Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 17:22

Ik werk nu ongeveer 3.5 maand in een hostel in Parijs en ik erger me dood aan Chinezen, Koreanen etc := 80% die we krijgen komen binnenstormen en er komt geen woord uit behalve check in!!! Daarna gooien ze je een boekingsbevestiging toe die in het fiets chinees is. Ja leuk man, in Europa kunnen we daar echt wat mee :D Elke keer probeer ik weer te denken oh misschien is deze anders.. Nope :')

Bakvis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 17:23

Confession:

Ik hou ervan om naar de meest slecht geacteerde nederlandse series te kijken, als achter gesloten deuren, dokters en brugklas :))

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 17:27

Bakvis schreef:
Confession:

Ik hou ervan om naar de meest slecht geacteerde nederlandse series te kijken, als achter gesloten deuren, dokters en brugklas :))

Je bent niet de enige :')

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 17:29

Yvankaxx schreef:
Fijn dat ik niet de enige ben! Ik moet bij haar altijd maar opdraven als zij tijd heeft, en als ze bij hem is laat ze gerust dagen niks van zich horen, ook niet als ik iets (voor mij) belangrijks heb.

Ja ik ook. En als het dan straks uit gaat (waar ik maar even van uit ga, aangezien ik niet verwacht dat ze voor de rest van hun leven samen blijven) komt ze naar mij om uit te huilen (want ik ben altijd de persoon waar ze heen gaat met dat soort dingen). Ja sorry, maar je kan dan echt weg blijven. Prima als je opeens niet meer tegen me praat, maar dan hoef je ook echt helemaal niks meer terug te verwachten. +:)+

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 17:29

MightyJoe schreef:
Ik werk nu ongeveer 3.5 maand in een hostel in Parijs en ik erger me dood aan Chinezen, Koreanen etc := 80% die we krijgen komen binnenstormen en er komt geen woord uit behalve check in!!! Daarna gooien ze je een boekingsbevestiging toe die in het fiets chinees is. Ja leuk man, in Europa kunnen we daar echt wat mee :D Elke keer probeer ik weer te denken oh misschien is deze anders.. Nope :')

Oh same here, maar dan met Fransen, Spanjaarden en Italianen die geen woord Engels spreken. En dan worden ze (vooral Fransen) boos op je dat je geen Frans spreekt. Uhm ja hallo. 8)7

Oh en Duitsers kunnen er ook wat van, maar gelukkig begrijp ik die over het algemeen nog wel. :))

Amandavd

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 17:34

Ik vind het zo irritant dat de schoonfamilie van mijn zus zo burgerlijk netjes is, dat ik mij op verjaardagen soms opzettelijk als een lompe boerin gedraag :+

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 17:35

Oh en nog 1, ik erger me best wel aan mijn Duitse kamergenootje :o Het is een lieve meid hoor, maar ze spreekt amper Engels (woorden als; staff, smart, disgusting etc. kent ze niet) dus we praten weinig. Maar ze kijkt ontzettend veel Duitse tv, strond irritant. En dan vooral van die rare politiezenders over burenruzies enzo. Dus het is de hele dag door Duits geschreeuw op de tv... tja..

Appelmoes_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 17:53

Het is in Frankrijk en Duitsland ook wat moeilijker om Engels te leren dan in Nederland. Dat is een cultuurdingetje. Een van mijn vrienden hier zegt dat hij tot zijn 13e dacht dat de hele wereld Frans sprak omdat alles Frans nagesynchroniseerd wordt.

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 18:04

GEWELDIG TOPIC!!!

Ik heb als enige van 2 vriendinnen een auto dat betekent dat ik altijd moet rijden, soms rijd ik zoveel en betaal ik ook nog een x wat drinken of eten ofzo.... toen was ik er een keer klaar mee en heb een aantal keren gezegd dat ik mijn portemonnee vergeten was :')
Laat hun maar een x betalen ~~}>

vanspeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 18:05

_KiMbErLeY_ schreef:
GEWELDIG TOPIC!!!

Ik heb als enige van 2 vriendinnen een auto dat betekent dat ik altijd moet rijden, soms rijd ik zoveel en betaal ik ook nog een x wat drinken of eten ofzo.... toen was ik er een keer klaar mee en heb een aantal keren gezegd dat ik mijn portemonnee vergeten was :')

Pfff, ik zou ze echt benzinegeld laten betalen als je veel of ver rijdt...

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 18:50

Bakvis schreef:
Confession:

Vergeet GTST niet O:)

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 19:05

Nog eentje

Ik kan Andre van Duin, Jochem Meyjer en Herman Finkers 100x kijken en nog steeds om dezelfde grap lachen.. :')

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 19:07

Ladybird schreef:
Nog eentje

Ik kan Andre van Duin, Jochem Meyjer en Herman Finkers 100x kijken en nog steeds om dezelfde grap lachen.. :')

Aaaah dat heb ik met de lama's! *\o/*

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 19:09

__Sannne schreef:
Oh en nog 1, ik erger me best wel aan mijn Duitse kamergenootje :o Het is een lieve meid hoor, maar ze spreekt amper Engels (woorden als; staff, smart, disgusting etc. kent ze niet) dus we praten weinig. Maar ze kijkt ontzettend veel Duitse tv, strond irritant. En dan vooral van die rare politiezenders over burenruzies enzo. Dus het is de hele dag door Duits geschreeuw op de tv... tja..

Ik doe altijd net alsof ik geen Duits begrijp := mijn collega ook trouwens

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 19:25

vanspeijk schreef:
_KiMbErLeY_ schreef:
GEWELDIG TOPIC!!!

Pfff, ik zou ze echt benzinegeld laten betalen als je veel of ver rijdt...

Dat is ze nu ook wel duidelijk :+

Haha, dat lachen! Of x op x schrikken als je een film al zovaak hebt gezien :P

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 20:19

LisaaBloem schreef:
winnie03 schreef:
Ik haal intens genot, en dan bedoel ik echt puur zielsgeluk, uit het uitknijpen van puisten en mee-eters. Helaas heb ik ze zelf zelden dus ben ik gelimiteerd tot andermans huidproblematiek, met name die van mijn vriend -O-

Ik vind dat ook erg leuk om de een of andere reden :') volg ook het youtube kanaal van Dr. Sandra Lee (aka dr pimple popper). Is een dermatologe die naast het 'echte' werk ook gratis mee-eters en andere bende uitknijpt in ruil voor dat ze het mag filmen voor op YouTube. We zijn gelukkig niet de enige, ze heeft al meer dan 200.000 volgers :')

Wat leuk die volg ik ook al een hele tijd!

Dat is misschien wel een confession, ben altijd te vinden in the weird site of youtube. M'n abbonementen staan er vol mee :o Mee eters, absescessen, de hele ratteplan, heerlijk! Maar in het echt gruwel ik er al van om puisten te zien. Laat staan dat ik eraan zou zitten. Heel apart :=

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 20:30

Appelmoes_11 schreef:
Het is in Frankrijk en Duitsland ook wat moeilijker om Engels te leren dan in Nederland. Dat is een cultuurdingetje. Een van mijn vrienden hier zegt dat hij tot zijn 13e dacht dat de hele wereld Frans sprak omdat alles Frans nagesynchroniseerd wordt.

Tja, ken ook genoeg duitser/fransen die wel gewoon Engels kunnen praten. Ik heb het hier dan ook echt over de mensen die naar Londen komen en geen enkel woord Engels spreken. Double room? Check out? Telephone number? :roll: :))

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 20:31

Hackie schreef:
__Sannne schreef:

Ik doe altijd net alsof ik geen Duits begrijp := mijn collega ook trouwens

Oh dat doe ik soms met Nederlandse hotelgasten :o Heb zo veel moeite om alle hotelpraatjes in het Nederlands te doen, praat zo ver-engelsd Nederlands, dat ik liever Engles blijf praten haha. :))

aman2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 20:38

Bakvis schreef:
Confession:

http://youtu.be/qTIWsAOnkQo
_/-\o_

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 20:49

Ik heb stiekem echt een hekel aan mensen die geen hoofdletters gebruiken bij namen.. Dat vind ik echt zo'n afknapper :')

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 20:51

Heel bokt heeft zometeen ruzie met elkaar _O-

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 20:53

Ladybird schreef:
Ik heb stiekem echt een hekel aan mensen die geen hoofdletters gebruiken bij namen.. Dat vind ik echt zo'n afknapper :')

Oh daar kan ik ook niet tegen.. Echt verschrikkelijk.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 20:57

Ladybird schreef:

Hier ook :')
Of iemand die 2 puntjes, vraagtekens of uitroeptekens neerzet. 1 of 3, geen 2 :')

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 21:00

aman2002 schreef:
Bakvis schreef:
Confession:

http://youtu.be/qTIWsAOnkQo
_/-\o_

Kende hem al maar dit filmpje is zo waar _O-

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 21:03

EskeGirl schreef:
Ladybird schreef:

Hier ook :')
Of iemand die 2 puntjes, vraagtekens of uitroeptekens neerzet. 1 of 3, geen 2 :')

Schuldig :=