Ik vind het prima om een nieuwe lijst te starten en laat die later bijvoegen. Maar niet meer de oude lijst quoten. We beginnen dan gewoon overnieuw.
Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
JewEmm schreef:Ik zou graag mee volgers hebben, maar met mijn voltijd baan en maar beperkt tijd hebben om foto's te maken, lukt het mij gewoon niet om genoeg foto's aan te leveren. Erg jammer, maar ik blijf mijn best doen!
Ik lees hier trouwens wel meer dat mensen elke dag 1 of meerdere foto's posten. Ik zou daar als volger helemaal gek van worden, zo veel berichten op een dag! Dat is als volger toch ook niet meer bij te houden, tenzij je elke dag een uur aan instagram besteed? Of ben ik daar gewoon te oud voor
enamorada schreef:Ik weet nooit zo goed op wie ik moet reageren. Van jullie bijvoorbeeld zie ik echt leuke foto’s voorbij komen, maar ik ken jullie niet zo goed. Dus dan reageer ik vaak toch maar nietWil ik wel vaker gaan doen!
enamorada schreef:Ik weet nooit zo goed op wie ik moet reageren. Van jullie bijvoorbeeld zie ik echt leuke foto’s voorbij komen, maar ik ken jullie niet zo goed. Dus dan reageer ik vaak toch maar nietWil ik wel vaker gaan doen!
Fair schreef:Ik post vrij weinig, misschien 2/3x per week en soms ook wel eens een hele tijd niets omdat ik gewoon geen leuke foto's heb.Ik wil niet posten om het posten, ik wil graag goede foto's maken en plaatsen. Dat lukte me echt niet om 3x per dag ofzo te doen.
Edit: OMGWie is de bokker die net rennende schapen met een man erachteraan in haar story heeft geplaatst
xLyssii schreef:Hoeveel foto's plaatsen jullie op 1 dag? En wat is veel foto's? Ik heb er vanmorgen 2 op gezet maar ik zie ineens allemaal dingen waarvan ik een foto wil posten. Denk dat dat iets teveel van het goede is haha.
Moet nog wel even leren welke hashtags goed zijn en ik gooi overal een filter overheen. Hoezo beginner xD
@life_of_xlyssii
Kashmino schreef:Hmmm ik heb net een foto bewerkt en eigenlijk wil ik die wel posten op insta, maar toch weer twijfels. Ugh