Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lor1_1984 schreef:Een hele hoop speelgoed voor kinderen vind ik op zich geen probleem, maar laat een groot deel ervan dan ook bestaan uit creatief spul zoals puzzels, klei/magic sand, strijkkralen, ministeck, hamertje tik, blokken, k'nex, lego techno, knutselspullen etc en niet alleen maar herriespul wat je met een knopje bedient.
sanso schreef:Ik ben ze al ongeveer een jaar aan het afhouden..
er moeten nu lootjes getrokken worden voor de suprise en ze willen de kitten zien.
Ze weten wel dat wij geen kinderen willen en respecteren dat.
Ik ga mega goed op letten en heb mij zelf al voorgenomen dat als het dreigt mis te gaan dat ik hem dan wél corrigeer. Want het is in mijn huis met mijn regels. Ik hoop maar dat het allemaal mee valt.
Hilli schreef:Quera, wat jij zegt lijkt me ook logisch maar als ik de berichten erboven lees is het niet vanzelfsprekend helaas.
quera schreef:![]()
Snap dat soort mensen nooit... je leert toch je kind dat je een dier met rust laat en als je een dier wil aaien dat je dat je dat eerst moet vragen. En bij ons is de regel .. als de hond in de mand ligt dan blijf je er gewoon weg. En ja daar zit tijd en energie in. Maar dat is gewoon basis.
Sorro schreef:Pff ben nu al aan het bedenken hoe ik onder kerst bij de schoonfamilie uit kan komen. 4 kleine kinderen in de leeftijd 0 tot 4. Afgezien van dat kan ik sowieso niet heel goed met de schoonfamilie door 1 deur.
Had bedacht 1 dag thuis en de andere dag vriend naar zijn familie en ik naar de mijne