Date fails

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 19:04

SuperAssie schreef:
Ik ben er nog niet haha, moet nog gaan. Vertrek over een half uurtje.
Maar ik zie er iig geen toekomst in dus ga met een beetje tegenzin maar ach, mijn allereerste date ooit was ook met tegenzin en dat was ook gezellig(al was dat mijn toenmalig beste vriend waar ik niks voor voelde..) dus ben benieuwd..

Ga er in eerste instantie heen om een leuke avond te hebben, anders is het ook nog eens zonde van je tijd. Mocht hij in het echt ook zo claimerig zijn dan ben je er zelf nog altijd bij om duidelijk te maken dat je dat niet wilt. Dat het dan helaas niet de date is geworden waar je begin deze week nog op had gehoopt is dan wel heel erg jammer, maar behoud je eigenwaarde. Ik wil je toch een fijne avond wensen.

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 19:07

Jolien87 schreef:
SuperAssie schreef:
Ik ben er nog niet haha, moet nog gaan. Vertrek over een half uurtje.
Maar ik zie er iig geen toekomst in dus ga met een beetje tegenzin maar ach, mijn allereerste date ooit was ook met tegenzin en dat was ook gezellig(al was dat mijn toenmalig beste vriend waar ik niks voor voelde..) dus ben benieuwd..

Ga er in eerste instantie heen om een leuke avond te hebben, anders is het ook nog eens zonde van je tijd. Mocht hij in het echt ook zo claimerig zijn dan ben je er zelf nog altijd bij om duidelijk te maken dat je dat niet wilt. Dat het dan helaas niet de date is geworden waar je begin deze week nog op had gehoopt is dan wel heel erg jammer, maar behoud je eigenwaarde. Ik wil je toch een fijne avond wensen.

Ja dat was sowieso de bedoeling! Voor mij is het op dit moment al geen date meer maar gewoon een avondje 'uit'.
Als hij me te erg is ben ik snel weg en als het meevalt blijf ik even, we zullen zien :)

PocoGaucha

Re: Date fails

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 20:08

Ah ik had maandag ook geen zin, het is gewoon de spanning en de awkward ontmoeting.

Als je daaroverheen bent wordt het vast leuk.,

yvanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 20:37

ik werd gisteren op date gevraagd! dus er zullennog vast wat meer falen gaan verschijnen zodra hetgaat gebeuren hahaXD

leuke verhalenallemaal :P zo herkenbaar

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 01:40

Ik had van de week een tweede date met iemand. Eerst even wat gedronken en daarna door naar een poolcafé. We stonden net binnen, waarop er iemand om mijn nek vliegt. Staat daar een klasgenootje van me. Waren we net aan het poolen, rent ze op me af, 'SELFIEE'. Ja, ik had wel een beetje medelijden met die jongen, stond ook maar te kijken van 'wat moet ik hier nou mee' :=

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 01:55

Nou hier mijn fails :')
Eerst mijn moeder wijsgemaakt daf ik met een vriendin naar de film ging, vol stress op naar de bus. Kreeg zowat hartkloppingen :')
Stap ik uit de bus, niemand te zien. Ik dacht echt dit meen je niet, maar hij stond ergens anders haha.

De date op zich viel wel mee ondanks dat ik blijkbaar een enorm slechte biljard speler ben :D
Het was zeker gezellig maar mijn gevoel is toch bevestigd dat ik hem niet zo leuk vond als gedacht.

Komen we op het station.. Is de laatste bus naar huis al weg... Ja en dan.. Moeders bellen no way want dan moest ik het hele verhaal uitleggen natuurlijk(waarom vriendin niet mee was enz) dus ik zeg ik pak de trein wel :')
Trein gepakt waardoor ik een half uur naar huis moest lopen en toen waren mijn ouders gelukkig al naar bed :')

Tsja dat was het weer voor mij voorlopig xd
Ik hou het voor gezien met daten :p

Mcootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 04:32

okkeeyyyyg net terug van een date avondje... damnn dat was een ramp XD liep al tijdje met der te chatte leuke meid.. naja hebben gezellig wat gegeten vervolgens nog ff drankje doen in de kroeg en daar begon het allemaal XD...

mevrouw was na 2 wijntjes zogenaamd al stom dronke... dus besloot ze maar te vertellen wie van de kroeg al met der geweest was (praktish 1/3 tot helft van al die gasten... vervolgens dacht ze sexy te zijn ofzo door met een vrouw te gaan zoenen... nou zal menig dronken man het leuk of opwindend vinden maar ik vind dat dus echt 500 X niks!!! heb der maar bij een groep vrienden van der achter gelaten hahaha wat een faalhaas....

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 10:18

Hahahahahah, dat is wel ernstig Mcootje :')

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 11:01

_O- _O-

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 11:38

:wow:
Dat is wel heuul ernstig! Jemig daar word je ook niet vrolijk van haha
Goed dat je d'r gedumpt hebt daar :')

Mcootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 13:41

en het leek nog wel zo'n leuke meid hahah

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 13:44

Mcootje schreef:

Helaas voor jou vond de 1/3e van de kroeg dat ook.

Mcootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 13:47

Slina schreef:
Mcootje schreef:

Helaas voor jou vond de 1/3e van de kroeg dat ook.

haahaha PRECIES dat!! XD this wel gevalletje waarin ik blij ben dat ik het weet haha bespaard een hoop moeite en tegenvallers :P

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 14:10

Lisa__H gelijk afkappen. Klinkt alles behalve goed zo’n jongen…

SuperAssie jammer dat het hem toch niet is! Wie weet kom je onverwachts een leuke jongen tegen! Weet hij het al dat er geen tweede date in zit?

Mcootje nou ik zeg NEXT! Vreselijk zulke mensen..

Ik ga over een uurtje die kant op.. voor mijn (tinder) date.. nou de zenuwen zijn wel aanwezig. Werd vanmorgen wakker met twee flink ontstoken ogen. :') Lang leven allergie oogdruppels! Nu zie ik er weer toonbaar uit. Hoe meer ik er aan denk hoe zenuwachtiger ik word. Vind het echt onwijs spannend! :+

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 14:26

Mcootje schreef:
okkeeyyyyg net terug van een date avondje... damnn dat was een ramp XD liep al tijdje met der te chatte leuke meid.. naja hebben gezellig wat gegeten vervolgens nog ff drankje doen in de kroeg en daar begon het allemaal XD...

mevrouw was na 2 wijntjes zogenaamd al stom dronke... dus besloot ze maar te vertellen wie van de kroeg al met der geweest was (praktish 1/3 tot helft van al die gasten... vervolgens dacht ze sexy te zijn ofzo door met een vrouw te gaan zoenen... nou zal menig dronken man het leuk of opwindend vinden maar ik vind dat dus echt 500 X niks!!! heb der maar bij een groep vrienden van der achter gelaten hahaha wat een faalhaas....

hahahaha arme jij.

Succes Pink!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 14:51

Wauw, lekker ordinair :') Dat doe je toch niet als je op een date bent.... Samen een drankje doen ok, maar ik zou nooit straalbezopen (of het nou nep of echt is) worden op een date...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 15:06

Emmaa_ schreef:
Wauw, lekker ordinair :') Dat doe je toch niet als je op een date bent.... Samen een drankje doen ok, maar ik zou nooit straalbezopen (of het nou nep of echt is) worden op een date...

Ik als vrouw lees het als: ze had totaal geen interesse in hem en probeerde 'm weg te jagen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 15:10

lieveli schreef:
Emmaa_ schreef:

Ik als vrouw lees het als: ze had totaal geen interesse in hem en probeerde 'm weg te jagen.

Dat is inderdaad ook wel een hele goede.. Zou het zelf eerder gewoon zeggen of naar huis gaan, maar kan me de gedachtengang goed voorstellen

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 15:13

Ik heb me uit verveling ook wel eens zo gedragen hoor, gewoon om een jongen te stangen en weg te jagen.

Mcootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 15:31

zou kunnen idd maar als je tijdens het uit eten gaan eerst 2 uur vet lekker aan het kletsen en lachen en dan bedoel ik niet dat ik als kanloze gozer hele verhalen ophang en zij dan doet alsof ze het grappig vind... verhalen kwamen van 2 kanten en we hadden echt veel lol...

en als zij dan het initiatief neemt om mijn hand te pakken tijdens het wandelen door de stad dan geef je mij niet echt een indruk dat je het niet leuk vind en je verveelt... of ik moet echt geen hints begrijpen ofzo zal wel aan mij liggen dan :P

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 15:39

Ik weet het niet, ik was er niet bij. Ze kan ook ineens afgeknapt zijn.

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 17:14

Wel een béétje triest als ze het dan zo oplost.
Je kan dan toch ook gewoon zeggen dat je een leuke avond hebt gehad en dat je nu moe bent en weer naar huis wil of iets in die richting..?
Dan hou je ook nog een beetje waardigheid over.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 17:18

Mcootje schreef:
zou kunnen idd maar als je tijdens het uit eten gaan eerst 2 uur vet lekker aan het kletsen en lachen en dan bedoel ik niet dat ik als kanloze gozer hele verhalen ophang en zij dan doet alsof ze het grappig vind... verhalen kwamen van 2 kanten en we hadden echt veel lol...

en als zij dan het initiatief neemt om mijn hand te pakken tijdens het wandelen door de stad dan geef je mij niet echt een indruk dat je het niet leuk vind en je verveelt... of ik moet echt geen hints begrijpen ofzo zal wel aan mij liggen dan :P

Heb je haar nog naar de reden van haar gedrag gevraagd?
Ik zou daar dan wel weer nieuwsgierig naar zijn namelijk.

Mcootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 17:21

Goof schreef:
Mcootje schreef:

Heb je haar nog naar de reden van haar gedrag gevraagd?
Ik zou daar dan wel weer nieuwsgierig naar zijn namelijk.

ik heb haar vandaag nog niet gesproken heb der wel al app gestuurd maar ze is nog aan het werk dus spreek der vanavond wel!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 18:21

Ik ben wel benieuwd hoe dit verder afgesloten wordt met haar.