Voor het eerst op jezelf wonen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Telpeva
Moderator Algemeen
Bakkabouter

Re: Voor het eerst op jezelf wonen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 12:52

Wat superleuk en creatief!!
⚠️ Telpeva kan fouten maken. Deze Bokker heeft de Bokt InburgeringsCursus (BICs) niet succesvol afgerond. Verifieer de informatie bij een betrouwbare bron.

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 13:16

Telpeva schreef:
Wat superleuk en creatief!!

Dank je wel haha. Het was ook een ontzettend leuk werkje om te doen moet ik zeggen. :D

jojoleinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 22:36

Wij wonen in oktober alweer een jaar samen. Dit gaat super goed en we zitten te denken aan gezinsuitbreiding! En wel in de vorm van een kitten/kittens :D. Morgen avond gaan we bij het eerste nestje kijken, ik ben echt heel benieuwd!

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 22:58

Wat leuk! Katten zijn echt heel leuk. Ik mag ook bijna naar het asiel voor een viervoetig vriendje *\o/*

Ik ga deze week de vloer leggen en dan ben ik er ook klaar voor :))

Telpeva
Moderator Algemeen
Bakkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 23:08

Wat leuk veel plezier morgen! Mag je ze dan ook al meenemen eventueel of zijn ze nog te jong? Super schattig hoor kittens!
⚠️ Telpeva kan fouten maken. Deze Bokker heeft de Bokt InburgeringsCursus (BICs) niet succesvol afgerond. Verifieer de informatie bij een betrouwbare bron.

xPareltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 23:13

Ik woon alweer 3 jaar op mezelf en dit jaar is het dan eindelijk tijd voor een vriendje. Ik heb niks met katten dus hier gaat het een puppy worden. :o

Maar wel leuk om gezelschap in huis te hebben. Succes met de zoektocht beide! :D

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 23:27

Wat leuk dat hier zoveel mensen voor gezinsuitbreiding op vier poten gaan <3

Afbeelding

Ik ben ook mega blij met mijn lieve kindjes :+:
Sinds ik op mezelf ben heb ik er een kat en een hamster bij, de bruine kat heb ik al bijna 6 jaar.

Telpeva
Moderator Algemeen
Bakkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 23:30

Yay huisdierspam :D

Mijn superlieve tamme gerbiltjes, Pewter & Plotter <3

Afbeelding

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 23:36

Heb ook 2 katten met dat er mogelijk eenmaal gezins uitbreiding ga komen.

jojoleinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 06:28

Telpeva schreef:
Wat leuk veel plezier morgen! Mag je ze dan ook al meenemen eventueel of zijn ze nog te jong? Super schattig hoor kittens!

Nee ze zijn pas 5 weken oud dus we moeten nog even wachten. Zondag gaan we ook nog op vakantie dus komt eigenlijk wel prima uit ;)

Ik heb een poes bij mn ouders maar die is ontzettend eenkennig en bang dus ik durf de verhuizing voor haar niet zo goed aan :(:)

_kimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 06:42

Wat leuk al die gezinsuitbreiding! Vandaag wordt bij mij de vloer gelegd. Ik moet gewoon werken dus ik vind het toch wel een beetje spannend. Al komt het waarschijnlijk helemaal goed. Ga vanmiddag uit mn werk gelijk even kijken.

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 08:30

Spannend Kimm!

Ik neem mijn cavia gezellig mee natuurlijk, maar thuis hebben we altijd minimaal 1 kat en 1 hond gehad (en maximaal nog veel meer :+ ) dus dat zou ik toch wel ontzettend gaan missen.

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 08:34

Ik had al een hond en 2 katten en mn vriendin een hond dus toen hadden we 2 honden 2 katten en nu is er sinds een paar weken ook een kitten dus rustig is het hier nooit haha

jojoleinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 13:13

Ja ik mis het dus ook ontzettend en wil echt graag weer wat gezelligs in huis hebben rondhuppelen :=

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 13:16

Had graag een hond willen hebben, maar is niet te combineren met werken. Dan zijn katten stukken makkelijker en zou niet meer zonder mijn meiden kunnen.

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 13:20

Mijn moeder gaat vlakbij mij wonen met broertjes/zusjes en de hond. Die ga ik dus gewoon zo nu en dan ophalen voor een logeerpartijtje. :D

Ik heb net allerlei dingen geregeld wat betreft internet. Ik had de klantenservice gebeld, maar die konden mij niet helpen :+ Dus ik heb alles zelf gedaan. Toch best knap van mijzelf vind ik. <<)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 15:15

Ik heb vorig jaar een kat geadopteerd (voormalig zwerver uit Roemenië) en is nog steeds de beste keuze die ik ooit heb gemaakt. Hij is echt mijn beste vriendje en ook nog eens een ontzettend gezellig dier, hij is heel graag in mijn buurt dus is echt heel fijn. Ik denk er regelmatig aan om een tweede kat te adopteren zodat hij ook een maatje heeft maar voorlopig redden we het nog goed met zn tweetjes dus heeft ook geen haast.

Ik had de verantwoordelijkheid wel onderschat overigens. Ik ben opgegroeid met katten dus wist wel wat me te wachten stond maar omdat die van mij een binnenkat is ben ik wel echt enorm verantwoordelijk voor hem, ik voel me ook echt heel schuldig als ik een nachtje niet thuis slaap of uberhaupt als ik een dienst van 8 uur op kantoor heb gedraaid :+

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 15:30

Ik wil eigenlijk ook graag wel weer een huisdier! Katten, maar dan wel binnen katten, niet dat ze niet buiten mogen, maar als de dood dat ze dan worden aangereden. En dan kan je weer beter 2 nemen, toch?

Hond, maar dan meer een grotere als een Rottweiler, maar dat is het gewoon te klein voor helaas... :-(

_kimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 18:10

De vloer ligt. Zo blij mee ❤
Afbeelding

Samen met mm ouders heb ik een hond. Ik blijf gelukkig in de buurt dus die komt af en toe logeren. Ik heb niet zo veel met katten en een eigen hond is niet te combineren met een fulltime baan. Misschien dat ik na een tijdje van mening verander en er toch een kat komt.

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 18:22

Katten zijn zo gezellig <3

Afbeelding
Afbeelding

Een huisdier scheelt echt zoveel tegen het alleen zijn gevoel, zeker als je voor de eerste keer op jezelf gaat.

Wauw Kim, mooie vloer!

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 18:56

Wat een mooie vloer Kimm!

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 20:06

Mooie vloer Kim <3

Katten zijn echt ontzettend leuk en gezellig om in huis te hebben!
Heb soms het idee dat mensen een heel verkeerd beeld hebben van die dieren, ze zijn namelijk echt zoooo leuk :+:

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 20:08

Tot je thuis komt en dit aantreft _O- De plantjes waar mijn vader zo trots op was omdat hij dit voor mij had uitgezocht zijn gesnoeid _O-
Afbeelding

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 20:12

Oh my _O- _O-

Hier gelukkig geen last van, ze laten bloemen en plantjes met rust.

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 23:00

En laat ik nu toevallig net planten gekocht hebben. _O-

Afbeelding

Mijn vloer wordt vrijdag al gelegd. Super fijn, maar dat betekend ook dat ik opeens een hoop moet regelen voor die tijd. Dan denk je tijd over te hebben _O-