Het ik wacht op mijn pakketje-topic deel 2

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

ElfiL92

Re: Het ik wacht op mijn pakketje-topic deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 09:17

Yes, net bericht gehad dat mijn Eskadron Toulene op de post is gegaan! Die kan ik dus binnenkort gaan ophalen bij het Kiala punt! :D

ElfiL92 schreef:
Ik wacht op m'n nieuwe rijlaarzen.... Al 9 weken. Duurt lang!!!! |(
Zit elke dag te hopen dat ze bellen. :+
Verder nog steeds aan het wachten op m'n wedstrijdlaarzen :roll: Duurt ondertussen al 4 maanden, Petrie had een fout gemaakt waardoor het zo lang duurt. |(

Ryomieko

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 20:09

En mijn pakket is dan eindelijk binnen :D, dus kan eindelijk beginnen met Chinees leren! *\o/*

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 20:46

Ik ben aan het wachten tot mn buuf thuis is, die heeft 2 hele leuke pakketjes voor me: the body shop en een rits gave indie nagellakjes :D

Verder hopelijk morgen Greys s9 en nog een paar nagellakjes en dan volgende week hopelijk het restant van de nagellak :')

Kayleigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 10:10

Ik ben ook aan het wachten op mijn pakketje, heb gisteren een jas besteld. :D

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 10:11

Ik heb gisteren 2 boeken besteld, die zouden vandaag moeten toekomen... Ik wacht vol spanning *\o/*

Kirja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 10:15

Ik wacht nogsteeds op mijn pakketje van de h&m.. heb de 4e besteld, bezorgdatum zou tussen de 7e en 11e zijn.
Nu kreeg ik gister pas een mail dat ze mijn bestelling aan het pakken zijn en het nog 3 tot 5 werkdagen zou duren.

Hoop eigenlijk wel dat het er morgen is, zit wat bij wat ik eigenlijk zaterdag nodig zou hebben :=

En nog een pakje wat vandaag of morgen moet komen..

_Knofje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 10:16

Ik wacht ook! Gister verzonden, het pakketje.. Zou hij vandaag aankomen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 12:34

Aangezien hier mensen zitten die veel bestellen (denk ik :+ ) heeft iemand van jullie wel eens iets teruggestuurd naar de h&m omdat je bijvoorbeeld een andere maat wilde? Hoelang duurt het ongeveer voordat h&m je pakketje weer krijgt/weer opstuurt en je het weer binnen hebt? Ik ben echt vreselijk ongeduldig haha. :))

Ik was zo blij, mijn pakketje zou pas tussen 7-11 april bezorgd worden en ik kreeg hem zaterdag al, de 5e dus. Ik was zo trots op de h&m dat mijn pakketje zo snel al bezorgd was, en toen zag ik dat ik een te kleine maat had besteld. :')

Kayleigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 13:21

Rebeccaa schreef:
Aangezien hier mensen zitten die veel bestellen (denk ik :+ ) heeft iemand van jullie wel eens iets teruggestuurd naar de h&m omdat je bijvoorbeeld een andere maat wilde? Hoelang duurt het ongeveer voordat h&m je pakketje weer krijgt/weer opstuurt en je het weer binnen hebt? Ik ben echt vreselijk ongeduldig haha. :))

Ik was zo blij, mijn pakketje zou pas tussen 7-11 april bezorgd worden en ik kreeg hem zaterdag al, de 5e dus. Ik was zo trots op de h&m dat mijn pakketje zo snel al bezorgd was, en toen zag ik dat ik een te kleine maat had besteld. :')

Een week of 1,5/2 was het bij mij.
Je kunt er ook mee naar de winkel gaan en het daar ruilen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 14:32

Kayleigh schreef:
Rebeccaa schreef:

Een week of 1,5/2 was het bij mij.
Je kunt er ook mee naar de winkel gaan en het daar ruilen.

Ja klopt, maar de reden dat ik dat niet heb gedaan is omdat ik dan naar een andere stad toe moest, het was een divided jasje en divided heeft onze h&m niet. Moet je de rekening dan betalen als het geruilde item binnen is gekomen, of daarvoor al? De accept giro moet in principe binnen 2 weken betaald worden, maar gaan die 2 weken weer opnieuw in als ze jouw teruggestuurde artikel hebben?

(En dit is dus gelijk de reden waarom ik nooit iets bestel via het internet, ik snap er niks van haha. :') )

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 17:03

Ik wacht op mijn examenbundels geschiedenis en aardrijkskunde en op mijn zonnekap voor mijn camera :)

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 20:07

Ik wacht ook weer.. 4 zadels (om uit te proberen :P), 2 ondereggers en 1 paar laarzen.

Vandaag zou het komen, hele dag gewacht, komt het morgen pas..

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 20:27

Ik wacht op een nieuw paar beugels :D

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 07:45

Liamssfork

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 20:58

2 Wrangler spijkerbroeken en Ariat's Heritage Roper boots, hoop ze over een weekje binnen te hebben. <3

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 23:13

Ik wacht op twee armbandjes, foto's en een boek :)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 22:01

Ik kom ook wachten. Alleen is het wachten nog niet écht begonnen want heb net pas besteld en de levertijd zou een dag of 5 zijn dus nog even geduld.
Heb bij Schecker spulletjes voor mijn hond besteld waaronder deze hondenpuzzel http://www.schecker.nl/$WS/schecker/web ... 076543.jpg

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 22:04

Geduld is moeilijk! Zou er die 5 dagen lang mee bezig zijn _O-

Ben ook nog steeds aan het wachten, op laarzen en onderleggers.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 22:06

Geryon schreef:
Geduld is moeilijk! Zou er die 5 dagen lang mee bezig zijn _O-

Ben ook nog steeds aan het wachten, op laarzen en onderleggers.

Geduld valt inderdaad niet mee haha, ben een ADHD'er en geduld staat dus niet hoog in mijn kwaliteitenlijst LOL.
Maar was wel blij met het internet vandaag, want natuurlijk kreeg ik weer eens op zondagavond als alles dicht zit last van verveling en zin om te shoppen en dan is online winkelen echt wel een uitkomst!

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 19:52

mijn pakketje komt morgen :D

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 20:04

Bij mij staat er dat mijn pakketje morgen komt, maar bij de app staat nog ''zending wordt voorbereid door de verzender'' en geen enkel streepje -O- Vorige keer dat dat er de dag ervoor nog niet was, kreeg ik het helemaal niet die dag.

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 20:15

Hopelijk komt het gewoon.

Ik ga morgen een shirtje ophalen wat ik in de Shoeby winkel heb laten bezorgen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-14 15:27

Geryon schreef:
Bij mij staat er dat mijn pakketje morgen komt, maar bij de app staat nog ''zending wordt voorbereid door de verzender'' en geen enkel streepje -O- Vorige keer dat dat er de dag ervoor nog niet was, kreeg ik het helemaal niet die dag.

Ik kreeg vorige week zaterdag een pakketje, ik had 's ochtends nog gekeken en daar stond nog "zending wordt voorbereid door de verzender" en toen ik einde van de middag thuis kwam, was het gewoon geleverd. :)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-14 14:03

Nou dát viel even mee, mijn zondagavond laat bestelde pakketje werd vandaag al geleverd. En dat terwijl op de website een standaard levertijd werd aangegeven van 5 werkdagen, dus had nog niks verwacht!
Mijn spulletjes zijn leuk, en er zat heel lief een zakje hondenkoekjes bij :D Ik had besteld bij Schecker, voor het eerst, maar durf er nu zeker weer te bestellen.
Eigenlijk wel heel leuk van online shoppen dat je er 2 keer plezier van hebt, op het moment van bestellen heb je er al lol van én op het moment dat het geleverd wordt heb je er nog een keer plezier van :D

Liamssfork

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-14 21:53

Mijn wrangler broeken en ariat heritage roper boots een week eerder aangekomen dan verwacht! Super blij mee !!