Ik heb even geen fatsoenlijke spiegel voor foto’s dus moet het even met de foto’s van Top Vintage en Miss Candyfloss doen maar ik heb al zoveel complimentjes over de jas gehad
nou hopen op mooi weer zodat ik de jurk ook kan showen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

nou hopen op mooi weer zodat ik de jurk ook kan showen
Chans schreef:Ik heb het niet kunnen laten en van de Miss Candyfloss fairytale collectie een jurk en een jas gekocht
[ [url=m/stnwNp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/j1NDlt.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb even geen fatsoenlijke spiegel voor foto’s dus moet het even met de foto’s van Top Vintage en Miss Candyfloss doen maar ik heb al zoveel complimentjes over de jas gehadnou hopen op mooi weer zodat ik de jurk ook kan showen
. 

robbie88 schreef:Woww stoere jas..
Ik hou opruiming i.v.m verhuizing
Alle jurken in nieuwstaat
[ [url=m/FLIPzf.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QTRYJV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maat 10:
[ [url=m/RVOqdY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3ML9Ah.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/oee7nU.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cZTbBV.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/0OrDX9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn pareltje, twijfel twijfel
[ [url=m/lCV5sA.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/HbYn9z.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xgNnAl.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jzhE08.jpg]Afbeelding[/url] ]
Doe een leuk bod bij interesse
ben bang dat die niet past.. anders wist ik het wel! 

sans6 schreef:Ik heb een aantal jurkjes bij Succubus vandaan ❤
[ [url=m/iQLPhF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/gDRfYQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Gymwpp.jpg]Afbeelding[/url] ]
En heb nu mijn zinnen op deze gezet:
https://www.large.nl/p/Sunflower-Swing- ... 7WEALw_wcB
@Mondy dat zwarte vestje heb ik er ook bijgekocht:j
_San87_ schreef:tengeltje11 schreef:Die dolores jurken zijn heeel mooi, maar van mij spannen mijn mouwtjes altijd te fel rond mijn armen, idem met de tops,jammer....
Dat heb ik helaas ook. Ga de mijne deze zomer nog een kans geven en anders gaat ze weg.
JKiya schreef:Stille meelezer komt even binnen vallen! Ik vind het altijd zo leuk om te zien wat hier voorbij komt. Ik woon in de buurt van Succubus dus kan dan ook makkelijk passen en bestel ook wel eens bij Topvintage.
Ik koop de laatste tijd alleen iets minder, omdat ik vind dat ik het te weinig draag. Nu kijk ik ook hoe ik dingen ga combineren en wat ik ook ‘dagelijks’ of naar mijn werk aan zou doen.sans6 schreef:Ik heb een aantal jurkjes bij Succubus vandaan ❤
[ [url=m/iQLPhF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/gDRfYQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Gymwpp.jpg]Afbeelding[/url] ]
En heb nu mijn zinnen op deze gezet:
https://www.large.nl/p/Sunflower-Swing- ... 7WEALw_wcB
@Mondy dat zwarte vestje heb ik er ook bijgekocht:j
Wat ben je goed geslaagd!_San87_ schreef:Dat heb ik helaas ook. Ga de mijne deze zomer nog een kans geven en anders gaat ze weg.
Ik heb 2 van die Dolores tops. Ze staan echt leuk maar ik heb ook last van de mouwtjes. Ik vraag me af of je daar niet iets aan zou kunnen aanpassen.
Vanwege verhuizing volgend jaar ben ik alvast wat aan het opruimen. Benieuwd of ik daar via marktplaats nog wat voor krijg. Iemand ervaring met United Wardrobe?
Mijn laatste aanwinst is deze jurk, voor een bruiloft deze zomer. Hij zit geweldig lekker en mooi, heel blij mee! De print vond ik nog wel een beetje spannend maar ik vind het een leuke jurk. Op de site zie je bij de andere kleur van dit model beter hoe hij er uit ziet: met strik achterop en zakken. Ik wil er graag roze of gele pumps bij.
https://topvintage.nl/nl/vintage-retro/ ... ss-in-blue
.
. Jurk ga ik wel nog een kans geven. Ik denk erover aan de onderkant het elastiek los te maken.