Mode 'blunders'

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 14:29

Elmira30 schreef:
Sommige mensen kennen geen schaamte blijkbaar, of regels hoe je je hoort te kleden bij bepaalde gelegenheden. Wat erg! Is er dan ook niemand thuis die daar wat van zegt denk ik dan..
Ik vind nette gympen onder een jurk nog wel kunnen hoor..

Ik vind gympen onder een jurk ook niet mooi. En vooral van de (afgetrapte) Vans/Allstars vind ik echt afschuwelijk :o

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 14:38

Nu in de trein. Een jongere vrouw in net pakje, schoenen met hakje. En luxe lederen tas metdaarin uitpuilend: veiligheidsschoenen.

Nu moet ik toegeven dat daarin zelfs enoge mode te zien is. Maar uiteraard deed me dit aan het topic denken. Kennelijk even een paar veiligheidsschoenen gescoord in de pauze.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 14:39

Welk merk is die jurk?

Fenrir

Re: Mode 'blunders'

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 14:48

Ik ben zo blij dat ik over mijn jurkenfobie ben heen gegroeid :') alleen zo jammer dat het altijd weer een ramp is iets passends te vinden.

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 14:50

germie schreef:
Nu in de trein. Een jongere vrouw in net pakje, schoenen met hakje. En luxe lederen tas metdaarin uitpuilend: veiligheidsschoenen.

Nu moet ik toegeven dat daarin zelfs enoge mode te zien is. Maar uiteraard deed me dit aan het topic denken. Kennelijk even een paar veiligheidsschoenen gescoord in de pauze.

Of ze moest een bouwplaats bezoeken?

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 14:57

Destination schreef:
germie schreef:

Of ze moest een bouwplaats bezoeken?

Waren nieuw. Maar ik moest direct aan dit topic denken. Wat past ergens bij en wat niet. En eigenlijk kan alles.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 15:09

Nu gesignaleerd: mantelpakje met 2 euro teenslippers.
Gisteren de man met panty.

Nu weet ik waarom ik alle combinaties vind kunnen. Treininspiratie.

maava

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 15:12

Even me eigen modeblunder delen. Tip: val niet half in slaap bij de kapper. :')
Ik ben nu officieel een kort pittig kapsel
nu:
Afbeelding

Hoe het hoort
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 16:15

Afbeelding

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 16:17

om terug te komen over de vraag met de korte broeken. ik heb hele dikke boven benen waardoor ik broekmaat 44/46 heb en ik draag ook korte broeken maar geen hotpants? kan best :j korte broeken net boven me knie vind ik vreselijk

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 16:19

Ik vind het je anders leuk staan hoor maava :j niks mis mee imo!

Die sokken met de sandalen :') :r

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 16:20

Ik heb net een runninglegging en sporttop gekocht bij, jawel, de primark. Maat 42, lijkt wat klein, passen doe ik niet in zon winkel, maar zoiets hoort ook strak. Thuis eens passen. Best mooie stof, lycra.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 16:22

maava schreef:
Even me eigen modeblunder delen. Tip: val niet half in slaap bij de kapper. :')
Ik ben nu officieel een kort pittig kapsel
nu:
[ [url=m/4Mw2e2.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hoe het hoort
[ [url=m/f8p26X.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mijn haar is nog iets korter hoor. :D Is toch niets mis mee? :)

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 16:23

Afbeelding
zulke korte broeken bedoel ik dan.

ja die fluor roze is lekker fout <3

maava

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 16:36

@Frummels en Ashleytjuhh
Met het kapsel is niks mis, maar ik vind het niet staan bij mij
Wel bedankt voor de complimenten :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 16:40

lieveli schreef:
Ik heb gister de hele dag meiden in een mantelpak met sneakers gezien. Werd er gek van.

Ik snap sowieso die modetrend niet. Sneakers, okay. Maar sneakers onder een nette jurk of een andere nette outfit? Ik vind het afschuwelijk. Ook op het eindgala van m'n school het laatst... allemaal van die meiden in mooie, nette jurkjes met dan van die adidas sneakers eronder. Ik snap het gewoonweg niet. Het is niet mooi ofzo? :')

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 16:44

germie schreef:

Nu zie ik niet echt wat hier de blunder is? Veiligheidsschoenen koop je over het algemeen niet voor de mooi, maar voor de functionaliteit. En ze droeg ze ook niet, maar had ze waarschijnlijk gewoon onderweg gekocht.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 16:50

linoleum schreef:
germie schreef:

Nu zie ik niet echt wat hier de blunder is? Veiligheidsschoenen koop je over het algemeen niet voor de mooi, maar voor de functionaliteit. En ze droeg ze ook niet, maar had ze waarschijnlijk gewoon onderweg gekocht.[/quote

Yep en ik schrijf alleen dathet me aan dit topic doet denken. Mantelpakjes en tevas of sneakers naar mantelpakjes en veiligheidsschoenen. Ik moest bij het zien gewoon aan dit topic denken.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 17:10

germie schreef:
lieveli schreef:
Ik heb gister de hele dag meiden in een mantelpak met sneakers gezien. Werd er gek van.

Dat kon toch niet? Lol. Ik ben niet de enige die het vind kunnen. Ik zie het dagelijks.

Maar kan een pakken-dassen man met aktentas dan wel een patatje oorlog eten? Dat ziet er altijd wat raar uit vind ik. Of een patate niet bij je rang en stand hoort ( maar uiteraard heerlijk is).

Ik denk dat die meiden éventjes de overweging hebben gemaakt of ze hun hakken aantrekken tijdens de lunchpauze of even snel op hun sneakers naar de Bakker Bart racen en dat de hakken het niet hebben gewonnen.

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 17:58

Dat (eerste) h&m broekje heb ik ook en is fijn! Niet te kort en niet te lang.

Ik overweeg om 'm in nog wat kleuren te bestellen.

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 18:36

Citaat:
Ik denk dat die meiden éventjes de overweging hebben gemaakt of ze hun hakken aantrekken tijdens de lunchpauze of even snel op hun sneakers naar de Bakker Bart racen en dat de hakken het niet hebben gewonnen.

(Quote verkloot)

Deed ik ook op het werk. Tijdens werk hakken aan, maar werden mooi geruild voor gympen tijdens de lunchwandeling :j

Schoonpa was laatst op bezoek. Heel charmant gekleed in een korte broek en sandalen met witte sokken. Zo gaat hij gekleed naar verjaardagen :Y)

Essia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 18:59

Gracezellaa schreef:
Oh doen! Ik ben oprecht wel verkocht. Ik kijk gewoon niet meer naar beneden als ik ze draag.

Openbaring dit! Ik ga teva's over m'n rijlaarzen dragen, dan leer ik het naar beneden kijken af.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 19:18

Een nieuwe trend is geboren en niemand kijkt ooit meer naar beneden tijdens de dressuur.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 19:28

Essia schreef:
Gracezellaa schreef:
Oh doen! Ik ben oprecht wel verkocht. Ik kijk gewoon niet meer naar beneden als ik ze draag.

Openbaring dit! Ik ga teva's over m'n rijlaarzen dragen, dan leer ik het naar beneden kijken af.

Of gewoon een foto van een heel lelijke man op je voeten plakken. :(:)

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 19:43

Frummels schreef:
Dat broekje hierboven heb ik gepast, maar helaas paste 42 mij niet.. (taille kon nog iemand bij en kreeg hem amper over mn kont).

Ik heb ook flinke dijen + billen en heb deze gekocht in 3 kleuren :o : http://www2.hm.com/nl_nl/productpage.04 ... html#Zwart

Zit heerlijk en lekker highwaist

Die is leuk! Maar wat erop? Met gewoon een simpele top zou het bij mij weer lelijk staan :')