Mooi die lichtzuil op bepaalde foto's lang geleden dat ik die heb gezien
Pluizebolpum
Geplaatst: 23-11-16 09:43
Was inderdaad heel mooi licht gisteravond. Heb er zelf maar één plaatje van geschoten onderweg, verder zaten er me teveel bomen en huizen voor. Maar zeker wel genoten van dat fietstochtje.
Wauw.. nu pas tijd om dit topic weer te lezen. Maar wat een ontzettend gave foto's zeg allemaal! Ook ik even foto gemaakt dinsdag avond. Ook vanuit de auto en met mijn telefoon. Wat baalde ik dat ik mijn camera niet bij had zeg. Was ook echt maar minuut of 6 en toen was t weer weg..
Wauw schitterend. Hier is het de hele dag grauw geweest en nu onwijs mistig. 50 mtr zicht op sommige plekken.
Pluizebolpum
Geplaatst: 27-11-16 10:44
Wat een prachtige plaatjes weer! Was gisteren ook inderdaad best wel weer fotogeniek weer. Trouwens heel bizar gisteren. Ging met broertje en aanhang stukje wandelen in het natuurpark. In Lelystad was het zonnig met een sluiertje hier en daar en we rijden richting de A6 en BAM: mist. En niet zo'n beetje ook. Terug precies hetzelfde, we rijden het dorp weer in en weg mist. Moet de foto's nog oploden maar was wel heel erg mooi.