Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pmarena

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 15:38

Gaat weer lekker zo her en der +:)+

Hier net 2 deuren gehaald via Marktplaats, beiden weer glas-in-lood....ging om een binnendeur maar ze hadden ook een buitendeur staan die ik toch ook maar meegenomen heb, maar ik denk dat ik die toch maar weer op Marktplaats ga zetten...vind hem toch niet helemaal onze stijl :P

En (hèhè...) de radiatoren staan er op, jullie dit model wel eens gezien? :)
http://www.marktplaats.nl/a/doe-het-zel ... dPlacement

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 16:06

Pff, heb teugelhaken op MP staan.
Van 2 mensen op de zelfde dag mail gehad wat ze kosten incl verzenden, want ze hadden interesse, en wouden het geld overmaken.
Netjes geantwoord, en mijn gegevens gemailt.
Hoor je er niks mee van.

Houd zulke dingen altijd apart dan, dat ze niet ineens verkocht zijn, en de mensen 2 weken moeten wachten.
Van de week maar eens een e-mail gezonden of ze ze nog wouden hebben.
Gelukkig had er 1 het fatsoen om terug te mailen dat ze geen interesse meer hadden, die andere niks mee van gehoord.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 16:49

pmarena schreef:

Hier net 2 deuren gehaald via Marktplaats, beiden weer glas-in-lood....ging om een binnendeur maar ze hadden ook een buitendeur staan die ik toch ook maar meegenomen heb, maar ik denk dat ik die toch maar weer op Marktplaats ga zetten...vind hem toch niet helemaal onze stijl :P

Ze doen me aan een airco denken!

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 19:59

Zijn hier ook bokkers uit Schiedam ( of directe omgeving) aanwezig? :)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 20:10

Ben er vandaag wel langs gekomen :P

Maar probeer liever te voorkomen dat ik die kant op moet, ga echt met tegenzin die drukte in :=

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 20:53

pmarena schreef:

ik ken ze wel die gebruiken ze in staan caravans van die chalets, die zijn best duur hoor.. zou ze niet voor weinig weg doen in iedegeval

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 21:22

Ik ben benieuwd als mijn koper nog langs komt vandaag. Kreeg gister een mailtje voor vandaag en heb gezegd na 19.30. Heb helaas geen bevestiging gehad, maar ik hou de spullen niet meer vast, vorige keer een week lang niks gehoord van iemand.

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 22:34

ik doe dat ook niet meer samy, zet ook geen gereserveerd meer neer, zelfs bokkers kunnen er namelijk aardig wat van..
eerst verkopen en dan advertentie verwijderen..

is je koper inmiddels al geweest?

ElizeVdS

roxiie schreef:

Ja :)

Tallie1979

roxiie schreef:

Yep! :D

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 23:15

Jullie hebben PB.

Weet niet zo goed wat ik hier nu mee moet..
K heb gevraagd of ik bij iemand iets op kan halen (in Schiedam dus, dus voor mij niet in de buurt) maar verkoper geeft aan komende 2 weken weinig tot niet thuis te zijn. En ophalen zal dus bijna niet lukken...
Wat zouden jullie doen?

Misschien denk ik te slecht over mensen hoor, maar t zou niet de eerste zijn die een smoes gebruikt
Laatst bijgewerkt door roxiie op 12-02-13 23:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Livito

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 23:21

-:(- -:(- , meneer staldeken wou hem wel overnemen. na een paar mailtjes uitgelegd dat hij NIET waterdicht is .
gegevens uitgewisseld, stuurt ie net een mailtje dat ie toch liever een waterdichte heeft echt soms -:(- lezen is moeilijk :=

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 23:23

lezen blijft moeilijk....

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 23:34

roxiie, persoonlijk zou ik hier weinig vertrouwen in hebben..... Er is dan natuurlijk van alles te regelen en anders snap ik niet dat iemand een advertentie plaatst als ze toch de komende twee weken geen tijd hebben :P

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 23:48

Doe ik ook wel eens, dan kan het wegbrengen bijvoorbeeld wel makkelijk maar thuis afspreken iets moeizamer

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 23:59

Kentaro schreef:
roxiie, persoonlijk zou ik hier weinig vertrouwen in hebben..... Er is dan natuurlijk van alles te regelen en anders snap ik niet dat iemand een advertentie plaatst als ze toch de komende twee weken geen tijd hebben :P

Ik vind het ook verdacht hoor! Hoe lang is de gebruiker al actief en wat is het product?

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 00:00

Gaat het om iets paardengerelateerd? Misschien dat het makkelijker is op stal een afspraak te maken?

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 00:03

roxiie schreef:
Jullie hebben PB.

Weet niet zo goed wat ik hier nu mee moet..
K heb gevraagd of ik bij iemand iets op kan halen (in Schiedam dus, dus voor mij niet in de buurt) maar verkoper geeft aan komende 2 weken weinig tot niet thuis te zijn. En ophalen zal dus bijna niet lukken...
Wat zouden jullie doen?

Misschien denk ik te slecht over mensen hoor, maar t zou niet de eerste zijn die een smoes gebruikt

ja die denkt geld overmaken en niks opsturen, zou daar echt niet in trappen dus..
ophalen moet kunnen vind ik

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 00:14

Je zou 'm ook kunnen vragen het af te geven bij één van de Bokkers die je willen helpen ?
Of hij het nu naar het postkantoor brengt of bij iemand thuis, dat zou geen verschil moeten maken :n

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 08:56

Shirley schreef:
Je zou 'm ook kunnen vragen het af te geven bij één van de Bokkers die je willen helpen ?
Of hij het nu naar het postkantoor brengt of bij iemand thuis, dat zou geen verschil moeten maken :n

Eens!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 09:25

Het klinkt natuurlijk als een mogelijke instinker, maar ik heb dat ook regelmatig hoor :)

Ik ben me er volledig van bewust dat het klinkt als een smoes, maar als ik nog heel veel te doen heb en gewoon mijn handen vrij wil / moet hebben voor allerlei klussen, dan ga ik echt niet alles in de soep / stress laten draaien door een afhaalafspraak te maken waar je je hele dag omheen moet plannen en de kans groot is dat de afhaler niet op komt dagen of veels te laat komt, of je lang bezighoudt.... dan wacht ik liever op iemand die wel een beetje vertrouwen heeft en opsturen ook prima vindt.

Want opsturen dat kan gewoon even snel spontaan tussendoor :)

Sterre_Nova

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 09:44

Even een vraagje aan de ervaren MP verkopers.

Ik had op iets geboden (€35,-)en ben met €1,- overboden, verkoper is akkoord gegaan met hoger bod. Dus jammer voor mij. enfin...kreeg ik vannacht een mail van de verkoper, die ging toch akkoord met mijn bod, hij had bericht gehad van marktplaats dat de koper ( de hogere bieder) een oplichter zou zijn.

Mijn vraag is, hebben jullie als verkoper ook wel eens bericht gehad niet in zee te gaan met een koper?? Vind het nogal een vreemd verhaal, andersom snap ik wel, maar hier ben ik nog nooit iets van tegen gekomen.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 09:55

Dit zou kunnen! Heb het ook een keer gehad.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 09:57

pmarena, heb het een paar collega's gevraagd betreft je radiatoren. Het type zijn we nog niet uit, maar wel dat ze te goedkoop zijn!!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 10:03

Ik heb het nooit gehad, en als je merkt hoe laks MP is in veel dingen zou het me wel verbazen als ze echt mensen gaan mailen....maar misschien bedoelt diegene dat die het zelf opgezocht heeft ergens ofzo :?

Op zich maakt het ook niet uit toch verder wat de reden is dat je hem mag overnemen? :)

Kentaro, lief van je!!

Ach, van mij mogen ze voor 100 euro weg, ze zijn ook niet nieuw meer, kunnen een sopje gebruiken en wij hebben er toch niks meer aan dus als iemand ze wil hebben dan vind ik het prima. Nog geen reacties gehad overigens :P

De 2 die we zelf nog in de woonkamer hebben hangen heb ik ook helemaal uitgesopt en heb eigenlijk geen zin om dat bij deze ook te gaan doen O:)