Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pearlx

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 22:39

Kooi is gereserveerd!

Net ook weer iemand die had geboden op schoenen anderhalve week geleden al. Ik netjes op de dag zelf een akkoordmail gestuurd en na een paar dagen nogmaals. Nooit meer iets gehoord. Intussen een nieuwe koper, zet ik het op gereserveerd en ineens mailt de oude bieder "Je was akkoord gegaan met mij!!". :') Nou de nieuwe koper had iets over de maat opgezocht en zag er toch vanaf dus ik weer naar de 'oude' bieder "mijn excuses, u reageerde niet meer maar u mag ze nog steeds komen halen". Nou dat wilde niet meer hoor! Oke prima. Vandaag weer een nieuw bod op de schoenen, mailt de 'oude' weer "zijn ze er nog?".

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 22:44

Die schoenen ga je echt niet meer verkopen aan de eerste :n ik zou er niet meer op ingaan. Mijn ervaring met echte kopers is dat ze bijna direct reageren en dan gaat alles vlot.

Pearlx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 22:47

Ceetje_bokt schreef:
Die schoenen ga je echt niet meer verkopen aan de eerste :n ik zou er niet meer op ingaan. Mijn ervaring met echte kopers is dat ze bijna direct reageren en dan gaat alles vlot.

Ik had bij de 2e mail al niet meer verwacht dat ze ze nog zou kopen hoor, maar ik vind het wel grappig dat nu er weer een nieuw iemand geïnteresseerd is ze toch weer even van zich moet laten horen!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 22:51

Sjongejonge wat een zeurkont zeg van die schoenen 8)7

Ga je er nog op in of hou je het voor gezien :P

Poeh, hebben jullie ook wel eens dat je dingen op Marktplaats wilt zetten en zodra je ze dan weer tevoorschijn haalt om op de foto te zetten, vind je het toch wel weer heel erg zonde om weg te doen...? :=

Ik heb dat best wel vaak eigenlijk, vergt echt een ijzeren doorzettingsvermogen :=

Nu ook weer een paar mooie bronzen beelden tevoorschijn gehaald. Dingen ooit gekocht, nooit neergezet vanwege verhuizing en verbouwing, nu eigenlijk geen goede plek meer ervoor en ik haal ze net van de zolder af en haal ze uit het zachte verpakkingsmateriaal en dan zijn ze toch wel weer heel gaaf :oo

Ik ga er toch maar een plekje op de schoorsteenmantel voor vrij maken :o

Zo heb ik ook nog heel veel hele leuke blousjes liggen met allerlei veters enzo. Superleuk!!
Maar die zijn allemaal maat M en daar kom ik echt niet meer in...lekker kansloos weer, ooit gekocht met het idee dat ik dan ook eens netjes op pad kan, maar in de praktijk loop ik al jaren in de rommel, trek zelden nette kleren aan en ondertussen eruit gegroeid maar ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om ze weg te doen...zeker niet voor een paar miezerige euro's maar iets van een tientje ofzo zal je er wel niet meer voor krijgen.... dan bewaar ik ze liever voor wellicht ooit :')

Ik heb echt veels te veel mooie dingen gekocht de afgelopen 10 jaar.... super zonde maar een groot deel heeft toch al via Marktplaats een ander plekje gevonden... :\

Manda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 22:57

Mag ik me melden :D ik ga voor het eerst een paardje via marktplaats verkopen, teminste, dat is de bedoeling.
Ook hier op bokt een advertentie geplaatst voor een jaarling merrietje. Iemand stuurt een leuk berichtje, uitgebreide informatie en dat die haar graag wil overnemen en bied een prijs. Ik ga accoord en vraag hoe we het verder zullen gaan afspreken. Wel direct gelezen maar na dagen nog geen reactie terug. Nou ja zeg...zeg dan minstens dat je ervanaf ziet.
Op marktplaats hetzelfde, iemand doet een bod, ik vraag om meer informatie en dat ik in principe accoord ga met het bod, geen reactie meer terug.... Later een reactie van een moeder die haar excuus aanbied dat haar dochter op mijn paardje heeft geboden :')

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 23:02

_O-

Dat vind ik dan weer wel mooi, een moeder die er net even te laat bij was, haha :')

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 23:03

Ik heb iemand die in 1 klap 250 boeken van me over wil nemen... En dat was wat ik net op marktplaats heb gezet in 1 advertentie. Ze zit nú naar de rest van de lijst te kijken... *duimt heel hard*

Manda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 23:06

Het was wel een realistisch bod dus schatte het "kind' niet heel jong in, in ieder geval niet zo jong dat ze via haar moeders emailadres gaat zitten bieden op willekeurige paardjes....
Ik betwijfel ook of dit dus echt zo is of een flauwe smoes om er toch vanaf te zien. Nou ja, beter een reactie dan geen reactie :D

CxB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 23:15

Tjemig 250 boeken is veel zo in een klap :=

Spoiler:
stelt niks voor met de +1000 boeken die jij gekocht hebt, haha

shiroihebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 23:31

Ik had wat Schleich paarden op MP gezet. Nieuw waren die dingen ongeveer 100 euro. Ze zijn amper gebruikt, stonden al die jaren in de kast. Ik zat toch wel te denken aan 40 euro ofzo (is dat realistisch?), krijg ik een bod van 3 euro. Daarna nog een van 5 euro van een meisje van 11. Die moest ik toen maar even uitleggen dat ik toch wel naar ietsje meer zocht..

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 23:32

Ik zou zelfs meer durven vragen als er stukken bij zitten die je moeilijk vind :)
Bovendien ben je ze met jouw prijs meteen kwijt aan de knutselaars op bokt.
Niet op de onzinbiedingen afgaan dus :D

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 00:21

ING begint eindelijk weer een beetje te werken, er is inmiddels geld bijgeschreven, echter kan ik nog niet zien van wie of wat, dus weet eigenlijk nog steeds niets....

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 05:54

Vollierre is niet te klein hoor...

Kijk eens naar menig huis vogeltje. Die zitten in een kleine kooi.

Dan zul je onze kooi ook wel te klein vinden voor onze 4 parkieten.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 08:06

Oplichter? Heb rekening nr enz allemaal getest op de politiesite maar het gaat me te vreemd en heb nog niks ontvangen ;(

Oh zie dat er geen links geplaatst mogen worden gaat om advertentie op MP myler bit level 2 12,5 cm uit Ommen. Verkoper heeft ook dekens en icewraps te koop staan.
Laatst bijgewerkt door MarjanB op 04-02-14 08:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 08:07

Wat gebied van haar gekocht dan?

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 08:08

Bitje..

ydnew

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 10:53

ydnew schreef:
Wij hebben een trekker te koop staan voor 5750,-

krijgen we net via de mail een bod of we hem weg doen voor 2500,-.....zucht.....

Krijg ik weer een reactie op de trekker van iemand anders/ Of we willen ruilen voor een motor (tje)?? :=
We hebben daar niet eens een rijbewijs voor.... nee alleen ruilen voor geld of eventueel andere trekker. 't idee....

zo had ik ook een zadel te koop. krijg ik de vraag of ik hem wil ruilen voor een autoradio.....? :?

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 10:54

Zo, ik ben zo goed als los, heeft er iemand hier eventueel intersse om mijn Mattes bontje (waar ik van degene die reageerde in dit topic verder ook niks meer heb gehoord :P :? )om te ruilen voor een bontje óp het zadel? Dus voor onder mijn kontje?

En zodra ING weer werkt dan gaat de volgende lading MP op, Wii spellen en nog wat dingen van toen koter nog een kleiner kotertjes was. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 11:23

Douce schreef:
DeMolenhoek schreef:
Nou ik heb mijn scooter te koop staan. Zeggen mensen hem te willen kopen, hoor je niets meer. Mijn vriend doet ook zijn scooter weg, al liefst 5 keer gereserveerd en als puntje bij paaltje komt hoor je niets meer!

Beetje laat, maar verschrikkelijk he, zo'n scooter verkopen.
Na talloze biedingen eindelijk een serieus iemand, die uiteindelijk reageert dat ze/hij? alleen interesse heeft als het een viertakt is. Mijn scooter bestaat niet in een 4-takt versie dus heb de neiging om
http://www.lmgtfy.com etc terug te sturen. :D
Stuur nu nog maar niets terug, komt vanavond nog wel.

Was het gisterenavond zo beu, heb hem eraf gehaald. Scooter heeft 7000 kilometer en ik vraag 700. Nieuwprijs 1250. Vind ik nog wel schappelijk, komt net van groot onderhoud, alles is vervangen. Nou, ik doe hem niet weg voor minder dan de helft van de nieuwprijs dus ik hou hem wel om hier in de buurt wat rond te toeren.

Ik dacht hem te verkopen omdat ik een motor heb gekocht, maar ik kan hem dan nog gebruiken voor naar de paarden en de winkel te gaan. Ik kan hem dan binnen een half jaar alsnog voor 600 verkopen als ik dat wil, heb er dan wel langer plezier van gehad :D

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 11:23

jippie, ing doet het hier weer niet.
Gister soms niet, maar toch alles kunnen verzenden (voor zover ik weet natuurlijk)

Hoop dat die het vandaag wel gaat doen -O-

En Breghje, ik heb evt wel een bontje voor op het zadel (echt bont) maar geen interesse in ruilen.
Bontje is bruin van kleur.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 11:27

Oja, een Wii, die moet ik ook nog steeds op MP zetten, bedankt voor de tip +:)+

Echt de miskoop van de eeuw geweest hier... we hebben hem misschien 3x aan gehad en het is echt heel erg niks voor ons. Kwam een paar weken geleden het Balance Board nog tegen in een verhuisdoos op zolder.... vroeg me al af of ik die nog had, die is al helemaal nooit gebruikt...echt super zonde (en ook wel een beetje genant :o )

Dat wordt het volgende slachtoffer, zal die hele Wii-zooi eens bij elkaar zoeken en op MP gooien, ben benieuwd of dat nog wat waard is :)

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 11:27

Dachten wij ook, maar nu draaien we Netflix erop! :D

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 11:28

Wat kost jou bontje HTM? Want als t mijne dan verkocht is/wordt kan ik altijd nog nieuw gaan kopen uiteraard. Zolang het niet geel met paarse stippeltjes is is het al snel goed bij mij. :D

Pmarena, ik heb al wel wat spellen kunnen verkopen, maar koter wil de Wii zelf nog niet kwijt. En samen gaan ze geloof ik best snel, ik heb ook allerlei accesoires maar daar moet geloof ik geld bij, is nog niks van weggegaan de vorige ronde. :')

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 11:30

Marjoow schreef:
Dachten wij ook, maar nu draaien we Netflix erop! :D

Kan dat niet via zo'n moderne platte tv dan? (Wij hebben nog een dikbiltv, maar willen ooooit wel een keer over )

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 11:32

Kan alleen met smart tv