Storm op komst

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 19:52

Anoli schreef:
Hier is mn vader ondertussen veilig thuis, hij heeft wel veel schade gezien onderweg en ook een paar keer om omgevallen bomen heen moeten sturen, maar zelf geen schade. Had wel moeite om de vrachtwagen op de weg te houden, maar het is gelukt en hij is veilig thuis. :)

Mijn pappie ook! Hahaa hij reed op een landweggetje waar een boom dwars overheen was gevallen. Kon ie mooi 3km achteruit rijden whaha :(:)

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 19:52

Nou heb veilig en wel kunnen werken met de auto.
Wind viel onderweg mee.
Tussen de middag was wel het ergste, toen ik om half 2 weg ging begon het al te minderen.
Wel veel takken en halve bomen onderweg gezien maar geen rare dingen.
Maar wat een puinhoop zeg, hoorde dat de overledene een toerist was... ben je ook lekker op vakantie zeg :(
Vreselijk...
Was net nog even mijn ponys bekijken en alles was gewoon goed en de koeien ook.
Mijn shetten wouden erg graag naar buiten maar even pech hoor, dat komt morgen weer.
Sterkte voor alle mensen met schades etc etc... wat een pech zeg.

Meen je dat @ Kim_14: jezus het zal je kind zijn.... maar anderzijds wie gaat er met zulk weer in de branding spelen!!!

@ Xfiemox: jezus zeg kun je nagaan hoe krachtig het was

meganx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 19:54

Jemig , Nederland heeft er flink van langs gekregen . Hier enkel tuinstoelen omgewaaid en wat takken in het bos ...

Laat het morgen ophouden O:)

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 19:59

Eileen_ schreef:
love_western schreef:
Hier was toch iemand eigenwijs. En ja dan krijg je dit -O-

[ Afbeelding ]

hahaha :')

Echt veel schade heeft iedereen zeg :oo hier alleen een (net nieuwe) schutting bij de overburen omvergewaaid, op de auto.
En het dak bij een klimhal er af, verder weet ik t niet want ben niet echt de straat op geweest :+

Ik zei nog tegen mijn zus: Nou, hier is weinig spectaculairs gebeurd gelukkig. En toen zag ik de yosemite klimhal... Oeps... Als dat stuk dak los was gekomen en de straat op was gewaaid...

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 20:02

Ik ben vanmiddag gestrand in, jawel, Leek :') daar moet ik overstappen, maar mn eerste bus ging wel, maar mn 2e niet. gelukkig was er een medepassagier met wie ik mee mocht, die door ging naar mijn durpie,

ik moest van Groningen naar leek, halverwege moest de bus even op de A7 stoppen omdat de voordeur openging door de wind. Stonden op de vluchtstrook, dat was echt creapy. je merkte dat de bus gewoon heen en weer ging, en als er een vrachtwagen langs kwam schudde je behoorlijk

verder nog een huis compleet ingezakt gezien, doordat er een oude schuur op gevallen is, verder ontzettend veel bomen om en takken op de weg. twas echt niet grappig.

Ik ga nu dit topic even verder lezen := moest wel ontzettend lachen over achteruitvliegende eenden :')

Het onweert hier nu -O-

Celiien

Re: Storm op komst

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 20:09

Hier ook onweer nu :j

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 20:12

Hier nog een flinke wind.

sloffiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 20:15

net zoals die windsurfer die vermist is... ik vind het eigenschuld..
er werd niets voor niets code rood afgegeven en toch het gaan doen dat is gewoon om problemen vragen

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 20:17

Laatst bijgewerkt door MadelonSunny op 28-10-13 20:20, in het totaal 1 keer bewerkt

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 20:18

Is er een windsurfer vermist ja? Ik hoorde wel over die jongen in Engeland. Die naar de zee ging om te kijken, de zee in werd geblazen en vanmiddag nog niet gevonden was. Op tv zag je inderdaad mensen lopen op een dijk en kitesurfers... Sorry, maar ik vind het idioot dat die mensen daarheen gaan. Eigenlijk zouden zulke plekken ook niet meer toegankelijk moeten zijn bij zulk weer. Mensen zijn blijkbaar gewoon te dom om het zelf te bedenken dat het niet handig is om daarheen te gaan.

BianCatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 20:32

Heb zojuist in mijn weiland alles nagelopen, op een heleboel takken (lees: halve bomen), een gescheurde golfplaat (van mijn nieuwe stal), stal die bijna de lucht in ging (ook de nieuwe stal) en een paar geschrokken paarden is er gelukkig niks in mijn weiland gebeurd!
Vanmorgen wel een ongeluk zien gebeuren, halve boom die naar beneden kwam op een auto van een jong meisje, het meisje maakt het goed!

pff wat een schades komen hier voorbij zeg...
Gelukkig is het hier wel afgezakt, af en toe nog wat windstoten en regen maar verder gelukkig niet meer..

Hikarii

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 20:34

Op het nieuws gaat het ook lekker..
Jemig :(

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 20:38

sloffiee schreef:
net zoals die windsurfer die vermist is... ik vind het eigenschuld..
er werd niets voor niets code rood afgegeven en toch het gaan doen dat is gewoon om problemen vragen

ik zag er eentje op het nieuws of website die met een surfplank en zeil de zee in wou.. levensgevaarlijk.

net als mensen die op zon muur van betonnen blokken gaan staan in zee..

ik had gelukkig de paarden binnen een die met deken buitenliep heb ik nog binnen gehaald.. die waaide compleet op, gelukkig bleef die nog zitten..

gelukkig is er geen boom op mijn huis gevallen wel vlakbij.

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 20:38

Mijn vriend staat nu al bijna 3 uur in de file om uit amsterdam te komen..

Ik ben benieuwd hoe het thuis is, in harderwijk ben ik bijna omgedonderd bij het boodschappen doen (met mn rolstoel), verder viel het hier gelukkig mee..

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 20:39

eilleen333 schreef:
Is er een windsurfer vermist ja? Ik hoorde wel over die jongen in Engeland. Die naar de zee ging om te kijken, de zee in werd geblazen en vanmiddag nog niet gevonden was. Op tv zag je inderdaad mensen lopen op een dijk en kitesurfers... Sorry, maar ik vind het idioot dat die mensen daarheen gaan. Eigenlijk zouden zulke plekken ook niet meer toegankelijk moeten zijn bij zulk weer. Mensen zijn blijkbaar gewoon te dom om het zelf te bedenken dat het niet handig is om daarheen te gaan.

Tsja als die mensen levensmoe zijn :+ ik vind het ook eigen schuld en ik maak me er totaal niet druk om, het is niet mijn leven.
Ik vind het wel heel erg zielig voor die vrouw in a'dam, die een boom kreeg op haar auto en zo dood is gegaan.

roombolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 20:40

Nou bij ons op stal is er ook een boom omgevallen. Gelukkig net niet op de manege.

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 20:40

Ik hoor net op RTL Nieuws dat er in veenendaal een 2e persoon is omgekomen. het is een man van 24.

Hikarii

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 20:41

Poiuytrewq schreef:
eilleen333 schreef:

Tsja als die mensen levensmoe zijn :+ ik vind het ook eigen schuld en ik maak me er totaal niet druk om, het is niet mijn leven.
Ik vind het wel heel erg zielig voor die vrouw in a'dam, die een boom kreeg op haar auto en zo dood is gegaan.

Blijkt nu ook dat een man van 24 overleden is in Veenendaal volgens mij toen een boom op hem iel.

Lumea

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 20:43

Wat op het nieuws voorbij komt.. Word je niet vrolijk van.. :n

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 20:45

nou he! En sommige filmpjes ook. Zo erg was het hier echt niet.

Colaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 20:58

Fijn de stal waar me pony's staan hebben sinds 3 dagen een nieuw dak op de stal, hoop voor ze dat ik het even gehouden ! En ook onderweg terug vant werk op 1 lange weg 3 bomen ontworteld waarvan 1 precies tussen 2 huizen, die hebben echt geluk gehad ! En mij me werk vanmiddag zelfs de beveiligings camera's bewogen. En we hebben sinds 18,00 al geen stromend water meer ! ergens bij ons in de buurt de waterleiding gesprongen

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 21:00

zag de brandweer net al weer voorbij rijden. veel bomen al van de weggehaald hier.

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 21:01

Zo hehehe, vanmiddag om kwart over 1 in wageningen vertrokken van school naar huis.. Nu eindelijk thuis.. Wat een reis zeg

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 21:14

Bonny_CT schreef:
Zo hehehe, vanmiddag om kwart over 1 in wageningen vertrokken van school naar huis.. Nu eindelijk thuis.. Wat een reis zeg

Wow.. :wow:

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 21:15

Jeutje Bony! das een lange tijd :oo