Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PanamaD schreef:Die zijn gaaf!
weet iemand of deze site betrouwbaar is?
http://www.kik-kiel.de/asics-gel-lyte-3 ... c47f2cf233
Of weet iemand waar je deze schoenen kan bestellen?
saabineex schreef:Wat een leuke schoenen allemaal![]()
![]()
@Phen, waar heb je die vans gehaald? Ik zoek onderstaande, maar ze zijn overal uitverkochtIemand die nog een site/winkel weet waar je deze kan halen?
[ [url=m/35hC5n.jpg]Afbeelding[/url] ]
Phen schreef:saabineex schreef:Wat een leuke schoenen allemaal![]()
![]()
@Phen, waar heb je die vans gehaald? Ik zoek onderstaande, maar ze zijn overal uitverkochtIemand die nog een site/winkel weet waar je deze kan halen?
[ [url=m/35hC5n.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zalando!maar dat is echt de enige winkel waar ik ze kom vinden.
Maar die beige heb ik ook nog in de winkel gezien. Wat is je maat?
Phen schreef:saabineex schreef:@Phen, vallen de maten trouwens normaal?
Jammer dat ze bij Zalando ook al zijn uitverkocht...
Tja wat is normaal? Mijn Nikes zijn maat 38, van Vans bestel ik altijd 37.
Had 38 gepast in de winkel (in zwart suede) en die waren te groot.
Phen schreef:Vette sneakers komen er voorbij!!
Ik heb zojuist ook nieuwe besteld! Had ze al in de winkel gezien een tijdje terug, maar waren overal uitverkocht in mijn maat...
Maar nu gevonden! Super blij!
[ Afbeelding ]
nienke555 schreef:Weten jullie ook hoe de customize Adidas Superstars vallen? In de recensies zie ik meerdere keren staan dat ze te groot vallen. Ik weet niet goed welke maat ik moet kiezen: 40 of 40 2/3. Van de normale Superstars heb ik altijd 40 2/3, maar van bijvoorbeeld Vans en paardrijlaarzen heb ik 40.
saabineex schreef:nienke555 schreef:Weten jullie ook hoe de customize Adidas Superstars vallen? In de recensies zie ik meerdere keren staan dat ze te groot vallen. Ik weet niet goed welke maat ik moet kiezen: 40 of 40 2/3. Van de normale Superstars heb ik altijd 40 2/3, maar van bijvoorbeeld Vans en paardrijlaarzen heb ik 40.
Je zou toch denken dat superstars gewoon superstars zijn? Ik weet daar niks van, hebben de mensen die dat zeggen al wel ''normale'' superstars gehad?
nienke555 schreef:Ja dat dacht ik ook haha, Superstars zijn Superstars. Wat jij zegt zou ook kunnen inderdaad... Dat die mensen nog nooit normale hebben gehad. Maar ik wil ook geen 130 euro uitgeven als ze straks toch niet blijken te passenDe normale in maat 40 2/3 passen perfect.
nienke555 schreef:Weten jullie ook hoe de customize Adidas Superstars vallen? In de recensies zie ik meerdere keren staan dat ze te groot vallen. Ik weet niet goed welke maat ik moet kiezen: 40 of 40 2/3. Van de normale Superstars heb ik altijd 40 2/3, maar van bijvoorbeeld Vans en paardrijlaarzen heb ik 40.
xRoosss schreef:nienke555 schreef:Weten jullie ook hoe de customize Adidas Superstars vallen? In de recensies zie ik meerdere keren staan dat ze te groot vallen. Ik weet niet goed welke maat ik moet kiezen: 40 of 40 2/3. Van de normale Superstars heb ik altijd 40 2/3, maar van bijvoorbeeld Vans en paardrijlaarzen heb ik 40.
Ik heb een paar custom made Adidas superstar. Ik heb ze gewoon in m'n eigen maat besteld (39 1/3) en ze zitten net zoals m'n andere superstars!
SindyKaya schreef:Iemand enig idee hoelang het verzenden duurt bij zalando? Heb de schoenen zondag besteld maar er staat nog steeds bij de status 'Wachtend' krijg ik ze deze week nog binnen?
saabineex schreef:Oke, ik wacht wel alert af als ze er weer zijn. Had ik vorige keer bij Sarenza gedaan, snel naar de site waren ze al uitverkocht
Phen schreef:saabineex schreef:Oke, ik wacht wel alert af als ze er weer zijn. Had ik vorige keer bij Sarenza gedaan, snel naar de site waren ze al uitverkocht
Zijn dit ze niet?wel nog in jouw maat!
https://m.zalando.nl/vans-ua-old-skool-sneakers-laag-va215b04p-m11.html