Haha die laatste lijkt zo uit het onkruid getrokken te zijn niet mijn type bloem
Veel te wild en groot.. Misschien als je wat roods in de jurk zou hebben ofzo?
Die bovenste is wel geinig, maar dan zonder de druiper
'Druiper'. Ik ben er meteen op afgeknapt.
IrishDraught
Geplaatst: 10-04-14 10:43
quera schreef:
Ik in Spijkenisse gelijk geslaagd.
Haha, wie = niet waar
IrishDraught
Geplaatst: 10-04-14 10:45
Niene87 schreef:
Met alleen mijn moeder
Ja dat is een beetje mijn punt, mijn moeder heeft geen smaak, (lees fleecetrui skinny jeans wite sokken en lage schoenen model waar koop je die in hemelsnaam merk Ecco)
Om mijzelf een hoop ergernis te besparen zou ik mijn moeder wrs thuis laten
Niene87
Geplaatst: 10-04-14 10:46
Mijn moeder heeft ook geen smaak.. Ik had de jurk al uitgekozen.. heb hem met Mam erbij gepast en was zelf al verliefd dus gelijk gekocht. Ook geen andere aangehad
quera
Geplaatst: 10-04-14 10:47
friesam schreef:
quera schreef:
Ik in Spijkenisse gelijk geslaagd.
Haha, wie = niet waar
Oeps te snel Met mams zusje schoonmoeder schoonzusje en oma
IrishDraught
Geplaatst: 10-04-14 10:48
Wil eigenlijk ook niet alleen, en denk dat moeders wel vereert is haha
Heb het makkelijk met m'n 1.80 en maatje 36 heb vroeger al eens bruidsmodeshows gelopen dus weet een beetje wat ik wel en niet wil al is de mode in 15 jaar vast veranderd
Oh jeetje wat een afkorting. Wat ga je nu doen? Heb je iemand als backup, een tweede keus? Vervelend!
Een moetje.
A_nouk
Geplaatst: 10-04-14 11:05
Is een vrouw van de gemeente, hebben we niet zelf uitgekozen.. Krijgen nu dus een ander aangewezen, wel erg jammer.
Deze vrouw kennen zowel ik als mijn partner uit het dorp en vanuit ons werk. En heeft daarnaast ook mijn partner zijn vader en stiefmoeder getrouwd maar de andere vrouw zou ook erg gezellig zijn dus we zien wel
Hahaha kan het niet beter omschrijven, zou het het liefste in mijn eentje doen maar er moet iig een persoon bij zijn die straks mijn jurk dicht rijgt. Vriendin mee was wel erg leuk !
Anoniem
Geplaatst: 10-04-14 11:08
Mijn jurk kan ik zo instappen en zelf dicht ritsen, gelukkig. Anders zou mijn vriend dat moeten doen.
Mag je dat zelf niet uitkiezen? Of maakte het voor jullie niet uit? Sorry, ik weet er niet zo veel van. Wij hebben die van ons uitgekozen op zijn snor.
Denk dat ik de vriendin van m'n broertje mee vraag, die is Chinees en veel meer van de jurken enz. Ik loop normaal als ik niet werk in m'n rijbroek of spijkerbroek met klompen haha
Morgen nog maar 2 weken. Nog een hoop werk te dien want we vieren het thuis. We hebben een grote loods die we leeghalen, schoonmaken en aankleden. Mijn boeket is (vind ik zelf) heel apart, foto's plaats ik na de bruiloft. Wij hebben natuurlijk een thema, jaren 50, dus ik ben super benieuwd wat iedereen aantrekt...
meikemarieke
Geplaatst: 10-04-14 11:20
Bij mij zijn mn moeder, schoonmoeder, schoonzusje en zusje meegeweest eerste keer jurk passen. 2e keer eigenlijk gegaan om een beetje rond te kijken met mn moeder en andere schoonzusje, maar wel DE jurk gevonden en gekocht.
Ik ben ook niet bepaald beste vrienden met mn schoonmoeder, haar reactie toen we vertelden dat we gingen trouwen: 'en hoe gaan jullie dat betalen?' Ze is nog steeds bang dat ik een golddigger ben Maar goed, ik had haar toch meegevraagd jurken passen, om de band te verbeteren, als we allebei zo afstandig blijven, wordt het nooit wat natuurlijk
Aaaaah, die 'druiper' vreselijk zeg! Ik wil ook niet te moeilijk doen over t boeket, heb zelf een prachtige tuin vol bloemen, komt goed
Tja schoonmoeders iedereen lijkt der altijd wel wat problemen mee te hebben..
Je kunt wel een eigen BABS voorstellen maar dat hoeft voor ons allemaal niet, al die moeite voor een half uurtje Maar was wel erg leuk geweest als deze vrouw ons trouwde maar ag !