Ik heb vandaag een soort Eskimo outfit aan (broek, laarzen, shirt, 2 vesten en een sjaal) want het is weer niet uit te houden op kantoor zo koud. Even puur functioneel gekleed dus haha. Morgen misschien weer een foto
Ik vind gymjes wel leuk onder een jurk. Niet alle jurken maar zoals ik vandaag draag met spihkerjasje en witte sneakers maakt het wat sportiever. Met sandaaltjes is het weer wat netter. Lekker veelzijdig van zon jurkje
Corelli
Geplaatst: 12-06-17 17:43
Jumpsuit van Soho (tijd geleden bij V&D gekocht) en laarsjes van shabbies
Die jumpsuit is inderdaad echt mooi. Wou dat ik zo iets aankon
_San87_
BKB 2024 winnaar 2D
Geplaatst: 13-06-17 07:12
benangelique schreef:
[ [url=m/Q63D6f.jpg]Afbeelding[/url] ]
Op t werk... Jeans van LTB, shirt vd shoeby
Wat een mooi shirt! Lijkt wel van satijn. Mooi mooi.
Corelli
Geplaatst: 13-06-17 07:31
enamorada schreef:
Die jumpsuit is inderdaad echt mooi. Wou dat ik zo iets aankon
Ik heb ook lang gezocht voordat ik er één vond die mooi zit. Heb een zandloperfiguur dus vaak past het bij heupen en/of borsten niet óf is het in mijn taille te wijd.
Rok: primark Shirt: costes Sandaaltjes: fred de la B
Anoniem
Geplaatst: 13-06-17 09:14
Even een greep uit mijn collectie, pf eigenlijk uit mijn moeders en mijn collectie(leen wat kleren van d'r Op een gruwelijk vieze spiegel en alles tegelijk omdat ik niet naar werk of school kan en vaak thuis gewoon in m'n paardenkloffie of een lekkere pyjama zit(burn-out en depressie):
Charmante houding topje en rok van de h&m
Geleend van m'n moeder(weet niet welke winkel)
Shirt: geleend van moeder Broek: H&m
Croptop: h&m Broek: h&m
(Draag ik weinig, beetje saai) shirt: h&m Broek: h&m
Serieus hoe krijgen jullie toch een goede foto gemaakt, ik leek hier net wel een acrobaat in de toilet Hahaha, ik zal eens wat uploaden. Vind het leuk om iedereen z'n kleding te zien! Gek op