Tot nu toe nog droog en heel veel wind, maar er kom een behoorlijk zwarte dreigende lucht aan. Ben benieuwd of dat deze over gaat waaien.
Zo maar even kijken of ik provisorisch kan douchen/haar wassen met de douchezak, want cv word op zijn vroegst een woensdag gedaan eerder ging niet lukken.
zonnetje met achterlijk veel wind. ik denk dat ik straks heel veel moeite moet gaan doen om recht op de fiets te blijven zitten. gisteren viel ik al bijna met de scooter
behooorlijk donkere lucht nu. hellaas behoorlijk wat bomen al het loodje aan het leggen bij de weide
iefke
Geplaatst: 28-10-13 11:38
Hier schijnt de zon en blauwe lucht met wolken
esje01
Geplaatst: 28-10-13 11:38
wel heel donker hier, maar qua wind valt het me mee. Ik zit aan de rand van het bos en alle bomen staan nog, wel veel rond dwarrelend blad en wat afgebroken takken. hoop ook echt dat het hier bij blijft.
Pfff hier in hoorn (noord-Holland) bewolkt zon en helle harde wind de kattenluik vliegt er bijna uit. De deuren gaan binnen heen en weer. Een beetje erg dit en moet ik nog de hond uitlaten....
Shirley
Geplaatst: 28-10-13 11:50
Hier vliegen de takken in het rond, de ezels vinden het helemaal geweldig, pony's trekken zich nergens iets van aan
Ik heb alle ramen dicht gedaan Werd anders helemaal gestoord van de wind
mbkaatje
Geplaatst: 28-10-13 11:53
Wolken en zon wisselen elkaar een beetje af. Nu komt er een bui langs met extra harde windstoten. Er wordt op 112-meldingen ook steeds meer stormschade gemeld. Het gaat nu dus echt los. Ben wel blij dat ik vandaag thuis ben.
Omdat het zwaarste deel van de storm nog moet komen, geven we nu voor de Wadden kans op een windkracht 12, 12-13 uur. #storm
djuulsie
Geplaatst: 28-10-13 12:02
Robin schreef:
Meteoconsult:
Omdat het zwaarste deel van de storm nog moet komen, geven we nu voor de Wadden kans op een windkracht 12, 12-13 uur. #storm
mbkaatje
Geplaatst: 28-10-13 12:06
Zit nu te kijken naar een extra nieuwsuitzending van RTV noord-holland. De live verbinding met een verslaggever op het strand van IJmuiden lukt niet erg. De verslaggever hoort niets en waait echt bijna weg. Een ander kon niet blijven staan en zag je letterlijk wegwaaien!
Op Texel was al een GSM mast omgewaaid. En het ergste moet daar dus nog komen.