Fasciarelease. Nu ik weet wat er staat, kan ik het niet meer niet zien, maar het heeft even geduurd... wat is fasciare? en waarom zou je het willen leasen?
De fascia is het stevige (bindweefsel) vlies dat spieren omhult. Release is een ontspanning. Dus als ik het googlevrij moet raden zou ik zeggen dat het een manier/behandeling is om spierspanning te verminderen
Pandora2
Geplaatst: 22-09-20 10:40
Fasciatherapie inderdaad. Een globale benadering van het lichaam en een manier om pijn te verminderen.
Caresse07
Geplaatst: 22-09-20 11:44
Kwam net deze topic titel tegen: Gerstestro gezocht..... wat is Gers testro???
Ik liep door Ede naar de bushalte over de Asakkerweg. Ik dacht: wat is asakker nog weer? Maar het bleek as-akker te zijn én te grenzen aan de gemeentelijke begraafplaats en ik weet niet of ik het grappig of creepy moet vinden
JustMe8484
Geplaatst: 22-09-20 12:29
luuntje schreef:
Soms zou een streepje wel handig zijn in een woord.
Ik heb ook 2 ashangers. Benieuwd welke onderdelen daar in zitten.
Ondanks de assieraden hiervoor las ik deze alsnog als ash angers
Ik las gister deze hashtag op instagram: #shotoniphone. Oké, wat voor trend is er nou weer met telefoons wat “shotoni phone” heet Oh wacht. Shot on iPhone
Princess_
Geplaatst: 22-09-20 13:28
_Karlijn schreef:
Ik liep door Ede naar de bushalte over de Asakkerweg. Ik dacht: wat is asakker nog weer? Maar het bleek as-akker te zijn én te grenzen aan de gemeentelijke begraafplaats en ik weet niet of ik het grappig of creepy moet vinden
Hilary
Geplaatst: 22-09-20 18:37
AnnickT schreef:
Ik las gister deze hashtag op instagram: #shotoniphone. Oké, wat voor trend is er nou weer met telefoons wat “shotoni phone” heet Oh wacht. Shot on iPhone