Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
_Nancy schreef:Dat ik niet goed weet of ik nu kan gaan wandelen naar de groenteboer/supermarkt met zoon (in de buggy) of niet..
Gaat het nu regenen of niet? Het ene moment geeft buienalarm wel wat aan, ander moment weer niet.
Tigress schreef:Aan mezelf
Er was een fokker die gebruik wilde maken van mijn reu. Ik ben nu dus de laatste testen aan het doen (DNA en sperma onderzoek), en nu blijkt dat ze toch geen gebruik gaat maken van hem voor de teef die ze in gedachte had. Helemaal geen probleem natuurlijk! Want een perfecte match is voor mij het belangrijkste. Of dat nou van mijn reu zou zijn, of die van een ander
Maar nu zit ik ineens te denken ''dan hoeft die sperma test nu ook niet, scheelt weer in de kosten''. Ja tuurlijk wel, want zijn zaakje testen is alsnog belangrijk. Het consult heb ik toch al, want voor die DNA onderzoeken moet ik de swabs af laten nemen bij een DA. Dus ik ben slimmer bezig als ik die twee gewoon in één keer doe, scheelt me achteraf weer in de kosten lijkt me.
Nou ja, dat dus