Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moonsparkle schreef:Heb je daar een bron van? Ben wel benieuwd
SavannahNx schreef:moonsparkle schreef:Heb je daar een bron van? Ben wel benieuwd
Ik ga even zoeken. Was net op RTL nieuws.
Hebbes: https://www.rtlnieuws.nl/editienl/myste ... chtvoeding
SavannahNx schreef:Ik zie nu net op het nieuws dat er een woongroep was, die dachten dat ze alleen op zonlicht konden leven, dus zonder eten en zonder drinken. Er is nu 1 vrouw van de woongroep overleden ennu zijn ze erachter dat het meer een sekte dan een woongroep was. Maar ze waren geinspireerd door een Australische vrouw die zegt dat zij al 6 jaar niets heeft gegeten en gedronken en leeft op zonlicht. Is dit echt mogelijk?
leintje_ schreef:SavannahNx schreef:Ik zie nu net op het nieuws dat er een woongroep was, die dachten dat ze alleen op zonlicht konden leven, dus zonder eten en zonder drinken. Er is nu 1 vrouw van de woongroep overleden ennu zijn ze erachter dat het meer een sekte dan een woongroep was. Maar ze waren geinspireerd door een Australische vrouw die zegt dat zij al 6 jaar niets heeft gegeten en gedronken en leeft op zonlicht. Is dit echt mogelijk?
Nee. Dieren, en dus ook mensen, zijn heterotroof, wat betekent dat wij andere organismen nodig hebben om te overleven.
Autotrofe organismen zoals bv planten, kunnen dmv fotosynthese zorgen voor hun energie
Lieshorses schreef:Misschien klinkt dit heel raar, maar op welke manier kom je het dichtst bij een bekende celeb? Door fanmail te sturen (brieven) of zijn er andere mogelijkheden?? (meet and greet, maar is zo duur) Ik weet dit klinkt dit zwaar onmogelijk![]()
Ik heb het trouwens niet over wereldberoemde Justin Bieber of Ed Sheeran, maar meer over een paar tandjes lager maar nog wel beroemd
Eske_B schreef:Waarom kan ik zo slecht tegen het geluid van bezems/geveeg, maar heb ik geen probleem als ik het zelf doe?
En hoe genieten mensen uberhaupt van die asmr filmpjes, verschrikkelijk die geluiden