Lange afstandsrelatie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

HouVanUtopia

Re: Lange afstandsrelatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 09:46

Het is ook belangrijk om je eigen ding te kunnen hebben mel!
Ik ga er hier ook een baan bijzoeken in de horeca in het weekend eerst dacht ik blugh moet ik weekenden werken. Maar de kdv wat ik ga doen is 0 uren dus geen zekerheid dus moet wel 2 dagen werken in het weekend voor een basissalaris om rond te komen. En ach je ziet elkaar dan 7 dagen in de week misschien is het ook wel fijn dat je dan juist x in het weekend moet werken en je niet dan continue bij elkaar zit. En veel vriendinnen hier werken in de zorg dus werken ook vaak weekenden maakt het ook minder erg!

aah blacky wat rot dat het daar zo'n weer is :( wat is het vooruitzicht wanneer die nu thuis komt?

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 12:32

Blacky, pfff. Ik ben helemaal gek op sneeuw, maar niet als je daardoor vast komt te zitten -O-

HVU, leuk dat je nog met je vader wat leuks gaat doen!

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 14:27

Uiteindelijk is ie toch naar huis gereden, gelukkig.
bleh, gezeik blijft hier maar komen. Ik heb zelf op mijn werkvergunning nog niks gehoord maar iemand anders heeft al bericht gehad dat ie niet in aanmerking komt omdat ie langer dan 12 maanden uit school is, net als ik dus.
"Kruipt in een hoekje en begint even keihard te janken"
Verdomme :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 16:30

Jemig blacky, dat is geen goed nieuws voor die andere. Maar wie zegt dat dat ook bij jou zo geldt? Wanneer krijg je bericht?

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 16:43

Omdat ze de dag dat ze het programma hebben open gegooid ook de regels hebben veranderd. Waar we overigens met zn allen pas die avond achter kwamen. De nieuwe regel is dat je als je langer dan 12 maanden uit school bent je niet in aanmerking komt voor een YP permit. Ik heb zelf nog geen officieel bericht gehad, die moet ik binnen een dag of 10 krijgen maar aangezien er iig al 1 iemand is afgewezen om die reden (en ik al 18/19 maanden uit school ben) heb ik er geen vertrouwen meer in en ben ik er dus eigenlijk al wel vrij wel zeker van dat ik, en vele met mij, ook afgewezen zal/zullen worden.
Straks maar even naar de bank en de verzekering etc bellen om mijn vriend voor alles te machtigen mocht het niet lukken om vd zomer terug te gaan, dan heb ik iig iemand hier die dingen kan regelen, stopzetten en evt geld kan overmaken naar mn NLe rekening...

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 07:36

Dat zou echt balen zijn zeg pff. Hopelijk weet je snel meer!

Zo na heel Het weekend de carnaval te hebben ontweken nu echt weer weg bij mn vriend en naar mijn werk om met de peuters te gaan carnavallen blegh.

Dit weekend wel heerlijk een vakantie geboekt voor in de zomer!
Kreeg Nog mail van mijn werk heb nog zoveel dagen dat ik nog drie weken vakantie op neem. Dus ga 11 april al verhuizen!

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 19:03

YES! Ik ben ook aangenomen! Per begin april woon en werk ik in België *\o/*
Daarbij heb ik mijn erkenning en visum binnen om als fysiotherapeut aan de slag te mogen daar. Dus ondertussen kan ik ook daarvoor kijken *\o/*

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 20:01

Hoera!!!! gefeliciteerd

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 20:31

Gefeliciteerd! Allebei nog trouwens! :)

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 20:50

Jeeejjjj Gefeliciteeerd!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 20:59

He nog meer goed nieuws! Proficiat!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 22:13

Super! Gefeliciteerd!! :) :)

Jackieboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 22:47

Gefeliciteerd! Wat een goed nieuws zeg :)

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 00:32

Wat leuk topic..
Ik en me vriend wonen 3 uur reizen uit elkaar liefste wil ik elke dag heen weer reizen heb geld niet en tijd ervoor

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 02:42

Gefeliciteerd allebei! :)
Ik vlieg begin april terug naar Nederland. Vandaag eindelijk mijn officiële brief gehad en idd afgekeurd. Blijkbaar is het grapje overgenomen door citizenship and immigration canada en is er daarom wat veranderd (vriendin heeft immigratiebureau gesproken). Zul je zien dat t volgend jaar terug veranderd wordt -.-"
Anyway, mijn baas komt morgenavond thuis van vakantie dus woensdag maar even praten en opties bespreken mbt andere werkpermits en dan proberen daarmee wat te regelen. Hopelijk kan ik iig later in april toch weer terug om iig de zomer hier door te brengen, tijd voor sponsorship te krijgen en een evt nieuw permit af te wachten. Nu maar hopen dat ze bij de douane niet al te moeilijk gaan doen als ik terug kom...

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 12:07

Dat is klote zeg! Zag toevallig laatst een programma over de douane van Canada. Wat een wantrouwen daar -O- Een jongeman wilde alleen zijn vriendin bezoeken en hij werd zwaar ondervraagd of hij niet stiekem toch daar werk ging zoeken oid. Ik hoop voor je dat je ergens een maas in de wet kan vinden :(:)

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 15:03

Beide keren zijn ze tot nu toe bij mij heel makkelijk geweest en er staat ook wel redelijk wat geld op mn rekening. Ik hoop dus alleen dan dat ik idd niet gezeik krijg met dat ze denken dat ik wil blijven na de toerist periode en dus ook bang zijn dat ik ook weer ga werken ofzo (zeker ivm afwachting nieuwe werkvergunning)

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 10:20

Blacky94 schreef:
Gefeliciteerd allebei! :)
Ik vlieg begin april terug naar Nederland. Vandaag eindelijk mijn officiële brief gehad en idd afgekeurd. Blijkbaar is het grapje overgenomen door citizenship and immigration canada en is er daarom wat veranderd (vriendin heeft immigratiebureau gesproken). Zul je zien dat t volgend jaar terug veranderd wordt -.-"
Anyway, mijn baas komt morgenavond thuis van vakantie dus woensdag maar even praten en opties bespreken mbt andere werkpermits en dan proberen daarmee wat te regelen. Hopelijk kan ik iig later in april toch weer terug om iig de zomer hier door te brengen, tijd voor sponsorship te krijgen en een evt nieuw permit af te wachten. Nu maar hopen dat ze bij de douane niet al te moeilijk gaan doen als ik terug kom...

Wat onwijs klote zeg meis. Sterkte! Ik hoop dat je op een of andere manier snel terug kan. :(:)

Gefeliciteerd met je baan Jitske!

Hier is het weer echt super slecht. Mega veel regen. Vriend zijn humeur is niet zo goed, die is namelijk een dak aan het vervangen... :Y) Verder heb ik af en toe wel wat moeilijke momenten. Maar het gaat verder goed.

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 10:33

Wat klote zeg meid hopelijk kun je snel terug.. voor nu nog even lekker genieten!

O bah veel regen is niet fijn Mel! Hopelijk wordt het weer snel beter!
Tot wanneer blijf je nu daar?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 11:08

Jemig zeg blackie.... Hopelijk kan je gewoon terug inderdaad!

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 12:15

Wat leuk zeg HVU! Veel plezier en geniet ervan!

Mel: lijkt me lastig ja. Zal wel komen op de langere termijn waarschijnlijk. Maar wel super dat er een kans is om toch weer te kunnen paardrijden! Hoop echt voor je dat dat doorgaat :D

Blacky; ah vervelend. Het gaat nog steeds flink te keer daar in Noord Amerika wat betreft die sneeuw als ik het zo hoor. Sneeuw is leuk, maar niet zo veel en als het maar door blijft gaan ... Gelukkig is ie daarna toch weer veilig thuis gekomen.
Oh nee, wat naar dat het afgewezen is :\ Klinkt als flink wat gedoe allemaal daar.

Rebel_jits: Gefeliciteerd met je nieuwe baan!! *\o/*

Ik heb het carnavalsweekend ontweken met een (extra) lang weekend in Wenen met een vriendin. Hele leuke en drukke dagen gehad, maar ik heb er weer zo van genoten. Ik ben echt weg van die stad <3

Bumblehorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 15:13

Blacky, wat een pech :( Hopelijk kan je iets regelen.

Bah, ik zit weer in de fase van irritatie van alles wat hij zegt of doet :( niet leuk...

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 17:42

He Blacky, dat is naar zeg. Ik hoop dat er toch een oplossing komt. Lastig is dat altijd, met visum en zo. :(:)

Nachtlampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 17:48

Balen zeg Blacky :\

Wie zien dr allemaal dit weekend hun vriend(in)lief weer?

Bumblehorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 18:34

ik niet. Nog precies 1 maand wachten.