik val nieuw in dit topic....is het goed als ik eerst even meekijk en later wat post?
(eerst even spieken :) )

sofieiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 12:21

@kletskoekje wat een leuke kleuren zitten er in dat jurkje, echt heel vrolijk.

En @needje. Zijn jouw benen echt zo lang of lijkt dat maar zo?

NoLimit_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 12:27

Gisteren 10 shirtjes, 2 rokjes, 2 broekjes en een jurk gekocht. Nu is het nog even kijken wat met wat matcht. Heb momenteel maar 3 paar schoenen tot mijn beschikking: Timberlands, zwarte Nike en deze witte birckenstocks

Afbeelding

Nu ben ik best snel een koukleum (ondertussen gewend geraakt aan 35°C) dus wil een jasje mee. Kan dez3 of wat zouden jullie eroverheen doen ?
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door NoLimit_93 op 17-06-19 12:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 12:29

sofieiets schreef:
@kletskoekje wat een leuke kleuren zitten er in dat jurkje, echt heel vrolijk.

En @needje. Zijn jouw benen echt zo lang of lijkt dat maar zo?

Jurkje gewoon heel kort. Heb juist korte benen vergeleken met Mn bovenlijf.
En ook breder van boven.
Noem mezelf altijd sponge bob daarom. Haha

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-19 12:30

Jongens mag ik jullie erop attenderen dat het een show je outfit topic is. Waar best advies gegeven mag worden naar dat de geposte foto’s nog steeds in outfit vorm zijn. Alles wat je geshopt hebt en dus op de grond ligt dus in het kleding topic hoort.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 12:31

Mezelf kennende zou ik voor iets in de kleur van Mn broek gaan voor er over NoLimit

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 12:32

Afbeelding
Vandaag dit jurkje aan trouwens.
Lange mouwen alleen niet zo handig.

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 12:55

Waar zijn die gekleurde shirtjes (rood/geel) en het zwarte shortje van? :)

NoLimit_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 12:57

Needje schreef:
Mezelf kennende zou ik voor iets in de kleur van Mn broek gaan voor er over NoLimit

Ja ik vind zwart op zwart weer lastig want erger me eraan als het niet exact dezelfde kleur of een te verschillende stof is :')

Leuk jurkje trouwens.

Aight schreef:
Waar zijn die gekleurde shirtjes (rood/geel) en het zwarte shortje van? :)

Alles komt bij de Vero Moda vandaan en het was nog in de sale ook :$ .