Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
EskeGirl schreef:Ik erger me het meest aan klanten die boos worden als ik om een id vraag. Verschil tussen 25 en 30 is soms lastig te zien
Ik begin binnenkort in een slijterij, dus daar zal ik ook wel weer mee te maken krijgen
Zo tegenstrijdig om aan de ene kant geld te vragen voor plastic tasjes (mensen vragen minder snel heen en dus beter voor het milieu) maar er wel weer een kassabon voor af te drukken.
28, en werkelijk ik wordt af en toe nog steeds gevraagd om mn id bij het kopen van tabak en/of alcohol. Dat maakt mn hele dag weer goed! Echter, tabak en alcohol is nu dus vanaf 18+ verkrijgbaar. En tot 25 moet je zelf als klant in principe je id laten zien. Wat ik dan niet begrijp is als je als caissière iemand 18+ schat en toch om id vraagt "want dat moet tot 25". Volgens mij interpreteren veel supermarkten en caissières dit dus verkeerd. Maw schat je iemand 18+ dan ben je niet verplicht een id te vragen. .... ja toch?
werk nu bij de blokker, dan heb je dat probleem nie meer. Moet nu alleen nog ID vragen bij de verkoop van slagroompatronen
JoyCiej007 schreef:Ik ben inmiddels (al)28, en werkelijk ik wordt af en toe nog steeds gevraagd om mn id bij het kopen van tabak en/of alcohol. Dat maakt mn hele dag weer goed! Echter, tabak en alcohol is nu dus vanaf 18+ verkrijgbaar. En tot 25 moet je zelf als klant in principe je id laten zien. Wat ik dan niet begrijp is als je als caissière iemand 18+ schat en toch om id vraagt "want dat moet tot 25". Volgens mij interpreteren veel supermarkten en caissières dit dus verkeerd. Maw schat je iemand 18+ dan ben je niet verplicht een id te vragen. .... ja toch?
Adindaa schreef:paardje1983 schreef:dan is de produkt wel gratis als je dat bij de jumbo hebt
Kloptik werk zelf bij de Jumbo haha!
Maar alsnog, ontzettend vervelend om dan eerst zo'n boze klant over je heen te krijgen![]()
Wat inderdaad ook erg vervelend is zijn mensen die denken dat elke kassamedewerker dom is... zucht.
.
), was zó stomverbaasd dat ik gewoon niet wist wat ik moest zeggen..
. Heb ik ook al een keer geprobeerd
.