Day Zero project

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 14:46

Joaltijd schreef:
Joaltijd schreef:
Elmo, zoek je nog boeken?

Niet per se, ik heb meer boeken in de kast staan die ik nog moet lezen dan dat ik al gelezen heb, haha. Hoezo?

Ik dacht dat je voor doel moest lezen :)
ik weet nog wel wat schrijfers :P

Als politie er zo nog staat heb ik even een schop onder mn kont nodig :P

Leg het ze het verhaal ook uit, vinden ze alleen maar leuk :j

MMares

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 14:48

Ik drink gemakkelijk 2l water per dag, vaak zelfs 2.5l. Met uitzondering van het weekend, dan wat minder.

Ja ik doe mijn best. Ja mijn linkerknie is altijd al wat zwakker geweest, maar heb rechts een blessure gehad (ligament bijna volledig doorgescheurd net aan de aanhechting + meniscus was ook geraakt) en heb daar nog steeds een ontsteking op en kan mijn rechterknie nog steeds niet volledig strekken.
Achillespees is blijkbaar best goed geraakt dat ik er zo last van heb.
Ja de weinige vrije momenten probeer ik te rusten en te koelen en zalf te smeren.
Werk is gelukkig zittend. Al loop ik vrij veel rond. Voor de modeshow de visagie zal wel rechtstaand zijn, maar donderdag hoop ik toch heel de avond te kunnen zitten. Uitleg geven gaat ook al zitten hé :)

Vanavond eten maken, afwassen en dan zetel in met benen omhoog inderdaad :)

leuke muzieklijst :)

Eske_B

Re: Day Zero project

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 15:09

Sorry dat ik hier niet zo actief ben, heb het erg druk, en DZP staat op een laag pitje.
Heb een rugblessure, die nog wel een week of 2-3 kan gaan duren, dus sporten gaat niet erg lekker, ben wel beetje bezig met langere termijn doelen, en van het weekend hoop ik ook weer 2 doelen te kunnen voltooien :).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 15:12

EskeGirl schreef:
Sorry dat ik hier niet zo actief ben, heb het erg druk, en DZP staat op een laag pitje.
Heb een rugblessure, die nog wel een week of 2-3 kan gaan duren, dus sporten gaat niet erg lekker, ben wel beetje bezig met langere termijn doelen, en van het weekend hoop ik ook weer 2 doelen te kunnen voltooien :).

Rugblessure? Gatsie!
Hopelijk gaat het snel beter :)

Aaargh, dit meen je niet!
Ben ik uit, zijn de agenten weg :(
lucky me! :')

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 15:17

Ja, van een paard gevallen, rug gekneusd :(

Aw Jo, volgende keer beter :)).

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 15:24

Wat jammer Jo, zal nog wel een volgende keer komen :j

Ik doe geen zak aan me doelen. Toch maar weer een keer doen.

MMares

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 15:51

Veel beterschap EskeGirl.

Oh, wat jammer, anders had je dat doel gehaald.

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 16:39

Hier net weer een volwassen mandala gekleurd en een uur klassieke muziek geluisterd.
Dus ben op weg met teken je volwassenmandala kleurboek vol en luister ten minste 3 x een uur klassieke muziek.

MMares

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 16:57

Oh Mandala's. Dat is al erg lang geleden bij mij.
Heb je daar volwassen kleurboeken in? Wist ik niet. Ga ik ook eens naar zoeken, dat ontspande mij altijd vroeger.

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 17:34

Weet niet meer wie het vroeg, maar die spekjes op de foto zijn van touw van de action. Super sterk spul!

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 19:15

Ja die heb je vind het zelf ook ontspannend

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 20:17

Elmo, dat betekend dat je goed bezig bent geweest :D
Leuke lijst met nummers trouwens ook!

Hehe, tennisballen scheren klinkt inderdaad wel een beeetje raar :P

Ineke: heb je nu al (binnenkort) tentamens dan :oo ?

Mares: jeetje, wat een druk schema, zeker met je blessures. Hopelijk kan je tussendoor genoeg rust pakken en verergert het niet :(:)

oh jeetje, Esmee, dat is niet leuk. Rugblessure is echt naar. Beterschap :(:)

Haha, Jo, je krijgt er vast wel eens te pakken :))

Ik heb zometeen nog een borrel waar ik heen moet, maar morgen lekker vrij. Qua studiewerk lig ik goed op schema, dus ik denk dat ik morgen me weer eens over mijn DZP lijst ga buigen. Eens kijken waar ik mee verder kan gaan/aan kan beginnen om weer een beetje in de juiste modus te raken :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 20:21

Leuk dat je weer even naar je DZP gaat kijken Jetske! :) succes alvast weer :P

Haha, of ze rijden me bijna aan met de auto.. Of ze verdwijnen als ze te voet zijn.. Politie, zucht :P Maar dat maakt niet, nog meer dan 2 jaar de tijd :')

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 21:57

Kaus schreef:
Weet niet meer wie het vroeg, maar die spekjes op de foto zijn van touw van de action. Super sterk spul!

Spekjes, autocorrect wat doe je nou :')
Speeltjes natuurlijk.

xIrlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 22:03

Even kort bijkletsen en dan hop aan de studie!

Jetske, deeltentamens, om de drie weken -O- Maar het is wel goed, anders hou ik het al helemaal niet bij en nu moet ik wel haha. Maar wat heerlijk dat je morgen vrij bent, ben benieuwd welk doel je gaat uitkiezen!

EskeGirl, wat ontzettend rot van je rug :( Beterschap, ik hoop dat het snel over gaat.

Kaus, ik was het die meer info over je spekjes wilde haha! Ik raak steeds enthousiaster over de Action, die winkel heeft werkelijk alles. Ga er vrijdag denk ik eens even langs op Utrecht Centraal, eens zien of ik ook zoiets kan scoren.

Eroslover, wat leuk dat je mandala's kleurt, dat hoor je niet vaak! Wat voor klassieke muziek luister je? Of zet je gewoon de radio aan?

Elmo, oeeh daar zitten leuke liedjes tussen! Ik denk dat ik doel 84 (wissel een dag lang met iemand van ipod) wel met jou wil uitvoeren haha :D

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 22:07

Heb net deze in een half uurtje gemaakt voor de hond. 4 reepjes fleece en vlechten maar. Ik zit nog wat te denken over hoe ik dat einde mooier kan maken.
2 dekentjes voor €5 in totaal bij de Zeeman, heb misschien 1/4 gebruikt.

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 22:10

Leuke dingen maak je op deze manier kaus!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 23:18

Dat ziet er leuk uit kaus!

Irlijn: ik vind het goed haha! Heb alleen geen iPod (meer) haha. Maar ik wil best mijn spotify playlist delen hoor :))

Leuk mandala's! Je kunt ze volgens mij ook makkelijk zelf maken, is wel iets meer werk natuurlijk haha.

Sterkte eskegirl! Wat vervelend dat je rug nu gekneusd is. Dan heb je een nare val gemaakt :(:)

Lief dat je aan mij denkt joaltijd! Ik stuur je even een pb'tje!

Edit: ik zag trouwens deze ranch vandaag voorbij komen op de tv http://www.ranch.be. Lijkt me erg leuk namelijk. Kent iemand deze ranch? Volgens mij zijn de ervaringen wel goed zoals ik het lees op bokt. Het is alleen niet erg in de buurt voor mij, maar dat heb ik er wel voor over! :)

MMares

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 09:42

Haha spekjes, dacht al. :)

Leuk speeltje, gewoon een heel fleecedeken kopen en dan knippen?

Mandala's zelf maken is net iets teveel van het goede voor mij denk ik :) Heb daar ook geen tijd voor.
Ik ga wel eens zoeken naar zo'n boeken dan.

Ja ik ga vandaag toch niet naar stal meehelpen. Ik zak door mijn voet en knie dus blijf wijselijk thuis. Vriendlief is op cursus dus komt waarschijnlijk mijn mama me ophalen om samen te eten want zij zit vanavond ook alleen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 13:15

Verstandig MMares, beterschap!

Ik ga vanavond sinds een paar weekjes weer paardrijden, dus daar heb ik echt superveel zin in! :):) Het weer zit alleen niet echt mee. Maar ach, ik ben niet van suiker gelukkig.
Misschien begin ik straks wel aan het maken van een schilderij. Ik heb ineens een best leuk idee namelijk. Tekenen en schilderen deed ik een aantal jaren geleden best veel, maar een kwaaltje van mij is dat ik ze bijna nooit afmaak. Dus dat is een doel geworden: een schilderij (af)maken. Zodra het begin er is zal ik jullie een update geven!

MMares

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 13:22

ja, gezondheid gaat voor. Anders ben ik weer ver van huis met mijn herstel.

Oh wat leuk. Ik kijk al uit naar de dag dat ik groen licht krijg van de dokter ivm mijn knie. Dan ga ik meteen terug paardrijden. Heb hem toch maar even gemaild ivm mijn achillespees.

Oh leuk, ik ben spijtig genoeg niet artistiek genoeg om dat te kunnen. Succes...en ben benieuwd naar je idee.

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 13:42

MMares schreef:
Haha spekjes, dacht al. :)

Leuk speeltje, gewoon een heel fleecedeken kopen en dan knippen?

Ja, ik heb gewoon 2 brede stroken geknipt van beide kleuren. Zo'n 7 centimeter breed en dan heel strak vlechten.
Ik heb 'm van deze site: http://www.instructables.com/id/RING-DOG-TOY/

MMares

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 13:46

Bedankt voor de uitleg en de site.

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 15:14

Laatste fleece speeltjes spam hoor!
Mijn nieuwste creatie, 3 kwartier over gedaan :)
Heb deze keer voor een lossere afwerking gekozen omdat mijn ratten dit niet kapot scheuren zoals de hond dat doet.

Afbeelding

MMares

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 15:39

Ohh nice, hoe doe je dat om die zo aan elkaar te zetten?

Ga denk eens op het internet op zoek naar How To's.