Vandaag voor het eerst echt gekookt in onze nieuwe woning, heerlijk die ruimte . En wat boffen wij met onze familie en vrienden. Dankzij hun zijn wij in 8dagen over. Als kers op de taart hebben wij van mijn schoonouders nieuwe gordijnen gehad, krijgen wij een tuinset van mijn schoonzus, nieuwe eetkamerstoelen van mijn oom en mijn ouders hebben een schommel en een glijbaan cadeau gegeven omdat wij nu eindelijk een tuin hebben
Phoeboe
Geplaatst: 16-12-18 20:51
Omdat ik een hele fijne proef heb kunnen rijden met m’n heerlijke paardje Ze was voor haar doen echt rustig en het werd beloond met 200,5 punten dus meer dan tevreden
Omdat ik het hoogste punt heb gehaald voor de praktijktoets binnen onze klas en ik ben waanzinnig trots op mezelf. Ben een beetje de underdog hier. En ik doe het toch maar mooi weer.
Lau
Geplaatst: 19-12-18 12:28
xPabloBokt schreef:
Omdat ik het hoogste punt heb gehaald voor de praktijktoets binnen onze klas en ik ben waanzinnig trots op mezelf. Ben een beetje de underdog hier. En ik doe het toch maar mooi weer.
Dat ik weer in mijn broeken pas van voor mijn zwangerschap. En ik ben blij vanwege onze tuin. Vanmiddag heerlijk buiten gespeeld met mijn zoontje. Lachen, gieren en genieten
Dat mn kat eindelijk het nieuwe dure voer eet! Ze moet afvallen en heeft artrose in der achter poten zijn we vorige week achter gekomen na een da bezoek. Ik heb vanalles geprobeerd om het nieuwe voer erin te krijgen maar het opeten ho maar en nu eet ze ze zo gewoon uit het bakkie!
Fijn evaluatiegesprek met de mensen van de zorg die mij ondersteunen. Dat mensen écht naar je luisteren en achter je staan en je begrijpen is zó fijn! Geeft hoop dat er misschien toch nog verbetering in zit