Negeren is mn absolute hobby geworden
Snap ook niet waar hij de motivatie nog vandaan haalt om te blijven zeuren. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Snap ook niet waar hij de motivatie nog vandaan haalt om te blijven zeuren.
Dus mee laten slepen in het geweld gaat niet gebeuren vanuit hem. Ik merk wel bij mezelf dat ik echt even moet kalmeren als ik hem zie of hoor op de gang omdat ik tegen hem tekeer wil gaan. Maar vermoed dat hij mij niet gaat pakken omdat ik een meisje ben. Bevalt me op zich wel.
Hoe ziek die buurman ook is in zn hoofd, hij denkt wel na over wat hij doet...
Zijn ook niet zo duur en een stuk veelzijdiger dan een camera aan je voordeur.
beatje schreef:Een gopro op je hond maken.Hond tuigje aan en go pro op.Of zelf op je pet er ene zetten.Je mag altijd leuke filmpjes van je hond maken.Als de buurman zijn gemak houd komt hij er ook niet op te staan.
purny schreef:Je kunt de woningbouw nog een keer aanschrijven met de mededeling dat je minder huur gaat betalen zolang dit niet is opelost. M.a.w dreigen dat je vanaf bijvoorbeeld juli minder huur betaald aangezien je woongenot zodanig is verdwenen. Daar verwijs je naar alle andere correspondentie en klachten over de man.
of anders Frank visser inschakelen?
Je woongenot heeft niets te maken met hoe veel huur je betaalt en als jij dat 'aankondigt' of het gewoon doet staan zij in hun recht om jou gewoon uit je woning te trappen. Echt heel raar advies imo.