Model worden/hoe? #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 14:09

Deijs, ik vind de liggende persoonlijk ook het mooiste.
Wat ben jij knap zeg, en heel fotogeniek!

NYC2B

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 14:37

aw lief dankjewel :D

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-14 18:29

Toffe platen, fototechnisch ook erg sterk (wat ik niet anders had verwacht van Nikki). Persoonlijk vind ik de blush ook net iets te, overheerst erg op de eerste foto. Zou wel nog wat oefenen op je expressie, vind het vrij eentonig de gehele serie door (van wat er tot dusver online staat) en dat is erg zonde van de platen :)

Orthos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 19:39

'Stiekeme lezer meld zich' haha :') ik had een tijdje terug wat mailtjes gestuurd naar modellenbureaus, ik heb de lengte en de maten. Alleen m'n hoofd werkt niet mee. Ik vind trouwens de foto's op de pagina terug erg gaaf met die appels in de boom! Erg sprekend ook!
Afbeelding
Dit ben ik ^

tabaflab

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 21:28

Valt wel mee orthos, juist leuk die sproetjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 21:32

Ik denk dat je juist door die sproetjes inderdaad echt wat hebt!

ThreeFingers

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 21:44

Orthos schreef:
'Stiekeme lezer meld zich' haha :') ik had een tijdje terug wat mailtjes gestuurd naar modellenbureaus, ik heb de lengte en de maten. Alleen m'n hoofd werkt niet mee. Ik vind trouwens de foto's op de pagina terug erg gaaf met die appels in de boom! Erg sprekend ook!
[ Afbeelding ]
Dit ben ik ^

Niks mis mee hoor :-)

Deijs vind die andere foto's qua make-up beter uitkomen! Ga mee in het commentaar van Courses.

tabaflab

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 22:33

Afbeelding
Zelf eyeliner opgedaan, vind het best goed gelukt :o

PrizTwir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 12:30

Ik meld me. :+

Ik ben Elisabeth Bergsma ben 19 jaar oud en woon in Friesland. Ik heb al een aantal shoots gedaan en modeshows. Ik sta vooral model voor shekila eco fashion. www.shekila.nl ook sta ik in een magazine pulpdeluxe.

Op het moment doe ik niet veel shoots, vorig jaar heb ik erg veel lessen gemist waardoor ik minder goede cijfers haalde. Ik wil mijn opleiding afronden en nu wat portfolio shoots gaan doen en nadat mijn diploma binnen is wil ik er wel voor gaan.

Afbeelding

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 19:31

Ik heb een tijdje geleden meegewerkt aan een shoot voor een webshop van iemand :) Het gaat om de trui, die overigens naar mijn mening niet genoeg naar voren komt, maar zij is tevreden dus dan ben ik dat ook
Ik draag hier geen make up, dat is weer eens wat anders :D

Afbeelding

PrizTwir schreef:

Ik ben Elisabeth Bergsma ben 19 jaar oud en woon in Friesland. Ik heb al een aantal shoots gedaan en modeshows. Ik sta vooral model voor shekila eco fashion. http://www.shekila.nl ook sta ik in een magazine pulpdeluxe.

Op het moment doe ik niet veel shoots, vorig jaar heb ik erg veel lessen gemist waardoor ik minder goede cijfers haalde. Ik wil mijn opleiding afronden en nu wat portfolio shoots gaan doen en nadat mijn diploma binnen is wil ik er wel voor gaan.

[ Afbeelding ]

Welkom! Ik vind de site wat ingewikkeld werken en zie meerdere modellen, maar kon niet ontdekken welke dame jij bent :o

PrizTwir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 21:34

Corelli schreef:
Ik heb een tijdje geleden meegewerkt aan een shoot voor een webshop van iemand :) Het gaat om de trui, die overigens naar mijn mening niet genoeg naar voren komt, maar zij is tevreden dus dan ben ik dat ook
Ik draag hier geen make up, dat is weer eens wat anders :D

[ Afbeelding ]

PrizTwir schreef:

Ik ben Elisabeth Bergsma ben 19 jaar oud en woon in Friesland. Ik heb al een aantal shoots gedaan en modeshows. Ik sta vooral model voor shekila eco fashion. http://www.shekila.nl ook sta ik in een magazine pulpdeluxe.

[ Afbeelding ]

Welkom! Ik vind de site wat ingewikkeld werken en zie meerdere modellen, maar kon niet ontdekken welke dame jij bent :o

Ik ben even op de site gaat kijken, maar is inderdaad wat vaag. Ik ben de blonde haha maar er zijn meer blond :') . Ik plaats morgen nog wel ff een foto

PrizTwir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 17:24

Een van de foto's die op de webshop staat/stond
Afbeelding

Deze is van een portfolio shoot. De shoot viel erg tegen, dit is een van de foto's die wel gelukt is
Afbeelding

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-14 17:54

Sta je op de laatste foto scheef of klopt het dat je ene been korter is dan de andere? Vind het in ieder geval niet echt een heel voordelige foto voor jezelf qua pose en uitstraling. Heb je profiel op Facebook even bekeken, dacht al dat ik je ergens had gezien maar je hebt een keer wat met Angela Dekens gedaan zag ik :)

Edit; Heb die website ook even bekeken, maar of dat noemenswaardig is voor je portfolio .. Pfoeh. De retoucher/Graphic Designer daarachter mag eerst wel eens een cursus uitknippen gaan volgen, wat een drama (en dat is nog een understatement) :oo

Corelli, wat zit je haar daar tof zeg! :D

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 22:23

Ik vond de site ook beetje treurig. Ik vind slechte bewerking echt afknapper nummer 1. Ik vind je een mooie meid en je hebt ook wel model looks, maar de foto's halen niet eruit hoeveel je eigenlijk kunt, heb ik het idee. Succes!!

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 22:26

PrizTwir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 22:02

Die portfolio shoot was inderdaad niet echt een succes, ik sta inderdaad scheef. De fotograaf was niet echt handig en ik vond de kleding vreselijk. Dat rokje was te klein, je ziet het bloesje onder het rokje helemaal verfrommeld zitten, de schoenen waren weer te groot, en de andere setjes waren ook te groot.

De site is inderdaad heel erg jammer. De foto's waren eerst niet zo vreselijk uitgeknipt, ik heb de officiƫle foto's. De ontwerpster heeft het zo ver als ik weet zelf uit geknipt. Ze wilde namelijk bij alle foto's een witte achtergrond. :')

Ja ik heb inderdaad een keer bij Angela geshoot, ik zou nog een portfolio shoot bij haar doen op tfp basis maar dat wil ze niet meer. Verder wel een fijne fotografe.

roombolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 11:48

Gisteravond heb ik een mailtje gestuurd naar 3 modellenbureau's. En ik heb vanochtend een mailtje terug gekregen dat ik mag komen! Ik vind het echt super eng. Ik moet onder schooltijd komen >;) :D

ThreeFingers

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 11:57

Haha dus binnenkort een ziekmelding op school :D

Succes ;)

roombolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 15:01

Ik had naar 3 bureau's gestuurd en ze hebben alle drie gezegd dat ik langs mag komen :)

tabaflab

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 15:02

Ik vroeg me eigenlijk af hoe gaat dat met aanmelden voor een modellenbureau?
Ik hoorde iets over een portfolio, ( daar hoort denk ik dus ook een portfolioshoot bij of zo)
En hoe vind je een bureau, want als je intypt op google kom je denk ik de bureaus tegen die al genoeg modellen hebben. Of de ervaren zoeken

roombolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 15:12

Ik heb thuis gewoon wat foto's gemaakt en die naar Max Models, Touche Models en De Boekers gestuurd. Ze reageerden dat ik mocht langskomen. Ik vertel wel wat ik meemaak ;)

tabaflab

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 15:19

roombolletje schreef:
Ik heb thuis gewoon wat foto's gemaakt en die naar Max Models, Touche Models en De Boekers gestuurd. Ze reageerden dat ik mocht langskomen. Ik vertel wel wat ik meemaak ;)

Ik ga vragen aan ouders of ik ook mag inschrijven, ik vroeg me trouwens af wat is tfp?
Want ik hoef eerlijk gezegd niet in de modellen wereld te komen denk ik.

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 15:21

Dat verbaast me niks roombolletje!
Ik zag de foto's die je hier ooit hebt gepost en je hebt een prachtig uniek modellengezicht!
Veel succes en houdt ons op de hoogte!

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 15:26

roombolletje schreef:

Op welke pagina had je foto's geplaatst?
Kan het niet meer vinden :(

tabaflab

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 15:38

xRiiannex schreef:
roombolletje schreef:

Op welke pagina had je foto's geplaatst?
Kan het niet meer vinden :(

36