Ja baal er behoorlijk van.. Heb ook al lekker lopen zeiken bij het bureau onderwijsondersteuning, maar die konden natuurlijk verder helemaal niks voor me betekenen. Zit nou echt te twijfelen hoe ik dit in hemelsnaam op ga lossen Is wel de bedoeling dat ik m'n BSA ga halen dit jaar maar het wordt echt nog even heel erg hard pushen om dat voor elkaar te krijgen
Ga verhuizen naar ouderlijk dorp dus komt perfect uit , daar verder kijken . Weet niet wanneer , heb vanaf 15 april een jaar om huis te verlaten . Medio mei 2016 gaat die tegen de vlakte
Ïk ben even mij ritme aan het omgooien . Ik moet morgenavond sluiten(horeca), dus nu maar even bewust nachtbraken en morgenochtend hopelijk uitslapen... Anders wordt de dag wel heel lang.
Nieuwe meubels kijken is ook zoiets waar ik hele dagen mee bezig kan zijn, in m'n hoofd alles opnieuw inrichten om vervolgens te besluiten dat ik t toch maar niet doe, omdat al mn meubels eigenlijk prima zijn.
Haha herkenbaar , ik zie zoveels mooi maar zo duur. Ben een krent soms maar wil wel : wasmachine/droger en vaatwasser straks , ben zoveel geld ool niet gewend ik zal maandag bewindvoerder bellen dat ze niet schrikt als het er staat