Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Morrow_Less schreef:Ja, ik zou graag mijn cateroriën bovenaan de donkere balk hebben, nog even zoeken straks dus
Dorus schreef:Morrow_Less schreef:Ja, ik zou graag mijn cateroriën bovenaan de donkere balk hebben, nog even zoeken straks dus
Is het niet gelukt met het aanpassen van de menustructuur? Ik vond het er redelijk straightforward uit zien.
Je moet twee dingen doen. Eerste de menustructuur aanpassen in je dashboard, een naam geven en opslaan. Daarna naar je layout aanpassen gaan en daar het net aangemaakte en opgeslagen menu activeren.
Sabini schreef:Kun je via de gewone Wordpress-site ook het lettertype veranderen zonder dat je $30,- moet betalen? Volgens mij niet of wel?
Sabini schreef:Mijn oude blog toch weer opgepakt: http://ikvoelvlinders.wordpress.com/
Kun je via de gewone Wordpress-site ook het lettertype veranderen zonder dat je $30,- moet betalen? Volgens mij niet of wel?
Dorus schreef:Morrow_Less schreef:Lovebirds
Die heeft toch ook de optie om het menu aan te passen. Ik zou niet weten waarom het bij jou niet zou werken.
Je hebt toch categorieën, geen tags?