Twijfel, twijfel en nog meer twijfels. Ik loop op meerdere fronten vast, al is dat ook niet het juiste woord.
Lijkt alsof het leven zaken voor mij aan het afronden is en ik tegelijk bepaalde richtingen krijg aangereikt. . . ook daadwerkelijk de richting die ik op wil, maar nu de mogelijkheid ontstaat, toch ook weer niet.
Feitelijk een combinatie van carrière, woonlocatie (toch naar het buitenland), relatie('s) en het 30-dillema.
Ik zoek een luisterend oor voor meerdere dingen zoals de nasleep van een depressie, geen motivatie, frustratie en een negative cirkel waar Ik in vast loop.. en misschien nog Wat meer dingen. Graag 18+
ScarOfWars
Geplaatst: 08-08-17 14:15
ScarOfWars schreef:
Ik zoek een luisterend oor voor meerdere dingen zoals de nasleep van een depressie, geen motivatie, frustratie en een negative cirkel waar Ik in vast loop.. en misschien nog Wat meer dingen. Graag 18+
Voorzien! Maar berichten zijn opzich nog wel welkom!
fleurtjeuh
Advies gezocht, nog steeds in de knoop met mezelf en eenzaamheid van het missen van mijn ex (nog steeds sinds december). Graag iemand 20+ eventueel ervaring met zulke situaties..
Carmen_vH
Geplaatst: 22-08-17 22:26
Carmen_vH schreef:
Advies gezocht, nog steeds in de knoop met mezelf en eenzaamheid van het missen van mijn ex (nog steeds sinds december). Graag iemand 20+ eventueel ervaring met zulke situaties..