Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Orthos schreef:'Stiekeme lezer meld zich' hahaik had een tijdje terug wat mailtjes gestuurd naar modellenbureaus, ik heb de lengte en de maten. Alleen m'n hoofd werkt niet mee. Ik vind trouwens de foto's op de pagina terug erg gaaf met die appels in de boom! Erg sprekend ook!
[ Afbeelding ]
Dit ben ik ^
PrizTwir schreef:Ik meld me.![]()
Ik ben Elisabeth Bergsma ben 19 jaar oud en woon in Friesland. Ik heb al een aantal shoots gedaan en modeshows. Ik sta vooral model voor shekila eco fashion. http://www.shekila.nl ook sta ik in een magazine pulpdeluxe.
Op het moment doe ik niet veel shoots, vorig jaar heb ik erg veel lessen gemist waardoor ik minder goede cijfers haalde. Ik wil mijn opleiding afronden en nu wat portfolio shoots gaan doen en nadat mijn diploma binnen is wil ik er wel voor gaan.
[ Afbeelding ]
Corelli schreef:Ik heb een tijdje geleden meegewerkt aan een shoot voor een webshop van iemandHet gaat om de trui, die overigens naar mijn mening niet genoeg naar voren komt, maar zij is tevreden dus dan ben ik dat ook
Ik draag hier geen make up, dat is weer eens wat anders
[ Afbeelding ]PrizTwir schreef:Ik meld me.![]()
Ik ben Elisabeth Bergsma ben 19 jaar oud en woon in Friesland. Ik heb al een aantal shoots gedaan en modeshows. Ik sta vooral model voor shekila eco fashion. http://www.shekila.nl ook sta ik in een magazine pulpdeluxe.
Op het moment doe ik niet veel shoots, vorig jaar heb ik erg veel lessen gemist waardoor ik minder goede cijfers haalde. Ik wil mijn opleiding afronden en nu wat portfolio shoots gaan doen en nadat mijn diploma binnen is wil ik er wel voor gaan.
[ Afbeelding ]
Welkom! Ik vind de site wat ingewikkeld werken en zie meerdere modellen, maar kon niet ontdekken welke dame jij bent
roombolletje schreef:Ik heb thuis gewoon wat foto's gemaakt en die naar Max Models, Touche Models en De Boekers gestuurd. Ze reageerden dat ik mocht langskomen. Ik vertel wel wat ik meemaak