tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Neverland

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 17:21

Karinsd veel sterkte :(:).

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 17:24

Niet alleen mannen .. er zijn ook zat vrouwen die zo'n kl*te streek kunnen uithalen. Het is niet dat alleen wij vrouwen verdriet kunnen hebben.

@ Argai,
Mijn ex vriend zei vijf minuten voor dat hij het uitmaakte dat hij echt van me hield, mijn probleem was zijn probleem, ik mocht me echt wel thuis voelen bij hun (en kasten open trekken, koelkast open, je weet wel) en wij kwamen er echt wel samen. (en hadden de hele dag in de efteling gelopen en werd aan iedereen voorgesteld als zijn vriendin...)

Vijf minuten later stampte hij dat droomplaatje even goed kapot.

Zoiets :

Afbeelding

@ Karinsd,
Klinkt niet meer dan dat je de juiste keus hebt gemaakt. Wellicht veel te laat; maar hij is gemaakt toch? Ik heb in mijn eerste relatie ook zo'n keus moeten maken, dan wel al na 11 maanden. Maar hee .. hij ging vreemd.
Laatst bijgewerkt door xDenies op 23-09-15 17:42, in het totaal 2 keer bewerkt

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 17:26

Zucht .. gister kreeg ik een bericht van Facebook dat je berichten kan terug kijken. Ik onthoud niet alle datums maar gister was dus dé datum dat ik voor het eerst wat leuks ging doen met mijn toenmalige bijna-vriend. We gingen BBQuen bij z'n broer en vrienden .. daarna gingen we naar de bioscoop in Antwerpen (waar ik mijn ogen uit keek, oh wauw .. baal er van dat ik nooit meer het lef zal hebben om daar heen te gaan. Bedoel .. daar liepen wij hand in hand ...) Dat hij die avond besloot dat ik toch best wel een nachtje kon blijven slapen en we dus voor een 'enge' film konden gaan ....

Had een geweldige avond .. en voelde me helemaal op m'n roze wolk. Nooit kunnen dromen (ja nachtmerrie ja) dat het binnen 2,5 maand over was ....... Still fck*ng hurts.

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 17:27

Daar heb je gelijk in Denies, wij kunnen net zo goed poedersuiker wijven zijn.

karinsd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 17:58

Dank jullie wel! En ik weet dat het de juiste keuze is. Het komt ook goed. Ga zo lekker paardrijden.

En wij vrouwen kunnen er inderdaad ook wat van .

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 21:50

Goed zo Karin lekker positief blijven! *\o/*

xDenies dat is wel heel erg poedersuiker dat je zo heeft laten stikken... Dat ze nog zo'n dingen allemaal kunnen zeggen. Bah. Ik snap het niet.

Met mij gaat het wel stukken beter! Heb dat berichtje naar mijn ex gestuurd en hij had er netjes op gereageerd. Als laatste had ik gezegd dat het super goed met me ging en had ik gevraagd hoe het met hem ging. Geen antwoord. Volgens mij verwachtte hij een ander antwoord van mij :Y) of het gaat niet zo fantastisch met hem

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 08:23

Haha en dan vooral niet vergeten dat t half 1/1 uur was en hij eigenlijk niet wilde dat ik naar huis ging.....

Shauniraquel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-15 08:39

Liefde maakt blind, en dat is gebeurt niet als enigste bij jou mop. Ik denk dat iedereen hier dat wel kan navertellen. <3

Kies nu maar lekker even voor jezelf. Dat heb je wel eens verdiend denk ik zo :j

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 18:51

Voorlopig heb ik toch geen tijd meer om na te denken!

Vorig jaar gaf ik mijn zaterdag op (ook wegens lichamelijk/geestelijke klachten hoor) om van vrijdagavond tot maandagochtend bij m'n vriend te kunnen zijn. Toen het in december uit ging baalde ik daar heel heel heel erg van, ik liep flink wat geld mis.

Maar vanaf aankomende week ga ik fulltime werken!!! (van 3,5 dag naar 5 dagen) Waar ik dus onwijs blij mee ben. Ik kon mezelf wel voor m'n kop slaan dat ik m'n zaterdag had weg gedaan. Maar ik heb mezelf overduidelijk bewezen en nu lekker fulltime aan de gang :) *\o/*

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 13:20

Denies gefeliciteerd.

Verder even heel ego afgelopen dagen geen feest, voel me echt kl ote alsof het verdriet er nu uitkomt extra heftig. Het missen lijkt nu pas door te dringen. Komt ook door afgelopen twee weken dat kreng kennismakt met ex schoonfamilie en niet eens het fatsoen heeft om bescheiden te zijn maar er rondstapt alsof ze nu eindelijk de haar toegekomen plaats heeft ingenomen. Sommigen laten zich helemaal inpalmen door toneelspel en sociaal wenselijke antwoorden. Anderen doorzien dat heel erg goed en voelen precies hetzelfde als ik bij haar. Onbetrouwbaar en erg gevaarlijk en sociaal onbeschoft.

Dat doet op zich goed dat er meer hetzelfde gevoel hebben. maar ex schoonfamilie die per vergissing verkeerde nummer draaien en onbeschoft de hoorn erop kwakken weer. Dat maakt dat het gevoel van uitgekotst, afgedankt en ingeruild erg sterk aanwezig is nu.

Was net we gezellig met de enige normale ex schoonfamilie maar ook weer extra verdrietig.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 13:39

Ik lees hier zo nu en dan een beetje mee maar kom nu even onder de meeleessteen vandaan.

Wat een verhalen hier... en Karuna, wat een situatie zo na 25 jaar... dan ben je zo op elkaar ingespeeld dat de impact me groter lijkt.

Hier nadert al een poosje een einde, of laat ik zeggen, ik weet dat ik eruit moet stappen. Maar diep van binnen zit er een man in hem waarop ik gek ben.

ziamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 18:04

Geen mogelijkheid om de relatie nieuw leven in te blazen forumster?

Vrijdagavond weer 'daten' zoals eerder? En echt tijd voor elkaar. Natuurlijk is dit simpel gedacht en weet ik de toedracht niet vanwaar je zegt dat het einde nadert..
Ik ga van het 'simpele' uit dat het gevoel minder is..

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 18:08

2 grootste issues zijn dat hij nooit genegeneid toont (als ik hem niet aanraak is er geen contact) en de zwaarste is verschil in kinderwens (ik wil niet). Dus ik weet wat t beste is...

ziamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 18:11

Oké .. Dan was dat van mij inderdaad veel te simpel gedacht.

Dat is inderdaad een zware, dat los je niet op met een date avond :n
En als je daar niet samen uit kan komen wordt het een lastige ..

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 10:19

Idd hier is de kinderwens ook de voornaamste reden geweest om uit elkaar te gaan.
Forumster zijn jullie allang samen?
Sterkte meid, nooit leuk!

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 14:06

F_Orumster :(:) Dat zijn geen dingen waar je 1,2,3 uitkomt... Als je er samen niet uitkomt, dan heeft het geen zin. Heb je nog met hem erover gepraat?

Met mij gaat het eigenlijk steeds slechter -O- Ik blijf gewoon koppig volhouden dat het ooit wel een keer goed zal komen. Het is zo moeilijk als jij gelooft dat jij je maatje hebt gevonden, iemand waarmee jij samen door het vuur wilt gaan maar hij niet hetzelfde denkt... Ik snap het niet.

Afbeelding

Dit plaatje beschrijft precies hoe ik denk.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 15:27

Forumster. Lijkt me een lastige beslissing, maar wil jij de kinderen nu juist niet en hij wel? Valt daar niet over te praten. Is echt verdrietig als je door zoiets een fijne partner verliest.

Argai ik kan me er alleen bij aansluiten alleen zijn de strangers dan een bekende die bewezen onbetrouwbaar en oneerlijk is.

Ik ga me ook alleen maar ellendiger voelen. Zeker nu ik hoor dat het onbetrouwbare kreng niet eens het fatsoen of de bescheidenheid heeft wat terughoudender op te stellen naar zijn familie maar het volstrekt vanzelfsprekend lijkt te vinden dat zij nu mijn plaast heeft ingepikt. En met toneelspel en sociaal wenselijke antwoorden zich de familie inlikt. En mijn idee over haar triomfantelijke hoofd dus wel degelijk klopt. Maar gelukkig hebben twee dit wel door en die denken eigenlijk precies hetzelfde over haar als ik doe.

Ik wil me er niet ellendig erover voelen, maar voel me door dit gedrag weggegooid en gedumpt als een kapot speeltje of vuilnis. Alsof 27 jaar er totaal niet toe hebben gedaan, en ik gemakkelijk ingeruild wordt door een jonger exemplaar. Zou graag willen dat ik er vanaf kom want ik zit mezelf ermee in de weg. Dus als iemand een idee heeft hoe ik mijn hoofd en gedachtes tot rust kan brengen graag.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 16:23

Praten met een goede psycholoog :) Bij de 1 werkt t eb bij de andere niet. Niet geschoten is altijd mis.

isabelleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 09:48

@Karuna: zijn er soms rustigere momenten in je hoofd en wanneer is dat dan?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 17:04

Soms, gaat echt bij vlagen die niet te remmen zijn. Zat er vorige week echt vollledig doorheen. Deels ook vanwege een kansloos gesprek met psycholoog maandags toen waardoor i me echt heel ellendig voelde, tel daarbij op heelveel pijn aan knie, nagenoeg geen slaap daardoor en de hele week heen en weer voor ziekenhuis. Dat werkt niet. Kan nu geen kant op zelfstandig en mis afleiding daardoor, zit vooral thuis te staren. Dat werkt niet. En omdat ik nu niks kan komt de vermoeidheid en verdriet van afgelopen maanden omhoog. Heb een elledig jaar achter de rug waarvan scheiding een klein onderdeel was.

Afgelopen zondag op stap geweest met een bokker, hge veluwe wild spotten. Heeft koppie weer rustiger gemaakt. Net een paar uur buiten gescharreld met de fikjes. De ijsseldijk afgegaan met ze.

karinsd

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 18:23

Karuna jeetje heel veel sterkte met alles. :(:)

Hier gaat het gelukkig weer beter, het alleen zijn is niet leuk. Heb gelukkig een fijne familie.
en fijne vrienden. Helpt een stuk.
En hoe is het verder met de rest?

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 19:03

Karuna kan je niet naar een andere psycholoog gaan?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 19:32

ik heb afgelopen nacht de eerste nacht alleen in mijn nieuwe huisje door gebracht!

Vorige week hebben we nog gespreken gehad en sinds die gesprekken is er bij mij een knop omgegaan en kan ik het accepteren, mijn ex staat zo anders in het leven en daar kan ik niet in meegaan :)

Ik zal vast nog wel verdrietig gaan worden maar mijn gevoel zegt dat het goed is :)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 20:02

Alja dapper gedaan, je huisje zal snel eigen gaan voelen. Je helemaal zelf ingerichte plekje.

Argai we hebben er niet zo heelveel hier in de buurt die door mij bereikbaar zijn, maar een andere ben ik mee bezig al. Wacht daarvoor op twee mensen die me adressen kunnen geven. Ik pas niet zo bij elke peut.

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 21:48

Karuna :(:) Hopelijk knap je snel op. Geneest je knie wel?
Alja, lekker hoor. Lekker genieten van je eigen plekje :)

Hier gaat het best lekker, op het moment iets leuks lopen waar ik niet teveel over wil uitweiden. Ga nu bijna elk weekend wel naar een tent of schuurfeest, ik heb het helemaal gevonden hahah :D